beste OP ooit!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wetend dat velen last hebben van zenuwen, maakt het tot een leuk evenement![]()
En net zoals vanmorgen......niet getreurd als je favoriet eruit moet, het is maar een spel!!
Veel plezier gewenst!!!
Oh ja, eerst deze volmaken s.v.p. [COS #3716] De zenuwen gieren ons door de keel dan pas hier verder.....
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef schatje het volgende:
Door zelfreflectie zijn de woedeaanvallen van Brian minder geworden.
Hoe krijgt ie het uit z'n strot.
He wat jammer nou.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda......
Niet echt positief in beeld gebracht.
Fok heeft het er maar zwaar mee.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef noekje het volgende:
Mogen we al hier posten nmns?
Hebben we het nog leuk hier??
Tot de volgende reclamequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:55 schreef Py het volgende:
Nu dus een half uur programmavulling ... portretjes ... scènetjes
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef schatje het volgende:
Door zelfreflectie zijn de woedeaanvallen van Brian minder geworden.
Hoe krijgt ie het uit z'n strot.
Jemig,hij is wel heel erg mager geworden, zeg!quote:
ja jufquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef noekje het volgende:
Mogen we al hier posten nmns?
Hebben we het nog leuk hier??
ja ik had wel een kutopmerking terug verwacht maar helaasquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Bridget is echt een gore trut!
Tegen Huub: Had je altijd al een rot karakter?
Dat zei ze inderdaad. volgende week de winnaarquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef BuffyJan het volgende:
Nou Bridget is lekker gezellig tegen Huub
Verstond ik nou goed dat ze tegen Bra zei of komt t doordat je weet dat je volgende week de winnaar bent? Of bedoelde ze dat ie de langstzittende is
Ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben wel blij dat ik dit met jullie samen kan delen cossertjes![]()
verstandig van hem..... staat zij voor lulquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
ja ik had wel een kutopmerking terug verwacht maar helaas
Het is een duiveltje......niks mis mee. Alles voor het spel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
niet echt negatieve beelden van Huub.
En hoppaaaaaa, weer wat bereikt in z'n leven.quote:
Misselijk rotwijf is het. Tegen Brian zei ze niet dat het een womenbeater is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Bridget is echt een gore trut!
Tegen Huub: Had je altijd al een rot karakter?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef BarryK het volgende:
B&A komen ook weer veel te goed over in die filmpjes .. beter dan 't (niet eens echt negatieve) filmpje van Huub
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef BarryK het volgende:
Brian noemt al dat er geld komt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef BarryK het volgende:
Haha da's wel mooi.. als er meerdere gegadigden voor de koffer zijn dan moeten ze allemaal een koffer kiezen maar in 1 zit er maar 25k
Ze hebben een uur de tijd
Is een dinsdagavond opgenomen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
Is die uitzending nou live en moeten we dus echt een uur wachten??
maar maar 1 koffer heeft 25.000 en als je toch al weet dat je kansloos bent. . .quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef dieenebart het volgende:
je zou toch niet voor 25 ruggen in plaats van zes ton weg gaan!![]()
en voor iedere miljonair een koffer, lekker dan...
Gelukkig gaat het op TV sneller....quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Marrije het volgende:
Wow, een uur bedenktijd, das wel lang zeg.
Toch goed verstaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:58 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dat zei ze inderdaad. volgende week de winnaar
noppequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
Is die uitzending nou live en moeten we dus echt een uur wachten??
Vast wel.....25 K of niet.quote:
Er staat voor iedereen een koffer. Maar slechts in 1 zit 25.000,-quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:00 schreef Dementor het volgende:
Stel dat twee mensen geld willen, wat dan?
Tja loophole, het is dus al bepaald wie er naar huis gaat met de geldkoffer.
Klopt, dus het is kansloos.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef Py het volgende:
[..]
Er staat voor iedereen een koffer. Maar slechts in 1 zit 25.000,-
Yup.... Brian en Claire nemen het en Claire trekt de volle koffer en moet weg.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het nu goed? Er zijn meerdere koffers maar in 1 zit de poet?
Slim van Jaapquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
Jaap tegen Brian: je ligt eruit, ik heb je op de laatste plek gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |