Precies, dan neemt je zoogdieren brein het gewoon over en is het vluchten geblazen. Ask questions later!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de schrik, achteraf denk je ook van "al had ik maar gewoon goedenavond ofzo gezegd" maar op dat moment denk ja alleen maar "What the fuck is dat! FIETSEN!"
true! achteraf denk je van....knappe jongen als hij mij wat wil doen... maar ook omdat ik het wetenschappelijk niet kon verklaren denk je maar een ding... fietsen....en daarna whiskeyquote:Op maandag 14 juli 2008 07:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies, dan neemt je zoogdieren brein het gewoon over en is het vluchten geblazen. Ask questions later!
Hey dude, mag ik je vragen welke camping dat dan was? Ik kom nl uit die omgeving, en ben eigenlijk wel benieuwd waar dat was.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[quote] Deze caravan stond op een vakantie park in de bossen van de Veluwe,
in Emstquote:Op maandag 21 juli 2008 10:32 schreef Dr.Campbell het volgende:
[..]
Hey dude, mag ik je vragen welke camping dat dan was? Ik kom nl uit die omgeving, en ben eigenlijk wel benieuwd waar dat was.
Hey, dat heb ik ook een keer meegemaakt. Was toen jaartje of 8/9 denk ik en ik zag toen een vliegtuig vlak boven de gymzaal van onze school, ik kon zowat door de raampjes naar binnen kijken. Gekke was: niemand behalve ikzelf reageerde erop. Weet tot op de dag van vandaag niet wat daar toen aan de hand was.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:06 schreef Tamaartje het volgende:
Toen ik een jaar of 7 was, ging ik van mijn huis naar het huis van mijn vriendinnetje, dat is zo'n 4 straten verderop. Ik ging lopen en deed dat heel vaak, het was een normale doordeweekse dag, ergens rond 13.30
Net voordat ik bij haar de straat in kwam hoorde ik een enorm hard geluid, ik keek omhoog en zag daar een vliegtuig net boven de huizen vliegen, echt net boven de schoorsteen zegmaar, zodat die elk moment kon gaan landen of neerstorten, ik kon de motoren zien draaien en dacht echt dat hij in de komende seconden kon neerstorten.. zo ongelooflijk eng!
Ik ben meteen weer de andere kant op gerent naar huis, was helemaal in paniek en heb bij mijn moeder uitgehuild, we hebben nog navraag gedaan bij andere mensen in de buurt of die een vliegtuig laag over hebben zien komen of zoiets, maar niemand had iets gehoord of gezien...
Nog steeds kan ik die hele gebeurtenis terug zien als ik er aan denk.. maar wat het nou geweest is?
Ik geloof niet dat er geliefde overledenen nog terug komen op aarde om mensen gerust te stellen. Waarom zouden ze dat doen? Je wordt er alleen maar verdrietig of bang van en het is behoorlijk verwarrend. Als je kwetsbaar bent door hun overlijden, waarom zouden ze het dan alleen maar moeilijker maken voor je?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:37 schreef Djeez het volgende:
Ik bedenk me nog iets uit mijn latere jeugd. Ik moet een jaar of veertien zijn geweest, toen ik 's nachts wakker werd om te plassen. Ik sliep op de zolderkamer, en moest dus een trap af om in de badkamer naar de wc te gaan.
Mijn wekkerradio deed het niet, en ook het licht ging niet aan. Geeft niks, dan maar in het donker naar beneden. Ik de trap af, zie ik mijn vader daar in badjas op de overloop staan. Zijn donkere ogen priemen in de duisternis. Ik vroeg hem zachtjes of de stroom misschien was uitgevallen.
Hij antwoordde echter niet. Ook toen ik het nogmaals vroeg kwam er geen antwoord. Ik wilde hem aanraken, maar ineens was hij verdwenen. Ik ben zonder te plassen weer naar boven gevlucht. Toen ik mijn vader de volgende ochtend vroeg of hij er 's acht was uitgeweest, zei hij heerlijk te hebben geslapen.
Zeer vreemd, ik vraag me nog altijd af wat dat destijds moet zijn geweest. Ik weet niet of een entiteit de gedaante van iemand anders kan aannemen. Mocht dit zo zijn, dan denk ik dat het mijnoverleden moeder is geweest. Zij wilde mij dan gerust stellen, omdat ik bang was in het donker.
Ik wil geen spelbreker zijn, maar dikke kans dat je óf droomde, óf slaapwandelde.quote:
Geliefden komen niet alleen terug naar aarde in de vorm van een -voor dat persoon- fysiek verschijnende gedaante.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik geloof niet dat er geliefde overledenen nog terug komen op aarde om mensen gerust te stellen. Waarom zouden ze dat doen? Je wordt er alleen maar verdrietig of bang van en het is behoorlijk verwarrend. Als je kwetsbaar bent door hun overlijden, waarom zouden ze het dan alleen maar moeilijker maken voor je?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zo heb ik met een overleden paard gecommuniceerd van iemand die nog een aantal nachten bij baasjelief is gebleven.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zo heb ik met een overleden paard gecommuniceerd van iemand die nog een aantal nachten bij baasjelief is gebleven.
hehe zoiets hoorde ik op een gegeven moment ook... dacht shit er loopt iemand door de voortuin... ik eruit met mijn zwaardquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:35 schreef Verluste het volgende:
Ik hoor zelden eens vreemde geluiden; alsof er iemand is. Dan ben ik alleen in het huis. Als ik dan ga kijken met een klauwhamer is er natuurlijk niemand. Heel bizar.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe zoiets hoorde ik op een gegeven moment ook... dacht shit er loopt iemand door de voortuin... ik eruit met mijn zwaard... was het een koe die in het weiland tegenover ons huis stond te grazen (was er net die dag ingezet)
sta je daar om half 5 sochtens in je boxer met een zwaard in je hand buiten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |