Die van mij komt voor het weekend niet meerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:57 schreef Miam het volgende:
Ik zit op mijn pakketje te wachten. geen zin in vanmiddag.en al helemaal geen zin in morgen.
Die van mij ook niet volgens mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van mij komt voor het weekend niet meer. Verder gaat het wel goed
.
zoveel gekregenquote:
*knuf geeft.....quote:
Fotooooooooooquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:36 schreef heavenstar het volgende:
blij met mijn nieuwe lingerie en nieuwe broek.....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:
100% !quote:
Zoals Pim zou zeggen: keihard neuken en dan terug sturen naar haar eigen land.quote:
Dat dus inderdaad. Super spierpijn van het sporten.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:11 schreef scrub_nurse het volgende:verveel me dood en heb ook nergens zin in eigenlijk
Sorry, zal je voortaan niet meer aankijkenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:11 schreef heavenstar het volgende:
op en top zenuwachtig.......mijn hart wat doe je...???
![]()
goed hoor met jou wat minder lees ikquote:
ach ja.......quote:Op maandag 19 mei 2008 10:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
goed hoor met jou wat minder lees ik
ik doe mn best, hoe laat spreken we af?quote:Op maandag 19 mei 2008 10:41 schreef candygirl het volgende:
[..]
ach ja.......![]()
jij komt me straks toch opvrolijken![]()
Dat is kutquote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef birdydontfly het volgende:
Mijn kat is vanochtend overleden, echt de liefste mooiste van de hele wereld, en ik ben er helemaal kapot van.
Sowieso komt er vanalles op me af, gebeuren er allemaal nare dingen, en allemaal tegelijk.
Ik weet echt niet meer wat ik er mee aan moet. Maar vooral James, ik wil hem terug. Zucht
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef birdydontfly het volgende:
Mijn kat is vanochtend overleden, echt de liefste mooiste van de hele wereld, en ik ben er helemaal kapot van.
Sowieso komt er vanalles op me af, gebeuren er allemaal nare dingen, en allemaal tegelijk.
Ik weet echt niet meer wat ik er mee aan moet. Maar vooral James, ik wil hem terug. Zucht
sterktequote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef birdydontfly het volgende:
ai. sterktequote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef birdydontfly het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry, zal je voortaan niet meer aankijken.
Zelf voel ik me wel oke.
Sterkte ermee!quote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef birdydontfly het volgende:
Aaaaah.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef birdydontfly het volgende:
is je geluktquote:Op maandag 19 mei 2008 10:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik doe mn best, hoe laat spreken we af?
Hoe ziek? Grafkanker of gewoon een griepje? Iig beterschapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:19 schreef Q. het volgende:
Ziek.
ze smst wel terugquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:26 schreef Rubbish11 het volgende:
Ze smst niet terug, ik begin denk ik verliefd te worden, examens
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:50 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
ze smst wel terugnu alleen niet te hard van stapel laufen
ben je jarig vandaag?quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:06 schreef Miesjel het volgende:
Best wel goed geslapen, ik voel me nog niet erg jarig.
quote:
en u bentquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:06 schreef knokkels het volgende:
Heeeeeeeeey ZwarteDoos! Hey MarcLong time no see
![]()
![]()
ik nu helemaalquote:
Moeilijk te zeggen. erop of eronder..quote:
hoe ist gegaan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:21 schreef candygirl het volgende:
hier zit ik dan op de bank in zenuwen terwijl ik normaal mijn mondje wel heel goed kan roeren en overal met lef op af stap ,maar nu![]()
bang voor wat ik te horen krijg of juist niet te horen krijg
Onzekerheid is kut, daar ga je stuk aan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef Miam het volgende:die fucking onzekerheid maakt me gek.. en niet op een positieve manier.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:21 schreef heavenstar het volgende:
heel eg moe...en de pijn is echt heel erg..morgen naar het ziekenhuis......hoop dat ik meteen weer naar huis mag...
Sterkte.quote:
gecondoleerdquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:21 schreef Wolkje het volgende:
De oma van mijn vriend is net overleden![]()
We gaan zo naar het ziekenhuis om afscheid te nemen..
Ik weet't. en dat vanwege een toets.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:26 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Onzekerheid is kut, daar ga je stuk aan.
Ik ben een beetje stuk..en vooral heel erg leeg.
Wat niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:36 schreef zwartedoos het volgende:
Hoop dat t allemaal niet te lang gaat duren
afspraak bij het cwiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:40 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Wat niet?
Ik ben boos op mezelf over mijn eigen onvermogen.
Aww Ben,quote:
En daarna gaan we naar Europaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aww Ben,!
Graag, want mijn auto kan je op vertrouwen.
Wanneer kom je hier, dan vertrekken we!
Jaa,quote:
Dat.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 06:19 schreef draculettetje het volgende:
te vroeg wakker vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |