Het klopte slechts één keer van de 7 keer dat ik het geprobeerd heb. Wat moet het voorstellen eigenlijk?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:56 schreef marcel-o het volgende:
ja dit : http://www.cyberglass.biz/customflash/ghostwhisperer/
nee, niet van de serie wat nu bezig isen nee t is geen rickroll
wel goed de handleiding lezen hequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Het klopte slechts één keer van de 7 keer dat ik het geprobeerd heb. Wat moet het voorstellen eigenlijk?
Alle mogelijke uitkomsten hebben hetzelfde plaatje. Ditzelfde plaatje komt tevoorschijn als je op de knop klikt. Bereken maar eens wat verschillende getallen zonder op de knop te drukken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wel goed de handleiding lezen he
kies een 2 cijferig getal
stel je denkt aan 12
tel die 2 cijfers bij elkaar op --> 1+2=3
doe 12-3 = 9
zoek in de tabel er naast naar het plaatje wat bij"9 hoort en druk op de knop.
et voila, het plaatje..
Als iets voor iemand onverklaarbaar blijft, geeft hij of zij er dus geen eigen realiteit aan, wat dus dan juist op kracht wijst volgens jouw beredeneringquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:50 schreef Blood_Money het volgende:
Onverklaarbaar: Nog niet verklaarbaar. Als je de realiteit niet aankan verzin je je eigen. Een zwakte van de mens die niet kan leven zonder illusies.
Wat is dat nou weer voor een bagger? Iemand laat een berg logos zien waar een ster of een oog in voorkomt en dat moet dan dienen als bewijs voor iets?quote:
Dus, God bestaat voor jou?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:01 schreef mspoez het volgende:
Gelukkig dat je dochter niets ernstigs had Memenquay.
Ik heb eens een keer, ik zat toen in mijn sprir-fase en was erg bezig met wel of niet God, een file zien (ja of eigenlijk niet naturlijk) oplossen. Ik reed naar huis en moest opeens remmen omdat er een opstopping was. Had ik niet op gerekend want het was zondagavond 11 uur en ik reed op een niet druk deel snelweg. Mijn kinderen lagen te slapen achterin en ik baalde van de file want nóg later thuis en morgen naar school ... ik moest een beetje glimlachen en dacht, Nou God, als je d'r bent, laat dan nu die file maar eens oplossen. Ik keek even achterom naar één van mijn jongens die mompelde op de achterbank en toen ik omdraaide reed ik in mijn eentje 20km/u op een vrijwel lege snelweg. Ik ben op de vluchtstrook gaan staan om van de schrik te bekomen. Ik weet nog steeds niet hoe en wat er gebeurd is toen.
Simpel, steek een joint op en neem een hijs.quote:Op maandag 19 mei 2008 03:34 schreef Blood_Money het volgende:
Tijd geleden een paar keer een "flow"-ervaring gehad. Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt.
Het is heel slim dat ze die plaatjes refreshen, want iedereen gebruikt een ander getal om het te "controleren" en ziet dan een ander plaatje. Ik moet zeggen ze hadden mij ook even te pakken, maar zoals altijd, wiskunde is de oplossing.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:24 schreef Yabadab het volgende:
Het duurde even voordat ik het doorhad, maar het aantal uitkomsten is beperkt.
Je komt altijd op:
9
18
27
36
45
54
63
72
81
90
en die hebben toevallig steeds hetzelfde teken. En dat teken verschijnt dan in de kristallen bol.
Het ging om het liedje, Open your mindquote:Op zondag 18 mei 2008 04:03 schreef intraxz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een bagger? Iemand laat een berg logos zien waar een ster of een oog in voorkomt en dat moet dan dienen als bewijs voor iets?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Deja vusToen ik een keer 3 zinnen van een conversatie die op dat moment gaande was voorspelde in mijn hoofd werd ik gek en heb twee weken geen alcohol gedronken.
Aaahquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:07 schreef L.Denninger het volgende:
De avond dat ik mijn huidige vriendin ontmoette,
wat ze in me ziet is voor mij nog steeds onverklaarbaar
Ik wilde je al net PM-en om te vragen wat the catch wasquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Als ik hier geen punten mee scoor thuis weet ik het niet meer
Ja maar dit was wel heel erg laag en zo dichtbij een vliegveld wonen we nu ook weer niet..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:12 schreef L.Denninger het volgende:
Mijn gok is dat het een vliegtuig was dat laag overkwam !
Dan kan ik overduidelijk niet rekenen, bij mij komt er steeds iets compleet anders uitquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:24 schreef Yabadab het volgende:
Het duurde even voordat ik het doorhad, maar het aantal uitkomsten is beperkt.
Je komt altijd op:
9
18
27
36
45
54
63
72
81
90
en die hebben toevallig steeds hetzelfde teken. En dat teken verschijnt dan in de kristallen bol.
Dan doe je inderdaad iets fout. Het klopt namelijk wel, behalve die 90 dan. Er is geen uitkomst die op 90 uitkomtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dan kan ik overduidelijk niet rekenen, bij mij komt er steeds iets compleet anders uit
Het is altijd een uitkomst van de tafel van 9quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:20 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dan doe je inderdaad iets fout. Het klopt namelijk wel, behalve die 90 dan. Er is geen uitkomst die op 90 uitkomt
Dit heb ik ook meegemaakt toen ik zo oud was, al weet het niet meer zo zeker. Maar dacht echt dat ik een vliegtuig vlak over mn kop zag scheren!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:06 schreef Tamaartje het volgende:
Toen ik een jaar of 7 was, ging ik van mijn huis naar het huis van mijn vriendinnetje, dat is zo'n 4 straten verderop. Ik ging lopen en deed dat heel vaak, het was een normale doordeweekse dag, ergens rond 13.30
Net voordat ik bij haar de straat in kwam hoorde ik een enorm hard geluid, ik keek omhoog en zag daar een vliegtuig net boven de huizen vliegen, echt net boven de schoorsteen zegmaar, zodat die elk moment kon gaan landen of neerstorten, ik kon de motoren zien draaien en dacht echt dat hij in de komende seconden kon neerstorten.. zo ongelooflijk eng!
Ik ben meteen weer de andere kant op gerent naar huis, was helemaal in paniek en heb bij mijn moeder uitgehuild, we hebben nog navraag gedaan bij andere mensen in de buurt of die een vliegtuig laag over hebben zien komen of zoiets, maar niemand had iets gehoord of gezien...
Nog steeds kan ik die hele gebeurtenis terug zien als ik er aan denk.. maar wat het nou geweest is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |