Erg belegen tegen oud aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef SIRA het volgende:
Ow, wat ziet die Maasland eruit zeg.. zwanger of niet, dan kan je er nog wel fatsoenlijk uit zien. pfff
ik had op zeker die koffer gepakt. het is toch duidelijk wie er gaat winnen.
nee is dinsdag opgenomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
Is die uitzending nou live en moeten we dus echt een uur wachten??
Misschien zit er wel een kindje van God in.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat een dikke pens heeft Claire in die jurk!
Nee, want Jaap zijn punten hebben we niet gezienquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand even de punten tussenstand posten?
"The killing fields of Eemnes" Ik zeg: "Ik hou d'r van!"quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, wat is brian link nu met jaap! klaar om te doden..
Zwanger?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat een dikke pens heeft Claire in die jurk!
ze heeft altijd al zo´n ouwelijke kop gehad. Komt volgens mij door het gebrek aan wenkbrauwen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg belegen tegen oud aan zou ik zeggen
Haar buik is in die jurk wel in verhouding met haar kontquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef cindy10 het volgende:
volgens mij is clair zwanger,als ze zo staat met die jurk...is haar buik niet in verhouding met de rest van haar lichaam
In 2 dagenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
Omdat Huub nu Claire overhaalt de koffer te nemen blijft dus Brian...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef Starlie het volgende:
Moet eerlijk toegeven.. ik vind het best spannend...
Volgende reclameblok maak ik wel weer een Topic aan, vermeld daar wel dat eerst deze vol moet!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben wel verdomd benieuwd naar Jaap's puntenverdeling. Nog twee reclameblokken te gaan.
back up? die heb je dan toch niet meer nodig lijkt me?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
Als clair het pakt, is Huub zijn backup kwijt in de finale
Ja tellen nog.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:04 schreef Taurus het volgende:
Tellen Claires punten dan nog wel? Als ze er uit gaat nu?
Zouden ze nog backup nodig hebben in de finale? Of hangt het helemaal af van de kijker?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
Als clair het pakt, is Huub zijn backup kwijt in de finale
wat op duidelijk doorgestoken kaart is......quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
Omdat Huub nu Claire overhaalt de koffer te nemen blijft dus Brian...
Nee.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
We weten de puntenverdeling van Jaap toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |