beste OP ooit!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wetend dat velen last hebben van zenuwen, maakt het tot een leuk evenement![]()
En net zoals vanmorgen......niet getreurd als je favoriet eruit moet, het is maar een spel!!
Veel plezier gewenst!!!
Oh ja, eerst deze volmaken s.v.p. [COS #3716] De zenuwen gieren ons door de keel dan pas hier verder.....
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef schatje het volgende:
Door zelfreflectie zijn de woedeaanvallen van Brian minder geworden.
Hoe krijgt ie het uit z'n strot.
He wat jammer nou.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda......
Niet echt positief in beeld gebracht.
Fok heeft het er maar zwaar mee.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef noekje het volgende:
Mogen we al hier posten nmns?
Hebben we het nog leuk hier??
Tot de volgende reclamequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:55 schreef Py het volgende:
Nu dus een half uur programmavulling ... portretjes ... scènetjes
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef schatje het volgende:
Door zelfreflectie zijn de woedeaanvallen van Brian minder geworden.
Hoe krijgt ie het uit z'n strot.
Jemig,hij is wel heel erg mager geworden, zeg!quote:
ja jufquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef noekje het volgende:
Mogen we al hier posten nmns?
Hebben we het nog leuk hier??
ja ik had wel een kutopmerking terug verwacht maar helaasquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Bridget is echt een gore trut!
Tegen Huub: Had je altijd al een rot karakter?
Dat zei ze inderdaad. volgende week de winnaarquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef BuffyJan het volgende:
Nou Bridget is lekker gezellig tegen Huub
Verstond ik nou goed dat ze tegen Bra zei of komt t doordat je weet dat je volgende week de winnaar bent? Of bedoelde ze dat ie de langstzittende is
Ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben wel blij dat ik dit met jullie samen kan delen cossertjes![]()
verstandig van hem..... staat zij voor lulquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
ja ik had wel een kutopmerking terug verwacht maar helaas
Het is een duiveltje......niks mis mee. Alles voor het spel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
niet echt negatieve beelden van Huub.
En hoppaaaaaa, weer wat bereikt in z'n leven.quote:
Misselijk rotwijf is het. Tegen Brian zei ze niet dat het een womenbeater is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Bridget is echt een gore trut!
Tegen Huub: Had je altijd al een rot karakter?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef BarryK het volgende:
B&A komen ook weer veel te goed over in die filmpjes .. beter dan 't (niet eens echt negatieve) filmpje van Huub
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef BarryK het volgende:
Brian noemt al dat er geld komt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef BarryK het volgende:
Haha da's wel mooi.. als er meerdere gegadigden voor de koffer zijn dan moeten ze allemaal een koffer kiezen maar in 1 zit er maar 25k
Ze hebben een uur de tijd
Is een dinsdagavond opgenomen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
Is die uitzending nou live en moeten we dus echt een uur wachten??
maar maar 1 koffer heeft 25.000 en als je toch al weet dat je kansloos bent. . .quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef dieenebart het volgende:
je zou toch niet voor 25 ruggen in plaats van zes ton weg gaan!![]()
en voor iedere miljonair een koffer, lekker dan...
Gelukkig gaat het op TV sneller....quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Marrije het volgende:
Wow, een uur bedenktijd, das wel lang zeg.
Toch goed verstaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:58 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dat zei ze inderdaad. volgende week de winnaar
noppequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
Vast wel.....25 K of niet.quote:
Er staat voor iedereen een koffer. Maar slechts in 1 zit 25.000,-quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:00 schreef Dementor het volgende:
Stel dat twee mensen geld willen, wat dan?
Tja loophole, het is dus al bepaald wie er naar huis gaat met de geldkoffer.
Klopt, dus het is kansloos.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef Py het volgende:
[..]
Er staat voor iedereen een koffer. Maar slechts in 1 zit 25.000,-
Yup.... Brian en Claire nemen het en Claire trekt de volle koffer en moet weg.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het nu goed? Er zijn meerdere koffers maar in 1 zit de poet?
Slim van Jaapquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
Jaap tegen Brian: je ligt eruit, ik heb je op de laatste plek gezet
Erg belegen tegen oud aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef SIRA het volgende:
Ow, wat ziet die Maasland eruit zeg.. zwanger of niet, dan kan je er nog wel fatsoenlijk uit zien. pfff
ik had op zeker die koffer gepakt. het is toch duidelijk wie er gaat winnen.
nee is dinsdag opgenomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
Misschien zit er wel een kindje van God in.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat een dikke pens heeft Claire in die jurk!
Nee, want Jaap zijn punten hebben we niet gezienquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand even de punten tussenstand posten?
"The killing fields of Eemnes" Ik zeg: "Ik hou d'r van!"quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, wat is brian link nu met jaap! klaar om te doden..
Zwanger?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat een dikke pens heeft Claire in die jurk!
ze heeft altijd al zo´n ouwelijke kop gehad. Komt volgens mij door het gebrek aan wenkbrauwen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg belegen tegen oud aan zou ik zeggen
Haar buik is in die jurk wel in verhouding met haar kontquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef cindy10 het volgende:
volgens mij is clair zwanger,als ze zo staat met die jurk...is haar buik niet in verhouding met de rest van haar lichaam
In 2 dagenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
Omdat Huub nu Claire overhaalt de koffer te nemen blijft dus Brian...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef Starlie het volgende:
Moet eerlijk toegeven.. ik vind het best spannend...
Volgende reclameblok maak ik wel weer een Topic aan, vermeld daar wel dat eerst deze vol moet!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben wel verdomd benieuwd naar Jaap's puntenverdeling. Nog twee reclameblokken te gaan.
back up? die heb je dan toch niet meer nodig lijkt me?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
Als clair het pakt, is Huub zijn backup kwijt in de finale
Ja tellen nog.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:04 schreef Taurus het volgende:
Tellen Claires punten dan nog wel? Als ze er uit gaat nu?
Zouden ze nog backup nodig hebben in de finale? Of hangt het helemaal af van de kijker?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
wat op duidelijk doorgestoken kaart is......quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
Omdat Huub nu Claire overhaalt de koffer te nemen blijft dus Brian...
Nee.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
We weten de puntenverdeling van Jaap toch niet?
Je zou zeggen dat die toch wel blijft hangen aan die siliconen...quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:05 schreef Marrije het volgende:
Amanda weer dr jurk ophijsen
Ik zou zeggen het tweede, maar met de Febo weet je het nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:05 schreef mazaru het volgende:
Zouden ze nog backup nodig hebben in de finale? Of hangt het helemaal af van de kijker?
In de finale heeft Huub geen back-up meer nodig.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
Die tellen nog mee in de finale.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:05 schreef cobain94 het volgende:
Wat hebben die punten nog voor zin als clair weg gaat met het geld?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:06 schreef SIRA het volgende:
Toch wel knap van Jaap hoor.
Die stelletjes hebben elkaar wel, maar ze zijn niets zonder de stem van Jaap, dat heeft ie toch mooi voor elkaar gekregen.
nee idd, als wij mogen stemmen nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:05 schreef itsme het volgende:
[..]
back up? die heb je dan toch niet meer nodig lijkt me?
Zo begrijp ik het ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:05 schreef Vandaag... het volgende:
Als Claire het geld pakt blijft haar puntenverdeling wel staan.
Als ik het goed begrijp gaat er naast claire dan nog gewoon een miljonair uit via de stemming.
Maar andersom?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda offert zich op voor Brian? Ze houdt echt van 'm....
Ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef Day het volgende:
Gatverdamme, ik vind het spannend.
Waarom trap ik hierin!!!!
*schenkt nog maar een glaasje in*quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef Day het volgende:
Claire heeft gewoon gelijk als ze die koffer pakt, winnen doet ze ook echt niet. Hoe populair Brian werkelijk is kan niemand zeggen na al die spelletjes.quote:
Let maar op.... door haar blijft Brian erin.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
Als ik Claire was, dan pakte ik die koffer
Dat jij daar nog aan twijfeldequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda offert zich op voor Brian? Ze houdt echt van 'm....
ik ook..... winnen kan ze toch nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
Als ik Claire was, dan pakte ik die koffer
Dat hoort gewoon bij hun 'kijkonseensliefzijn'-plan. Dat mag natuurlijk niet, hoop ik. Als Brian de minste punten krijgt, moet hij er uit. Dan is het niet de bedoeling dat een ander gaat, toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef BarryK het volgende:
Whaha wie heeft er hier allemaal gezegd dat Amanda voor d'r eigen kans gaat.
Ze zegt net dat ze Brian z'n plek in zou nemen als hij weg zou moeten, hij heeft grotere kans gezien de percentages popo (en eerst waren die popo's nog dankzij Huub z'n fans vervalst)
quote:
Daar heb je een paar mooie pruiken voorquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:08 schreef Marrije het volgende:
Geld doet het altijd goed bij Mannie, die wil gewoon die 25.000
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:08 schreef noekje het volgende:
[..]
*schenkt nog maar een glaasje in*
Ik voel me goed!
Maar het is zo moeilijk om Jaap te vertrouwenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Let maar op.... door haar blijft Brian erin.
Ook datquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar heb je een paar mooie pruiken voor
Nee, Jaap kent de regels en verbeterde Brian direct.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:12 schreef BarryK het volgende:
Hoe hard zou het zijn als Brian inderdaad er meer van weet, en dus zoals hij zei diegene die de koffer pakt de puntenverdeling van vervalt.
Als ze dat zo zeggen, zal Huub zeggen dat CLaire 'm niet moet pakken...
Heeft Jaap toch Huub op 0
Huub eruit, Claire geen koffer (Amanda wel?)
theorietje:P
Hahaha, die taktiek volg ik ook. Lekker dan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:08 schreef noekje het volgende:
[..]
*schenkt nog maar een glaasje in*
Ik voel me goed!
Ik heb echt geen enkel idee, maar hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
Hmm zou Huub of Brian die 10 punten van Jaap hebben gekregen?
Ik denk Huub 10.
het is best spannend, schaam je niet. normaal ben ik heel coolquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef Day het volgende:
Hoop het,quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, Jaap kent de regels en verbeterde Brian direct.
Gaat wel snel idd die drankjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, die taktiek volg ik ook. Lekker dan.
Dat is gewoon reeel, lijkt me. Hij wil toch winnen. Dan maakt iedereen geen kans, in zijn ogen. En ook gericht op de PP maakt ze geen kans.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:09 schreef Day het volgende:
Die Huub is ook een harde. Gewoon tegen zijn vrouw zeggen dat ze geen kans maakt.
Zo vrolijk keek hij anders niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:14 schreef L0t.. het volgende:
Ach, als Jaap Brian 0 punten had gegeven zou Brian niet zo rustig dat papier omdraaien, die zou meteen de pan uitflippen
Ik denk dat Jaap de ene 10 heeft gegeven, en de ander 0quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkel idee, maar hoop dat je gelijk krijgt.
En zou Brian 7, 3 of 0 punten hebben gekregen?
Zou kunnen. Wordt het wel een hele erge mannenfinale. Weet niet of dat de bedoeling is van RTL.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:12 schreef HoneyBunny het volgende:
Claire pakt het geld en amanda eruit met minste stemmen? Kan dat nog?
Weet het niet meer hoor!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is best spannend, schaam je niet. normaal ben ik heel cool, maar nu zit ik ook met de handen in het haar!
oja, beetje laat, hier nog m'n hond en ik op de keukenhof juli 2007:
Als 'ie echt 0 punten gekregen zou hebben zou 'ie meteen die stoel door de kamer flikkeren en iedereen te lijf gaanquote:
quote:
Dat zegt niets bij die dwaas. Meestal ontploft die van het ene op het andere moment.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:15 schreef cindy10 het volgende:
brian keek lang niet para genoeg,dus jaap zal zn afspraak wel hebben gehouden
Brian kijkt nooit zo vrolijk.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:15 schreef RSie het volgende:
als Brian slim is zorgt ie dat Amanda weggaat, als Claire slim is zorgt ze dat ze zelf weggaat.
zou mij in ieder geval niks verbazen als we met 3 mannen overblijven!
Het kan zijn dat Brian gedrogeerd was dus z'n emoties onder controle kon houden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian kreeg geen woedeaanval toen hij zei "Jaap heb je je aan je woord gehouden" en de foto zag, hij kon 'm nog omdraaien dus ik denk van wel...
Dat toch uberslim van Jaap!!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:15 schreef akveor het volgende:
Het spelletje wat Jaap speelt slaat toch nergens op.... waarom spreekt ie niet gewoon de waarheid... hij wil toch iemand eruit? Hij was toch degene die kon bepalen? Als ie Brian weg wil... zegt ie toch gewoon dat ie Brian het minste heeft geeven en dat Claire die koffer dus niet moet nemen.
Dit betekend in mijn ogen dat ie dus Huub de minste punten heeft gegeven. Dan gaat Huub met een achterstand de finale in.
Goh, wat een verrassing......NOT.quote:
[COS #3718] Zometeen meer....wie o wie?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:19 schreef BarryK het volgende:
Kan iemand zometeen nieuwe COS in dit topic linken, anders zit ik weer kwartier verkeerd.
Claire gaat eruit, dan blijft Huub dus sowieso en Brian... kutjong
ik ook.... 10.000 ingelegd en er met 25.000 uit...... voor vierenhalve maand en 1% kans dat ze DGK zou gaan winnenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:19 schreef Dementor het volgende:
Goed gedaan Claire
Ik had precies hetzelfde gedaan in haar positie.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef BuffyJan het volgende:
Nou Bridget is lekker gezellig tegen Huub
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verstond ik nou goed dat ze tegen Bra zei of komt t doordat je weet dat je volgende week de winnaar bent? (knip)
kiezen voor derzelfquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:21 schreef noekje het volgende:
Mijn Claire, wat doe je??
Jaap zit echt niet op Held Huub te wachtenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:20 schreef Dementor het volgende:
Kom op Jaap, nu gaan we zien hoe loyaal Jaap is.
Als hij Huub laat vallen is het dag dag webshow, dag dag optredens met Huub.
Dat hoorde ik dus ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:21 schreef Borga het volgende:
Dat zei ze inderdaad, dus niet meer sms-en.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()