beste OP ooit!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wetend dat velen last hebben van zenuwen, maakt het tot een leuk evenement![]()
En net zoals vanmorgen......niet getreurd als je favoriet eruit moet, het is maar een spel!!
Veel plezier gewenst!!!
Oh ja, eerst deze volmaken s.v.p. [COS #3716] De zenuwen gieren ons door de keel dan pas hier verder.....
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef schatje het volgende:
Door zelfreflectie zijn de woedeaanvallen van Brian minder geworden.
Hoe krijgt ie het uit z'n strot.
He wat jammer nou.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda......
Niet echt positief in beeld gebracht.
Fok heeft het er maar zwaar mee.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef noekje het volgende:
Mogen we al hier posten nmns?
Hebben we het nog leuk hier??
Tot de volgende reclamequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:55 schreef Py het volgende:
Nu dus een half uur programmavulling ... portretjes ... scènetjes
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef schatje het volgende:
Door zelfreflectie zijn de woedeaanvallen van Brian minder geworden.
Hoe krijgt ie het uit z'n strot.
Jemig,hij is wel heel erg mager geworden, zeg!quote:
ja jufquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef noekje het volgende:
Mogen we al hier posten nmns?
Hebben we het nog leuk hier??
ja ik had wel een kutopmerking terug verwacht maar helaasquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Bridget is echt een gore trut!
Tegen Huub: Had je altijd al een rot karakter?
Dat zei ze inderdaad. volgende week de winnaarquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef BuffyJan het volgende:
Nou Bridget is lekker gezellig tegen Huub
Verstond ik nou goed dat ze tegen Bra zei of komt t doordat je weet dat je volgende week de winnaar bent? Of bedoelde ze dat ie de langstzittende is
Ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben wel blij dat ik dit met jullie samen kan delen cossertjes![]()
verstandig van hem..... staat zij voor lulquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
ja ik had wel een kutopmerking terug verwacht maar helaas
Het is een duiveltje......niks mis mee. Alles voor het spel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
niet echt negatieve beelden van Huub.
En hoppaaaaaa, weer wat bereikt in z'n leven.quote:
Misselijk rotwijf is het. Tegen Brian zei ze niet dat het een womenbeater is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Bridget is echt een gore trut!
Tegen Huub: Had je altijd al een rot karakter?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef BarryK het volgende:
B&A komen ook weer veel te goed over in die filmpjes .. beter dan 't (niet eens echt negatieve) filmpje van Huub
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef BarryK het volgende:
Brian noemt al dat er geld komt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef BarryK het volgende:
Haha da's wel mooi.. als er meerdere gegadigden voor de koffer zijn dan moeten ze allemaal een koffer kiezen maar in 1 zit er maar 25k
Ze hebben een uur de tijd
Is een dinsdagavond opgenomen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
Is die uitzending nou live en moeten we dus echt een uur wachten??
maar maar 1 koffer heeft 25.000 en als je toch al weet dat je kansloos bent. . .quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef dieenebart het volgende:
je zou toch niet voor 25 ruggen in plaats van zes ton weg gaan!![]()
en voor iedere miljonair een koffer, lekker dan...
Gelukkig gaat het op TV sneller....quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Marrije het volgende:
Wow, een uur bedenktijd, das wel lang zeg.
Toch goed verstaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:58 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dat zei ze inderdaad. volgende week de winnaar
noppequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
Vast wel.....25 K of niet.quote:
Er staat voor iedereen een koffer. Maar slechts in 1 zit 25.000,-quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:00 schreef Dementor het volgende:
Stel dat twee mensen geld willen, wat dan?
Tja loophole, het is dus al bepaald wie er naar huis gaat met de geldkoffer.
Klopt, dus het is kansloos.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef Py het volgende:
[..]
Er staat voor iedereen een koffer. Maar slechts in 1 zit 25.000,-
Yup.... Brian en Claire nemen het en Claire trekt de volle koffer en moet weg.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het nu goed? Er zijn meerdere koffers maar in 1 zit de poet?
Slim van Jaapquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
Jaap tegen Brian: je ligt eruit, ik heb je op de laatste plek gezet
Erg belegen tegen oud aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef SIRA het volgende:
Ow, wat ziet die Maasland eruit zeg.. zwanger of niet, dan kan je er nog wel fatsoenlijk uit zien. pfff
ik had op zeker die koffer gepakt. het is toch duidelijk wie er gaat winnen.
nee is dinsdag opgenomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
Misschien zit er wel een kindje van God in.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat een dikke pens heeft Claire in die jurk!
Nee, want Jaap zijn punten hebben we niet gezienquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand even de punten tussenstand posten?
"The killing fields of Eemnes" Ik zeg: "Ik hou d'r van!"quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, wat is brian link nu met jaap! klaar om te doden..
Zwanger?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat een dikke pens heeft Claire in die jurk!
ze heeft altijd al zo´n ouwelijke kop gehad. Komt volgens mij door het gebrek aan wenkbrauwen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg belegen tegen oud aan zou ik zeggen
Haar buik is in die jurk wel in verhouding met haar kontquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef cindy10 het volgende:
volgens mij is clair zwanger,als ze zo staat met die jurk...is haar buik niet in verhouding met de rest van haar lichaam
In 2 dagenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
Omdat Huub nu Claire overhaalt de koffer te nemen blijft dus Brian...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef Starlie het volgende:
Moet eerlijk toegeven.. ik vind het best spannend...
Volgende reclameblok maak ik wel weer een Topic aan, vermeld daar wel dat eerst deze vol moet!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben wel verdomd benieuwd naar Jaap's puntenverdeling. Nog twee reclameblokken te gaan.
back up? die heb je dan toch niet meer nodig lijkt me?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
Als clair het pakt, is Huub zijn backup kwijt in de finale
Ja tellen nog.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:04 schreef Taurus het volgende:
Tellen Claires punten dan nog wel? Als ze er uit gaat nu?
Zouden ze nog backup nodig hebben in de finale? Of hangt het helemaal af van de kijker?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
Als clair het pakt, is Huub zijn backup kwijt in de finale
wat op duidelijk doorgestoken kaart is......quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
Omdat Huub nu Claire overhaalt de koffer te nemen blijft dus Brian...
Nee.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
We weten de puntenverdeling van Jaap toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |