100% ouwe.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:11 schreef MPG het volgende:
Owja, houniet, heeft die chick van de bbq je inmiddels gebeld?
quote:
Ligt er aanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]Keurig netjes. Vervolgdate in de planning?
En Mieke weet dat hoe?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet onverstandig als er 3 exen van hem zijn en nog een chick van werk![]()
Onverstandig als hij het serieus voor heeft met Mieke
Mieke weet dat niet, en houden zo. Zijn er trouwens twee van me werk, alleen die tweede is 16quote:
Kleren binnen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:57 schreef Houniet het volgende:
Woesah vanavond die verjaardag. Heb me shit al klaar liggen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:44 schreef eer-ik het volgende:
Ohja, dan komt het op z'n vroegst pas dinsdag binnen btw.
Sowieso, maandag wordt er niet bezorgd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Denk het ook welBeetje jammer whehe.
Verstandigquote:
Te jong dusquote:Zijn er trouwens twee van me werk, alleen die tweede is 16..
Eigenlijk wel man, maar ze is écht mooiquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eigenlijk wel man, maar ze is écht mooi.
Mja.quote:
Afblijven dusquote:
Dan is er geen probleem.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eigenlijk wel man, maar ze is écht mooi.
Ze is 16quote:
Rekt het niet....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mieke weet dat niet, en houden zo. Zijn er trouwens twee van me werk, alleen die tweede is 16..
Maar met een beetje pech hebben ze geen stuk taart voor je bewaardquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:23 schreef Houniet het volgende:
Zo ik zal wel de laatste op de verjaardag zijn, krijg ik mooi alle aandacht.
quote:
Bierquote:
Klinkt nog beter met mijn gitaar erbijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:25 schreef Pheno het volgende:
* Pheno plays guano_apes-open_your_eyes-svcd-pheno.m2v
Hier ook het zonnetjequote:Op zondag 18 mei 2008 10:10 schreef BrandX het volgende:
hm, het ziet er hier uit als zijnde redelijk ok weer, aardig wat zon, met af en toe wat wolken, maar er komt best wel koude lucht naar binnen zetten door mijn geopende raam
niet zozeer schoonmaken hier, als wel uitzoeken wat weg mag, wat naar de kringloop mag en wat ik (sentimenteel) toch wil houdenquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook het zonnetje.
Denk dat het even niet meer zo warm zal zijn als de vorige weken.
700 mensen aan boord, maar nog maar 10 mensen gered.. helaas komt dit na Myanmar en China, dus het aantal lijkt niet echt groot en zo.. maar toch eventjes kijken wat dit gaat worden.quote:
oh, het is wel een serieuze brand dus.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
700 mensen aan boord, maar nog maar 10 mensen gered.. helaas komt dit na Myanmar en China, dus het aantal lijkt niet echt groot en zo.. maar toch eventjes kijken wat dit gaat worden.
Muckiequote:
Jortquote:
fritstimquote:
Hey jongenquote:
Keurig netjes, ik ga nu eens een ritme opbouwenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
fritzl
Ik gaat vanaf morgen ook maar weer de sportschool bezoeken
ik zag vanmiddag in een lokaal restaurant hier een foto hangen van die bloemkes in allerlei kleuren.quote:Op zondag 18 mei 200814:32 schreef OA het volgende:
Terug van de Keukenhof.
Dat is toch alleen voor Japannersquote:Op zondag 18 mei 2008 14:32 schreef OA het volgende:
Terug van de Keukenhof.
Jazekerquote:
Ik was er nog nooit geweest, vandaar.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 14:45 schreef eer-ik het volgende:
Je kan me vinden in de maccie of de wopperschuur.
Saus op me shirt.
BA op m'n haute couture.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |