abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:38:39 #101
133321 Burner82
Speedo fan
pi_60046545
Hoi, hier het verhaal

Het was een keer 's avonds, en me beste vriendin was hier ff op bezoek. Belde een vriend van haar,
met de vraag waar ik woonde, (ik kende hem verder niet, wel eens gezien en mee gepraat, maar meer ook niet)
ze vertelde dat ze toch bij mij was, en hem verteld hoe bij mij te komen.
Hij had gewoon het gevoel, dat hij met mij moest praten. Hij kon het verder ook niet uitleggen.
We zaten hier een tijdje te praten, en het gesprek kwam op zijn dode broertje uit. En toen begonnen
de rare dingen eigelijk... ik legde even een hand op zijn schouder,en ik wist alles erover :S
Ik zei dingen, die eigelijk niemand wist (en ik al helemaal niet, ik kende hem niet eens ), en al helemaal niet over dat dode broertje...
en ik zei allemaal dingen :S ik had geen flauw idee wat ik zei, maar waren de dingen die, lijkt mij
en ons, vanuit zijn dode broertje kwamen.
Dat heeft een uur geduurd of zo, toen werd het weer rustig. En ik was helemaal kapot, en gesloopt,
lichamelijk EN geestelijk.
Hij had sigaretten nodig en ging even naar zijn scooter, dus liep de trap af (ik woon op de 3e etage) en me beste vriendin liep even
mee, want ze vertrouwde het niet helemaal, hij was ook kapot...
Ze gingen weg, 5 seconde later was ze weer boven, of ik even mee kon komen....
Hij was bewusteloos van de trap gevallen. hij kwam weer bij, en wist helemaal niet meer waar hij was en zo....
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:26:27 #102
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_60076165
een keer bleef zon en toen he maar daarintegen het onverwachte gebeurde
  maandag 14 juli 2008 @ 07:52:53 #103
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60089441
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de schrik, achteraf denk je ook van "al had ik maar gewoon goedenavond ofzo gezegd" maar op dat moment denk ja alleen maar "What the fuck is dat! FIETSEN!"
Precies, dan neemt je zoogdieren brein het gewoon over en is het vluchten geblazen. Ask questions later!
  maandag 14 juli 2008 @ 09:12:33 #104
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60089981
quote:
Op maandag 14 juli 2008 07:52 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Precies, dan neemt je zoogdieren brein het gewoon over en is het vluchten geblazen. Ask questions later!
true! achteraf denk je van....knappe jongen als hij mij wat wil doen... maar ook omdat ik het wetenschappelijk niet kon verklaren denk je maar een ding... fietsen....en daarna whiskey
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:43:33 #105
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_60198768
Toen ik nog bij me ma woonde lag ik een keer sávonds op bed. alles was rustig, toen ineens de deur van me slaapkamer met een klap open sloeg. Ik ben toen de gang op gelopen om te kijken wat het was. Het was wind stil, en de ramen waren dicht, dus dat kon het niet geweest zijn, me ma lag te slapen in de andere kamer, dus zij was het ook niet. Ben zelfs nog op de zolder wezen kijken of daar mischien ramen open stonden, maar die waren ook dicht...

Was ooit een keer bij vrienden op bezoek, toen er iets raars gebeurde. ik zat op de bank naast een andere jongen, en tussen ons in werd het zo koud dat ik er kippevel van kreeg, terwijl het aan de andere kant van de bank weer warm is. Toen ik na een tijdje naar huis ging, keek ik van buiten af richting het slaapkamer raam van het huis, en ik zag duidelijk dat het gordijn een stukje werd op getild, alsof iemand me aan het begluren was, maar er was helemaal niemand te zien... Was echt hartstike freaky om mee te maken, en totaal onverklaarbaar
pi_60221623
Wat ik ook vaak mee maak is dat mensen gedachtes van jou schijnen op te pikken. Dat ik ergens aan zit te denken, en uit het niets begint de persoon die naast mij zit over die gedachte te praten. Dat blijf ik ook een vreemd fenomeen vinden.
pi_60240003
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[quote] Deze caravan stond op een vakantie park in de bossen van de Veluwe,
Hey dude, mag ik je vragen welke camping dat dan was? Ik kom nl uit die omgeving, en ben eigenlijk wel benieuwd waar dat was.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:45:12 #108
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60240192
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:32 schreef Dr.Campbell het volgende:

[..]

Hey dude, mag ik je vragen welke camping dat dan was? Ik kom nl uit die omgeving, en ben eigenlijk wel benieuwd waar dat was.
in Emst
stay frosty
pi_60240422
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

in Emst
aha, thanx! ; )
  maandag 21 juli 2008 @ 11:05:08 #110
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_60240545
Ik rijd altijd zwart in de metro. Maar een poos geleden wilde ik toch opeens stempelen. EN ja hoor, drie stations verder controle.

Maar of dit nou onverklaarbaar is? Ik geloof meer in het toeval dan in hogeren machten die je ingeven dat je een strippenkaart moet kopen Volgens mij is bij dit soort dingen van toepassing dat je dingen alleen onthoudt als ze je opvallen, en niet de duizend andere keren dat je een ingeving kreeg en er verder niks speciaals gebeurde.
Ook geen sig dus
pi_60258531
Tvp.
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:59:58 #112
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_60297338
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:06 schreef Tamaartje het volgende:
Toen ik een jaar of 7 was, ging ik van mijn huis naar het huis van mijn vriendinnetje, dat is zo'n 4 straten verderop. Ik ging lopen en deed dat heel vaak, het was een normale doordeweekse dag, ergens rond 13.30
Net voordat ik bij haar de straat in kwam hoorde ik een enorm hard geluid, ik keek omhoog en zag daar een vliegtuig net boven de huizen vliegen, echt net boven de schoorsteen zegmaar, zodat die elk moment kon gaan landen of neerstorten, ik kon de motoren zien draaien en dacht echt dat hij in de komende seconden kon neerstorten.. zo ongelooflijk eng!
Ik ben meteen weer de andere kant op gerent naar huis, was helemaal in paniek en heb bij mijn moeder uitgehuild, we hebben nog navraag gedaan bij andere mensen in de buurt of die een vliegtuig laag over hebben zien komen of zoiets, maar niemand had iets gehoord of gezien...
Nog steeds kan ik die hele gebeurtenis terug zien als ik er aan denk.. maar wat het nou geweest is?
Hey, dat heb ik ook een keer meegemaakt. Was toen jaartje of 8/9 denk ik en ik zag toen een vliegtuig vlak boven de gymzaal van onze school, ik kon zowat door de raampjes naar binnen kijken. Gekke was: niemand behalve ikzelf reageerde erop. Weet tot op de dag van vandaag niet wat daar toen aan de hand was.
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2008 @ 22:37:00 #113
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_60307674
Ik bedenk me nog iets uit mijn latere jeugd. Ik moet een jaar of veertien zijn geweest, toen ik 's nachts wakker werd om te plassen. Ik sliep op de zolderkamer, en moest dus een trap af om in de badkamer naar de wc te gaan.

Mijn wekkerradio deed het niet, en ook het licht ging niet aan. Geeft niks, dan maar in het donker naar beneden. Ik de trap af, zie ik mijn vader daar in badjas op de overloop staan. Zijn donkere ogen priemen in de duisternis. Ik vroeg hem zachtjes of de stroom misschien was uitgevallen.

Hij antwoordde echter niet. Ook toen ik het nogmaals vroeg kwam er geen antwoord. Ik wilde hem aanraken, maar ineens was hij verdwenen. Ik ben zonder te plassen weer naar boven gevlucht. Toen ik mijn vader de volgende ochtend vroeg of hij er 's acht was uitgeweest, zei hij heerlijk te hebben geslapen.

Zeer vreemd, ik vraag me nog altijd af wat dat destijds moet zijn geweest. Ik weet niet of een entiteit de gedaante van iemand anders kan aannemen. Mocht dit zo zijn, dan denk ik dat het mijnoverleden moeder is geweest. Zij wilde mij dan gerust stellen, omdat ik bang was in het donker.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_60308330
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:37 schreef Djeez het volgende:
Ik bedenk me nog iets uit mijn latere jeugd. Ik moet een jaar of veertien zijn geweest, toen ik 's nachts wakker werd om te plassen. Ik sliep op de zolderkamer, en moest dus een trap af om in de badkamer naar de wc te gaan.

Mijn wekkerradio deed het niet, en ook het licht ging niet aan. Geeft niks, dan maar in het donker naar beneden. Ik de trap af, zie ik mijn vader daar in badjas op de overloop staan. Zijn donkere ogen priemen in de duisternis. Ik vroeg hem zachtjes of de stroom misschien was uitgevallen.

Hij antwoordde echter niet. Ook toen ik het nogmaals vroeg kwam er geen antwoord. Ik wilde hem aanraken, maar ineens was hij verdwenen. Ik ben zonder te plassen weer naar boven gevlucht. Toen ik mijn vader de volgende ochtend vroeg of hij er 's acht was uitgeweest, zei hij heerlijk te hebben geslapen.

Zeer vreemd, ik vraag me nog altijd af wat dat destijds moet zijn geweest. Ik weet niet of een entiteit de gedaante van iemand anders kan aannemen. Mocht dit zo zijn, dan denk ik dat het mijnoverleden moeder is geweest. Zij wilde mij dan gerust stellen, omdat ik bang was in het donker.
Ik geloof niet dat er geliefde overledenen nog terug komen op aarde om mensen gerust te stellen. Waarom zouden ze dat doen? Je wordt er alleen maar verdrietig of bang van en het is behoorlijk verwarrend. Als je kwetsbaar bent door hun overlijden, waarom zouden ze het dan alleen maar moeilijker maken voor je?

Door je kwetsbaarheid ben je wel toegankelijker voor geesten die kwaad willen (denk ik) en daarom zag je iemand die leek op je vader, maar was hij het niet. Wel een hele nare ervaring zeg
pi_60310351
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:37 schreef Djeez het volgende:
knip
Ik wil geen spelbreker zijn, maar dikke kans dat je óf droomde, óf slaapwandelde.
Extremistisch gematigd.
  donderdag 24 juli 2008 @ 01:35:11 #116
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_60311419
Ik hoor zelden eens vreemde geluiden; alsof er iemand is. Dan ben ik alleen in het huis. Als ik dan ga kijken met een klauwhamer is er natuurlijk niemand. Heel bizar.
Dasvidanja
  donderdag 24 juli 2008 @ 07:48:41 #117
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60312675
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik geloof niet dat er geliefde overledenen nog terug komen op aarde om mensen gerust te stellen. Waarom zouden ze dat doen? Je wordt er alleen maar verdrietig of bang van en het is behoorlijk verwarrend. Als je kwetsbaar bent door hun overlijden, waarom zouden ze het dan alleen maar moeilijker maken voor je?
Geliefden komen niet alleen terug naar aarde in de vorm van een -voor dat persoon- fysiek verschijnende gedaante.
Het kan ook op andere manieren.
Sommige kunnen zelfs je gids worden waar je dan simpelweg contact mee hebt.
Geliefden komen het eerder dus makkelijker maken dan verwarder indien dit van toepassing is.
Zo heb ik met een overleden paard gecommuniceerd van iemand die nog een aantal nachten bij baasjelief is gebleven.
Dit was niks anders dan een mooie ervaring om het afscheid te verzachten.
Mijn oma is al dood sinds ik een baby was, maar heel soms heeft mijn moeder nog wel eens contact met haar.
Het hoeft niet allemaal eng en verwarrend te zijn en alles heeft een reden.
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:52:02 #118
64781 bonke
pipo koeie
pi_60323803
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 07:48 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Zo heb ik met een overleden paard gecommuniceerd van iemand die nog een aantal nachten bij baasjelief is gebleven.

hij is goed

toen ik dit las verslikte ik me in me ijsie

niet meer doen he
pies on joe toe
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:15:16 #119
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_60337532
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 07:48 schreef Darkwolf het volgende:

[..]
mijn god....
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:10:09 #120
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60341708
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 01:35 schreef Verluste het volgende:
Ik hoor zelden eens vreemde geluiden; alsof er iemand is. Dan ben ik alleen in het huis. Als ik dan ga kijken met een klauwhamer is er natuurlijk niemand. Heel bizar.
hehe zoiets hoorde ik op een gegeven moment ook... dacht shit er loopt iemand door de voortuin... ik eruit met mijn zwaard ... was het een koe die in het weiland tegenover ons huis stond te grazen (was er net die dag ingezet) sta je daar om half 5 sochtens in je boxer met een zwaard in je hand buiten..
stay frosty
pi_60732957
Ik dacht een tijd na het bekijken van de openingsceremonie van de O.S. het volgende ;

Als Nederland opkomt wat als je dan gewoon er als niet sporter tussen zou lopen ? dat je gewoon doet alsof je een sporter bent ?

En wat hoor ik een tijd later op het nieuws............

"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:33:49 #122
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_60838381
Normaal post ik eigenlijk alleen maar onzin, maar dit is me een paar maanden geleden gebeurt:

Het was lekker weer, en ik had niet veel te doen, dus ik lekker in mijn auto gestapt en even naar BaarleNassau, ik kom daar zeer regelmatig en weet daar dus alles te vinden.
Nu ben ik wel iemand die van ouderwetse sfeer en oude gebouwen houdt wat een beetje vergane glorie is, denk maar een cafe met hele oude reclame aan de muur in de stijl van de jaren 50-60.
Ik loop halverwege de Molenstraat (dat is daar zo'n beetje de drukste straat/weg) vanaf de Belgische grens gezien terug naar mijn auto die richting Chaam staat geparkeerd, om een indruk te geven hoe ik liep.
Ik loop langs wat oude gebouwen met typische gevels, ouderwetse glas in lood ramen EN opeens loop ik langs een zaak wat een slager is.
Okee, wat is daar bijzonder aan? Dit dus: de hele zaak was echt alsof het in de jaren 60 was geopend en exact in die tijdsgeest was: het interieur, de kassa, uitstalling, zelfs de tegels.
Ik dacht bij mezelf, apart zeg, en liep weer verder, maar de keren erna was deze zaak dus er niet meer!
Bij navraag bleek dat in die straat dus echt een slagerij zat, maar dat die jaren geleden is gesloten?!?!

Sindsdien loop ik echt die straat letterlijk uit te kammen, maar geen spoor niks meer...
Het leek alsof de tijd was teruggedraaid.
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:47:06 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_60838759
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hehe zoiets hoorde ik op een gegeven moment ook... dacht shit er loopt iemand door de voortuin... ik eruit met mijn zwaard ... was het een koe die in het weiland tegenover ons huis stond te grazen (was er net die dag ingezet) sta je daar om half 5 sochtens in je boxer met een zwaard in je hand buiten..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_60845322
Heb ook wat meegemaakt toen ik rond een jaar of 10 was. Weet nog steeds niet of het een droom was of niet, maar het is me altijd bijgebleven

Ik lag te slapen in mijn kamer toen ik s'nachts plotseling wakker werd en zag door mijn raam heel fel licht schijnen. Ik schrok en wilde opstaan, maar kon me niet bewegen. (en nu word het echt vaag) Plotseling zag ik me zelf vanaf bovenaf me zelf liggen met mijn ogen wijd open en mijn armen netjes naast mijn lichaam. Vanaf daar viel ik weer in slaap (denk ik) en zag ik mijn dromen een overvloed aan rampen voobij komen. Tsunami's, aardbevingen en vulkaan uitbarstingen (zonder tijdsbepalingen) Aan het eind van mijn droom zag ik alleen duisternis en hoorde een massa aan gegil, en werd vanaf dat punt weer wakker.

De volgende dag legde ik mijn moeder uit wat er s'nachts was gebeurd, en zei dat ze niks had gezien/ gehoord. Pas tot 2 jaar geleden zie ze (we hadden het er toevallig over) dat ze wel degelijk iets had gehoord. Ze zei dat ze die avond wakker schrok van een enorm schel geluid, maar had geen trek haar bed uit te gaan. Fel licht had ze overigens niet gezien.

Freaky right?
pi_60846879
Ik maak ook wel eens dingen dingen mee die haast 'te' toevallig zijn. Kan zo even niks terughalen. Sowieso ook dingen in de trant van gedachtes aan gebeurtenissen die korte tijd daarna echt gebeuren. Of kleine voorspellingen kunnen doen zoals getallen raden. Dan wil ik een getal raden en dan heb ik bij een bepaald cijfer een sterk gevoel, en dan blijkt het dat cijfer ook te zijn. Alleen bij een 2e poging lukt het mij dan vaak niet meer. Net alsof het alleen lukt als je hoofd compleet leeg is en je jezelf op geen enkele stuurt of verwachtingen creeert. Een meer nuchter voorbeeld; soms gooi ik van flinke afstand in een soms 'onmogelijke' hoek een propje papier van de bank in een kleine prullenbak, en dan lukt het ook. Maar wanneer ik het weer wil proberen, gaat het steeds mis.
"Man is a pupil, pain is his teacher"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')