quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
Alive, alive!!!!!
lapo vorige topicquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:23 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, ik heb een nieuwe printer
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:18 schreef Pheno het volgende:
Kwartetstopper
Ik doe mn bestquote:
quote:
OpAquote:
quote:
Hendigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:26 schreef Pheno het volgende:
Kapot zijn. Hendig om daar achter te komen voor die ene keer in de twee jaar dat ik mijn speakers aan wil zetten
quote:
Ph, kan jij me helpen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:35 schreef Pheno het volgende:
Ah, was al gedeeltelijk gemirrored, nu even restarten, andere schijven er in hangen
Die pc2700 wilt iets over mhz zeggen, niet de capaciteit. Vaak staat er wel een serienummer op, die kun je weer opgooglen. En anders gewoon proberenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ph, kan jij me helpen?
Ik moet een geheugenbalkje hebben (2 ofzo) max 3 gb, meer kan mijn laptop niet aan....
Echter, ik weet niet wat ik er in moet doen...
Had 2 x 512 gejat van m'n broertje, maar die past er niet in.
Op m'n huidige staat PC2700S...
Weet niet wat da tinhoudt....
Naar de winkelt gaan en daar vragen om PC2700 of PC3200 DDR SoDIMMsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ph, kan jij me helpen?
Ik moet een geheugenbalkje hebben (2 ofzo) max 3 gb, meer kan mijn laptop niet aan....
Echter, ik weet niet wat ik er in moet doen...
Had 2 x 512 gejat van m'n broertje, maar die past er niet in.
Op m'n huidige staat PC2700S...
Weet niet wat da tinhoudt....
hihi, nee, met PaMuck en onze voorzitterquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Samen met Mart wezen shoppen?
Die ging vandaag ook nieuwe printert kopen
Aah. Penningmeester meenemen was handiger geweestquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hihi, nee, met PaMuck en onze voorzitter
hehe, die was er ook nog bij!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. Penningmeester meenemen was handiger geweest![]()
Nog niets gekocht. Bij de lokale electrowinkel aangegeven wat ik wil, en zij gaan eens kijken wat ze voor me kunnen vinden... werkte zes jaar geleden ook goedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Samen met Mart wezen shoppen?
Die ging vandaag ook nieuwe printert kopen
Hendigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:55 schreef Muck het volgende:
[..]
hehe, die was er ook nog bij!
Vandaar dat ik nu een mooie printer/scanner/kopieerapparaat/fax heb
Gratiesj
En toen was het van "Muck, regel je zelf even een inktpatroontje?"quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niets gekocht. Bij de lokale electrowinkel aangegeven wat ik wil, en zij gaan eens kijken wat ze voor me kunnen vinden... werkte zes jaar geleden ook goed.
Ik heb wel een nieuwe batterij. Toen ik die in de pc aan het zetten was, kwam mijn moeder langs....
Zij:"Wat doe je?"
Ik:"Ik vervang de batterij van de computer."
Zij:"Maar er zit toch een stekker in het stopcontact?"
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
En toen was het van "Muck, regel je zelf even een inktpatroontje?"
- "als jij betaalt wel"![]()
"is goed"
-
Ik heb eerst even uitgezocht wat erin moest natuurlijk, en dat zijn van die losse cartridges voor elk kleurtjequote:
P0wnedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niets gekocht. Bij de lokale electrowinkel aangegeven wat ik wil, en zij gaan eens kijken wat ze voor me kunnen vinden... werkte zes jaar geleden ook goed.
Ik heb wel een nieuwe batterij. Toen ik die in de pc aan het zetten was, kwam mijn moeder langs....
P0wnedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb eerst even uitgezocht wat erin moest natuurlijk, en dat zijn van die losse cartridges voor elk kleurtje
Nu heb ik ze alle 4 voor 20 euro inclusief verzendkosten, dus onze penningmeester zal blij zijn
Dat zou tochniet mogen, maar de fokserver zal vast weer hikken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |