quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
Alive, alive!!!!!
lapo vorige topicquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:23 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, ik heb een nieuwe printer
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:18 schreef Pheno het volgende:
Kwartetstopper
Ik doe mn bestquote:
quote:
OpAquote:
quote:
Hendigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:26 schreef Pheno het volgende:
Kapot zijn. Hendig om daar achter te komen voor die ene keer in de twee jaar dat ik mijn speakers aan wil zetten
quote:
Ph, kan jij me helpen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:35 schreef Pheno het volgende:
Ah, was al gedeeltelijk gemirrored, nu even restarten, andere schijven er in hangen
Die pc2700 wilt iets over mhz zeggen, niet de capaciteit. Vaak staat er wel een serienummer op, die kun je weer opgooglen. En anders gewoon proberenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ph, kan jij me helpen?
Ik moet een geheugenbalkje hebben (2 ofzo) max 3 gb, meer kan mijn laptop niet aan....
Echter, ik weet niet wat ik er in moet doen...
Had 2 x 512 gejat van m'n broertje, maar die past er niet in.
Op m'n huidige staat PC2700S...
Weet niet wat da tinhoudt....
Naar de winkelt gaan en daar vragen om PC2700 of PC3200 DDR SoDIMMsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ph, kan jij me helpen?
Ik moet een geheugenbalkje hebben (2 ofzo) max 3 gb, meer kan mijn laptop niet aan....
Echter, ik weet niet wat ik er in moet doen...
Had 2 x 512 gejat van m'n broertje, maar die past er niet in.
Op m'n huidige staat PC2700S...
Weet niet wat da tinhoudt....
hihi, nee, met PaMuck en onze voorzitterquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Samen met Mart wezen shoppen?
Die ging vandaag ook nieuwe printert kopen
Aah. Penningmeester meenemen was handiger geweestquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hihi, nee, met PaMuck en onze voorzitter
hehe, die was er ook nog bij!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. Penningmeester meenemen was handiger geweest![]()
Nog niets gekocht. Bij de lokale electrowinkel aangegeven wat ik wil, en zij gaan eens kijken wat ze voor me kunnen vinden... werkte zes jaar geleden ook goedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Samen met Mart wezen shoppen?
Die ging vandaag ook nieuwe printert kopen
Hendigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:55 schreef Muck het volgende:
[..]
hehe, die was er ook nog bij!
Vandaar dat ik nu een mooie printer/scanner/kopieerapparaat/fax heb
Gratiesj
En toen was het van "Muck, regel je zelf even een inktpatroontje?"quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niets gekocht. Bij de lokale electrowinkel aangegeven wat ik wil, en zij gaan eens kijken wat ze voor me kunnen vinden... werkte zes jaar geleden ook goed.
Ik heb wel een nieuwe batterij. Toen ik die in de pc aan het zetten was, kwam mijn moeder langs....
Zij:"Wat doe je?"
Ik:"Ik vervang de batterij van de computer."
Zij:"Maar er zit toch een stekker in het stopcontact?"
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
En toen was het van "Muck, regel je zelf even een inktpatroontje?"
- "als jij betaalt wel"![]()
"is goed"
-
Ik heb eerst even uitgezocht wat erin moest natuurlijk, en dat zijn van die losse cartridges voor elk kleurtjequote:
P0wnedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niets gekocht. Bij de lokale electrowinkel aangegeven wat ik wil, en zij gaan eens kijken wat ze voor me kunnen vinden... werkte zes jaar geleden ook goed.
Ik heb wel een nieuwe batterij. Toen ik die in de pc aan het zetten was, kwam mijn moeder langs....
P0wnedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb eerst even uitgezocht wat erin moest natuurlijk, en dat zijn van die losse cartridges voor elk kleurtje
Nu heb ik ze alle 4 voor 20 euro inclusief verzendkosten, dus onze penningmeester zal blij zijn
Dat zou tochniet mogen, maar de fokserver zal vast weer hikken.quote:
Precies, net zoals ik laatst had gemucktquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou tochniet mogen, maar de fokserver zal vast weer hikken.
Ook naar de pruikendoktert geweest ja?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:11 schreef OA het volgende:
Zo, alles zit erop voor vandaag. Wassen, boodschappen, kapper, etc, etc....
Zeker!quote:
Is het deze week nationale KSC'er naar de pruikendoktert week ofzo?quote:
Ik denk het. Eigenlijk wilde ik vorige week al, maar toen bedacht ik me dat op vrijdagavond... de volgende keer dat ik eraan dacht was op maandagmiddag...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het deze week nationale KSC'er naar de pruikendoktert week ofzo?
Omdat de penningmeester die betaald heeft, duh.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:15 schreef OA het volgende:
Even wat vragen voor Muck:Hoe kan het dat je een gratiesj printer heb? ![]()
Goeie merk printert nemenquote:Waarom zijn de cartridges zo goedkoop? ![]()
Omdat de familie Muckie de belangrijkste leden van de Harmonie zijnquote:Waarom heeft jouw familie een penningmeester en een voorzitter?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk het. Eigenlijk wilde ik vorige week al, maar toen bedacht ik me dat op vrijdagavond... de volgende keer dat ik eraan dacht was op maandagmiddag...
Ik heb mijn geheugen bij http://www.simmcity.nl gehaald.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:09 schreef eer-ik het volgende:
@ Ph, (quickreply zit te zeiken)
Het is een powerbook G4.
Zit nu 2 x 256 in
Maar waarom dan? Is die printer niet voor privégebruik dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat de penningmeester die betaald heeft, duh.
Heb ik, met dito cartridges.quote:[..]
Goeie merk printert nemen
Kon ik wel raden, vandaar de "quote:[..]
Omdat de familie Muckie de belangrijkste leden van de Harmonie zijn
Omdat ik kei-lief benquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:15 schreef OA het volgende:
Even wat vragen voor Muck:Hoe kan het dat je een gratiesj printer heb? ![]()
quote:Waarom zijn de cartridges zo goedkoop? ![]()
Omdat we keiveel geld hebben en een grote familie zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
magnificent.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mijn geheugen bij http://www.simmcity.nl gehaald.
Hier de info die jij nodig hebt: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1264603
Een Canonquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:32 schreef Pheno het volgende:
Kut, nog een hd overleden, eentje van 850mb
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat ik kei-lief ben
Okee vooruit dan; we zouden vandaag een rommelmarkt houden met de muziekvereniging, maar vanwege het slechte weer is die afgelast.
Met het inladen van de spullen, kwam ik ineens een printer tegen, die er in mijn ogen nog goed uitzag, dus die heb ik mee naar huis gesleept. Omdat ik secretaris ben, vonden de voorzitter en penningmeester (en een zut leden) dat ik hem gewoon mee mocht nemen![]()
[..]
[..]
Omdat we keiveel geld hebben en een grote familie zijn?Kijk, dat zijn antwoorden waar je wat aan hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:32 schreef Pheno het volgende:
Kut, nog een hd overleden, eentje van 850mb
weet ik tochquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:33 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn antwoorden waar je wat aan hebt.
Belgisch Limburgquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:34 schreef OA het volgende:
http://www.kranten.com/artikel.html?id=4276546
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:34 schreef OA het volgende:
http://www.kranten.com/artikel.html?id=4276546
De oorlog is allang voorbij manquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Belgisch Limburg
Een eigen Limburgse koffiebon![]()
Maar goed ook. Koffie op de bon, wat een drama!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
De oorlog is allang voorbij man![]()
Koffie op de bon
Wat heeft die koffie misdaan dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:44 schreef OA het volgende:
[..]
Wat heeft die koffie misdaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Stuur maar opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:47 schreef Pheno het volgende:
he fuck, ik heb nog een 120 en 80 g schijf over. ATA
Zucht, wat moet ik met die meuk
Ik heb altijd wel interesse in een 120 g ofzo. Dan kan ik mn oude 40 g (quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
3x120G en 1x80G. 1x120Gebruik ik nog voor het OS, maar eigenlijk moet die er ook gewoon uit.
Nou ja, vanavond lekker even webshoppen. En even een kennis bellen die wat hd ruimte wilde hebben. Mocht je er 1 willen hebben MPg, meld het maar efkes, dan breng ik het wel een keer (of stuur het op).
Ok, leg ik er 1 opzij.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel interesse in een 120 g ofzo. Dan kan ik mn oude 40 g () uitfaseren
Tofquote:
Hounietquote:
Owja, met je drie exen en chick van werk toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:57 schreef Houniet het volgende:
Woesah vanavond die verjaardag. Heb me shit al klaar liggen.
Condooms?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:57 schreef Houniet het volgende:
Woesah vanavond die verjaardag. Heb me shit al klaar liggen.
Niet onverstandig als er 3 exen van hem zijn en nog een chick van werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |