Erg belegen tegen oud aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef SIRA het volgende:
Ow, wat ziet die Maasland eruit zeg.. zwanger of niet, dan kan je er nog wel fatsoenlijk uit zien. pfff
ik had op zeker die koffer gepakt. het is toch duidelijk wie er gaat winnen.
nee is dinsdag opgenomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
Is die uitzending nou live en moeten we dus echt een uur wachten??
Misschien zit er wel een kindje van God in.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat een dikke pens heeft Claire in die jurk!
Nee, want Jaap zijn punten hebben we niet gezienquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand even de punten tussenstand posten?
"The killing fields of Eemnes" Ik zeg: "Ik hou d'r van!"quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, wat is brian link nu met jaap! klaar om te doden..
Zwanger?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat een dikke pens heeft Claire in die jurk!
ze heeft altijd al zo´n ouwelijke kop gehad. Komt volgens mij door het gebrek aan wenkbrauwen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg belegen tegen oud aan zou ik zeggen
Haar buik is in die jurk wel in verhouding met haar kontquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef cindy10 het volgende:
volgens mij is clair zwanger,als ze zo staat met die jurk...is haar buik niet in verhouding met de rest van haar lichaam
In 2 dagenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
Omdat Huub nu Claire overhaalt de koffer te nemen blijft dus Brian...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef Starlie het volgende:
Moet eerlijk toegeven.. ik vind het best spannend...
Volgende reclameblok maak ik wel weer een Topic aan, vermeld daar wel dat eerst deze vol moet!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben wel verdomd benieuwd naar Jaap's puntenverdeling. Nog twee reclameblokken te gaan.
back up? die heb je dan toch niet meer nodig lijkt me?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
Als clair het pakt, is Huub zijn backup kwijt in de finale
Ja tellen nog.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:04 schreef Taurus het volgende:
Tellen Claires punten dan nog wel? Als ze er uit gaat nu?
Zouden ze nog backup nodig hebben in de finale? Of hangt het helemaal af van de kijker?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
wat op duidelijk doorgestoken kaart is......quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
Omdat Huub nu Claire overhaalt de koffer te nemen blijft dus Brian...
Nee.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
We weten de puntenverdeling van Jaap toch niet?
Je zou zeggen dat die toch wel blijft hangen aan die siliconen...quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:05 schreef Marrije het volgende:
Amanda weer dr jurk ophijsen
Ik zou zeggen het tweede, maar met de Febo weet je het nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:05 schreef mazaru het volgende:
Zouden ze nog backup nodig hebben in de finale? Of hangt het helemaal af van de kijker?
In de finale heeft Huub geen back-up meer nodig.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
Die tellen nog mee in de finale.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:05 schreef cobain94 het volgende:
Wat hebben die punten nog voor zin als clair weg gaat met het geld?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:06 schreef SIRA het volgende:
Toch wel knap van Jaap hoor.
Die stelletjes hebben elkaar wel, maar ze zijn niets zonder de stem van Jaap, dat heeft ie toch mooi voor elkaar gekregen.
nee idd, als wij mogen stemmen nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:05 schreef itsme het volgende:
[..]
back up? die heb je dan toch niet meer nodig lijkt me?
Zo begrijp ik het ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:05 schreef Vandaag... het volgende:
Als Claire het geld pakt blijft haar puntenverdeling wel staan.
Als ik het goed begrijp gaat er naast claire dan nog gewoon een miljonair uit via de stemming.
Maar andersom?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda offert zich op voor Brian? Ze houdt echt van 'm....
Ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef Day het volgende:
Gatverdamme, ik vind het spannend.
Waarom trap ik hierin!!!!
*schenkt nog maar een glaasje in*quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef Day het volgende:
Gatverdamme, ik vind het spannend.
Waarom trap ik hierin!!!!
Claire heeft gewoon gelijk als ze die koffer pakt, winnen doet ze ook echt niet. Hoe populair Brian werkelijk is kan niemand zeggen na al die spelletjes.quote:
Let maar op.... door haar blijft Brian erin.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
Als ik Claire was, dan pakte ik die koffer
Dat jij daar nog aan twijfeldequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda offert zich op voor Brian? Ze houdt echt van 'm....
ik ook..... winnen kan ze toch nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
Als ik Claire was, dan pakte ik die koffer
Dat hoort gewoon bij hun 'kijkonseensliefzijn'-plan. Dat mag natuurlijk niet, hoop ik. Als Brian de minste punten krijgt, moet hij er uit. Dan is het niet de bedoeling dat een ander gaat, toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:07 schreef BarryK het volgende:
Whaha wie heeft er hier allemaal gezegd dat Amanda voor d'r eigen kans gaat.
Ze zegt net dat ze Brian z'n plek in zou nemen als hij weg zou moeten, hij heeft grotere kans gezien de percentages popo (en eerst waren die popo's nog dankzij Huub z'n fans vervalst)
quote:
Daar heb je een paar mooie pruiken voorquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:08 schreef Marrije het volgende:
Geld doet het altijd goed bij Mannie, die wil gewoon die 25.000
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:08 schreef noekje het volgende:
[..]
*schenkt nog maar een glaasje in*
Ik voel me goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |