Dat is dan ook DE reden waarom een overheid, waar deze organisaties onderdeel van uitmaken, nooit zoveel macht mag hebben, zoals nu het geval is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Die officier is niet aan te pakken en sluit zich aan in de rij stoethaspels als Tonino, Van Capelle etc.
Ik ben links en voor vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:33 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't wel amusant hoe heerlijk hypocriet onze rechtse huilies weer zijn.
Het zou een moderator sieren als hij zou kunnen lezen en begrijpen waar het commentaar dat hier wordt gegeven op is gebaseerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:33 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't wel amusant hoe heerlijk hypocriet onze rechtse huilies weer zijn. Eerst werd er geroepen bij protesten uit de linkse/multiculti/moslim-hoek wanneer een of andere rechtse jankbal z'n verbale diarree niet kon ophouden 'dat ze niet moesten rellen (hoe durfden ze!), maar dat ze maar naar de rechter moesten stappen als ze zich beledigd voelden.'
Nou heb je iemand die dat doet, daar wordt blijkbaar wat mee gedaan, en dan is het weer niet goed.
If you can't stand the heat....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:04 schreef Gia het volgende:
Daarbij komt nog dat deze man tot nu toe redelijk anoniem was, maar nu een sitting duck is. Het wachten is op de eerste de beste mongool die het weer nodig acht om met geweld iemand het zwijgen op te leggen.
Oh, maar dat begrijp ik prima hoor. Calimerocomplex.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:18 schreef AvispaCS het volgende:
Het zou een moderator sieren als hij zou kunnen lezen en begrijpen waar het commentaar dat hier wordt gegeven op is gebaseerd.
wat ben jij toch een naar knaapje. je weet toch wat er met de vrijheid van van gogh is gebeurd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:19 schreef gronk het volgende:
[..]
If you can't stand the heat....
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dhr. Nekschot zo nodig z'n plaatjes onder pseudoniem moest brengen. Als de naam een leuke gimmick is: OK. Maar een pseudoniem als vrijbrief voor anonimiteit:
Iemand als van Gogh postte -onder z'n eigen naam- ook aardig scherpe stukken(hoewel die oneindig veel beter waren, en stukken minder verzuurd), en is daar ook de nodige keren voor de rechter voor gekomen. Da's de prijs die je betaald voor het publiceren van stukken die de randen van de grens van de vrijheid van meningsuiting opzoeken: dat je soms wel eens over die rand heengaat. Tsja, jammer.
Waarom accepteer je niet dat sommige mensen gewoon intolerant zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij toch een naar knaapje. je weet toch wat er met de vrijheid van van gogh is gebeurd?
waarom dan toch zo trollen en verwachten dat een g. nekschot dat ook graag wilt, die afslachting.
volgens mij begrijp jij er geen sikkepit van, omdat je gelijk een soort geestelijk gestoorde bomgordeldrager door discussies, in je eigen subforum, heen banjert.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Oh, maar dat begrijp ik prima hoor. Calimerocomplex.
Gatverdamme!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben links
Ik pak nog effe een biertje.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik pak nog effe een biertje.Vrijmibo-enzo
Popcornquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
vergeet je zogenaamde popcorn niet, intellectueel minder bedeelde.
Kan je uitkering dat wel hebben? Of val je ons binnenkort (weer) lastig met eenmalige uitkeringen?quote:
quote:Vrijmibo-enzo
Alleen linksdraaiende shampooquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gatverdamme!
Ben jij er ook zoeen die geen shampoo gebruikt of maak je daar een uitzondering voor?
Dan is het goed man! (Ik schrok me de tering)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alleen linksdraaiende shampoo
ben je nu echt zo dom? oh nee, meneer is afgestudeerd, dat moest bewijzen dat meneer niet dom is.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Oh, maar dat begrijp ik prima hoor. Calimerocomplex.
knaag this: engelwortelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Popcorn. Amerikaanse imperialisme!
Echte linkse huilies knagen op een wortel.
Mooiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij begrijp jij er geen sikkepit van, omdat je gelijk een soort geestelijk gestoorde bomgordeldrager door discussies, in je eigen subforum, heen banjert.
misschien doe je er verstandig aan om voortaan alleen nog te reageren in nwstopics als het gaat om:
-blanke vrouw besnuffelt beer
-gemene hollander dhimmi discrimineert moslim
-blanke slavenhandelaarfamilie wordt na 380 jaar aangeklaagd door boze negerfamilie.
doe er je voordeel mee, sukkel.
Haat, belediging, noem het hoe je het wilt noemen. Wat ik wil zeggen is dat er vele rechtszaken zijn voor belediging, er zijn tig mensen die ervoor worden veroordeeld en niemand in het parlement pleit voor afschaffen van die wetsartikelen. Alleen nu gaat het over een 'cartoonist', en iedereen zegt dat dit opeens de vrijheid van meningsuiting aantast. Een belediging is in mijn ogen geen mening, maar aan de andere kant hoeft het ook niet worden vervolgd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:12 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
Wat is dan de haat die hij zou hebben verspreid?
denk jij dat vellemaan het niet goed snapt? zijn hele departement staat op de tocht omdat steeds meer mensen helemaal niet geloven in het discrimineren van moslims, aangezien die groep discrimineert alsof het een lieve lust is. en er makkelijk mee wegkomen ook nog.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ben je nu echt zo dom? oh nee, meneer is afgestudeerd, dat moest bewijzen dat meneer niet dom is.....![]()
het gaat niet om de aanklagende, de aanklacht an sich, simpleton, het gaat om de manier waarop het OM blijkbaar te werk gegaan is.
een cartoonist, een onschuldige poging tot ironie, sarcasme, satire, teek jor pik, al dan niet smakeloos of smaakvol weergegeven wordt drie jaar NA de aanklacht niet verrast met , zoals normaal het geval is, slechts een dagvaarding, nee, meneer wordt van zijn bed gelicht en anderhalve dag vastgehouden, zijn spullen, deels, in beslag genomen, nogmaals DRIE jaar NA de aanklacht, een aanklacht die de achterlijke en in sinds jaar en dag in opperste staat van verwarring verkerende Jabbar vd Ven's GOED RECHT is.
kortom, het gaat om Velleman, die gewoon niet snapt dat cartoonisten langs een andere meetlat gelegd dienen te worden dan HAATZAAIENDE imams, imams die DAGELIJKS oproepen tot haat jegens andersdenkenden.
iedereen kan en mag en moet vooral aangifte doen (ipv geweld gebruiken, het recht in eigen hand nemen), dat is ons ALLER recht, maar het wordt ENG als het OM dergelijke maatregelen treft bij zoiets compleet onschuldigs, qua gevolgen, als een cartoon, maar zijn ogen sluit voor Fawaz-achtigen van deze wereld, groezelige salafisten die neerkijken op alles wat Westers is, met hun enge en wel degelijk gevaarlijke preken, gezien de opkomst van het salafisme in NL.
Waarom loop je het mod-schap belachelijk te maken door je zo te gedragen in deze thread? Je eerste reply over rechtse mensen was van een bedenkelijk niveau maar nu loop je simpelweg te trollen en het topic te derailen naar een 'geef mij aandacht' thread.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Popcorn. Amerikaanse imperialisme!
Echte linkse huilies knagen op een wortel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |