quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je gelooft toch niet serieus dat je een wolk kunt wegdenken...?
Ik ben een TRU modje, doe eens een gok?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:58 schreef Rasing het volgende:
Kom op, dit geloof je zelf niet.
Dat wordt ietwat lastig vermoedelijk, aangezien hij ook weer een bewustzijn heeft en misschien niet zo graag verdwijntquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:47 schreef -SG- het volgende:
Zou ik zo ook mijn engels docent kunnen laten verdwijnen?
Cool, thanksquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:28 schreef Farenji het volgende:
Cloudbusting / Wolken verjagen
Het werkt wel maar je moet er wel lekker voor gaan zitten, ontspannen zijn, en er in geloven. Grappige shit.
Daarom zeg ik ook dat je een wolk moet kiezen in de buurt van vergelijkbare wolkjes en dan, als je daar zin in hebt, afturven of degene waar je op let ook daadwerkelijk sneller verdwijnt dan degene eromheen. Wantja, duh, wolken verdwijnen ook welees zonder dat iemand ernaar kijkt en het wilt, lijkt me duidelijk met zo'n gloeiende bol in het midden van dit zonnestelsel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:56 schreef Prst_ het volgende:
Wolken lossen inderdaad wel eens op. Als je maar genoeg naar wolkjes kijkt zullen er er zeker een paar zijn die je voor je ogen ziet verdwijnen.
Als we dit met z'n allen doen moet dit toch te doen zijn, lijkt mij?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:19 schreef Topspin het volgende:
Als iemand even die dikke grijze bewolking kan laten verdwijnen dan kan ik in de zon gaan zitten.
Ja, groepsmagie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:15 schreef jogy het volgende:
. En wie weet, als je genoeg oefent kan er misschien met een groep ook een grote wolk weggedacht worden.
Misschien wel een goed idee voor TRU meet op een regenachtige dagquote:
Ik ben wel redelijk eerlijk tegen mezelf hoor, hoef je verder niet te geloven zolang ik het maar weet. En zoals je in de openingspost kan lezen heb ik zelf het idee geopperd om de keren dat het lukt af te turven tegen de keren dat het niet lukt. En je kan zeggen dat het je gelukt is als je een wolk uitkiest die omringt is door soortgelijke schapenwolkjes en die van jou dus het eerste verdwijnt. Best simpel eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:48 schreef Prst_ het volgende:
En wanneer stel je vast dat 'het lukt'? Als er 1 wolkje waar je je op concentreert verdwijnt? Tel je ook het aantal wolkjes dat je niet weg krijgt? Wanneer kun je zeggen dat 'het je lukt'?
Maar 1 'hit' is voor jou al voldoende reden om aan te nemen dat jij verantwoordelijk bent voor het verdwijnen van het wolkje?quote:En je kan zeggen dat het je gelukt is als je een wolk uitkiest die omringt is door soortgelijke schapenwolkjes en die van jou dus het eerste verdwijnt. Best simpel eigenlijk.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:43 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Maar 1 'hit' is voor jou al voldoende reden om aan te nemen dat jij verantwoordelijk bent voor het verdwijnen van het wolkje?
Ik lees: Wolk uitkiezen en zien dat ie verdwijnt = geluktquote:En je kan zeggen dat het je gelukt is als je een wolk uitkiest die omringt is door soortgelijke schapenwolkjes en die van jou dus het eerste verdwijnt. Best simpel eigenlijk.
Oh zo! Ja, dan heb ik er wel aan meegeholpen inderdaad. Als mijn miss/hit ratio een meerderheid ( 70% oid ) heeft dan ben ik voor mezelf er wel van overtuigd dat het zo zou kunnen zijn inderdaadquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:07 schreef Prst_ het volgende:
Nou ja, je eigen woorden waren...
[..]
Ik lees: Wolk uitkiezen en zien dat ie verdwijnt = gelukt
Oftewel, als je een wolk uitkiest en die verdwijnt dan heb jij dat gedaan. Maar misschien begrijp ik je verkeerd.
Als je gaat turven...wat voor hit/miss ratio zou jou overtuigen dat jij daadwerkelijk de wolken liet oplossen?
Mindpower... power of the will.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Heb je ook nog een verklaring ervoor of laat je die liever achterwege omdat je eigenlijk ook wel weet dat het niet echt werkt?
LOA, gedachtenkracht etc.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Heb je ook nog een verklaring ervoor of laat je die liever achterwege omdat je eigenlijk ook wel weet dat het niet echt werkt?
Ok, dus dan gebruike je kinetische energieën die je in je hebt? Leer mij dat dan!quote:
Ik kan het papiertje waar ik op turf wel inscannen en posten?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wens je heel veel succes, en niet vergeten een gedetailleerd verslag van je experiment en resultaten hier te posten he!
Lees de openingspost dan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:31 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ok, dus dan gebruik je kinetische energieën die je in je hebt? Leer mij dat dan!
Ja, want skeptische mensen proberen nooit dingen uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:30 schreef Bastard het volgende:
Sommige mensen zijn sceptisch om het sceptisch willen zijn... vingers in de oren en heel hard lalalala zingen omdat ze dingen niet willen horen.
Goed om te zien dat sommige mensen nog steeds hun kinderlijke onschuld wel kunnen erkennen en daarom dingen uitproberen!
Zonder die eigenschap was de wetenschap ook stil blijven staan namelijk
Nee, die staan gewoon langs de lijn te roepen dat het niet kan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, want skeptische mensen proberen nooit dingen uit
Inderdaad !quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, die staan gewoon langs de lijn te roepen dat het niet kan.
Nope, wij krijgen het gewoon niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Inderdaad !
En dat terwijl de believers ondertussen een kuur tegen kanker bij elkaar aan het channelen zijn
Doe je Silvia Millecam dan de groeten als je op natuurlijk wijze doodgaat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, wij krijgen het gewoon niet..
Anyway, terug ontopic. de hele generieke sceppies zijn gek/ zweverts zijn gek 'discussie' kan vast wel ergens anders gevoerd worden.
Dat doen de Rozekruisers toch strucutureel? Een dag in de week een ritueel uitvoeren op dezelfde tijdstip over de hele wereld?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef Bastard het volgende:
Ik heb er wel meer over gehoord Jogy, schijnt echt te werken
We kunnen zoveeeeel met gedachten, het zou mooi zijn als we met zn allen eens positief gingen denken, moet je kijken wat er kan veranderen!!
Ik heb het zelf empirisch ook nog niet ondervonden, maar mijn kennis heeft in een groep een grote wolk door midden laten splijten. Heel apart.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd niks van maar ik zal het ook eens proberen.
Of het dan gelukt is post ik nog wel.
Phoebe van Friends die denkt dat ze door te knipperen met haar ogen de tv aan en uit zet, terwijl iemand ergens een schakelaar steeds omzet. 'I'm totally doing that!'quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef Bastard het volgende:
Ontopic.. ik kon het vroeger met de wind... boeien dat niemand het gelooft, maar ik kon de wind doen aanwakkeren of tot totaal afzwakken.
Bijna 20 jaar geleden voor het laatst geprobeerd overigs.
Believe!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:43 schreef Rasing het volgende:
[..]
Phoebe van Friends die denkt dat ze door te knipperen met haar ogen de tv aan en uit zet, terwijl iemand ergens een schakelaar steeds omzet. 'I'm totally doing that!'
Ja, en varkens hebben een orgasme van een half uur, what's your point?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:43 schreef Rasing het volgende:
[..]
Phoebe van Friends die denkt dat ze door te knipperen met haar ogen de tv aan en uit zet, terwijl iemand ergens een schakelaar steeds omzet. 'I'm totally doing that!'
De grote boerentrek in Zuid-Afrika? Mijn verdienste.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:53 schreef Prst_ het volgende:
Beperkt dit 'wegdenken' zich overigens alleen tot de toch al wat vluchtige watermoleculen in de lucht? Of kun je ook andere soorten materie 'wegdenken'?
Wolkjes zijn het makkelijkst maar misschien kan je het proberen met ijsblokjes? leg er twee naast elkaar en concentreer je op één van de twee om die sneller weg te krijgen. Zoiets.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:53 schreef Prst_ het volgende:
Beperkt dit 'wegdenken' zich overigens alleen tot de toch al wat vluchtige watermoleculen in de lucht? Of kun je ook andere soorten materie 'wegdenken'?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:37 schreef TeChNo2 het volgende:
Maakt niemand zich hier zorgen om TS ? (of is hij werkloos en heeft verder niets te doen?)
Ik maak me geen zorgen om Jogy hoor, ik ben hoogstens verbaasd dat iemand die ouder is dan 11 en (naar ik aanneem) toch onderwijs genoten heeft denkt dat ie "wolkjes kan wegdenken"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:21 schreef TeChNo2 het volgende:
nogmaals: ben ik echt de enige die zich bezorgd maakt over TS ?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Wolkjes zijn het makkelijkst maar misschien kan je het proberen met ijsblokjes? leg er twee naast elkaar en concentreer je op één van de twee om die sneller weg te krijgen. Zoiets.
[..]. Ik loop de hele dag met alleen een wit doek om mij heen, lekker te teren op de bijstand die iedereen in Nederland voor mij betaald. Oh en ik rook natuurlijk twee gram weed per dag terwijl ik van de paddo's snoep maar dat doe ik niet op de dagen dat ik DMT in mijn bloedbaan spuit.
En ik offer kleine geitjes bij volle maan terwijl ik die beestjes ritueel swaffel.
Denninger ga ergens anders lopen bashen, jemig zegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen om Jogy hoor, ik ben hoogstens verbaasd dat iemand die ouder is dan 11 en (naar ik aanneem) toch onderwijs genoten heeft denkt dat ie "wolkjes kan wegdenken"
Maarmaar.. Met posts als die van Jogy, dan kan je toch niet anders reageren als L.Denninger doet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Denninger ga ergens anders lopen bashen, jemig zeg![]()
Open fijn een topic in KLB of zo
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:24 schreef jogy het volgende:
[-Phoebeverhaal-]
Ja, en varkens hebben een orgasme van een half uur, what's your point?
Misschien praat ik wel uit mijn kont hier maar het is toch makkelijk ZELF te testen om te kijken of het lukt of niet? En ookal is iemand boven de onschuldige leeftijd van 11 dan nog is het kijken naar wolkjes leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen om Jogy hoor, ik ben hoogstens verbaasd dat iemand die ouder is dan 11 en (naar ik aanneem) toch onderwijs genoten heeft denkt dat ie "wolkjes kan wegdenken"
actie > reactie, dat is best een wetenschappelijk principe denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:33 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maarmaar.. Met posts als die van Jogy, dan kan je toch niet anders reageren als L.Denninger doet?
[..]
Volgens mij was hier al prima op gereageerd:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef jogy het volgende:
[..]
actie > reactie, dat is best een wetenschappelijk principe denk ik.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:57 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb ook zoiets, als ik me lang genoeg focus op het terrein hierbuiten komt er een trein voorbij !
Ik zou zeggen, lees de openingspost nog een keertje, doet ook geen pijn. Ik heb het erover dat de wolkjes dan dus relatief sneller verdwijnen dan diegene eromheen. Niet dat ze eventueel een keertje verdwijnen. Nogmaals: dit is makkelijk zelf te proberen maar als je dat niet wilt dan ben je dus eigenlijk gewoon een stuurman die aan wal staat te schreeuwen wat wel en niet mogelijk is zonder enige eigen kennnis omtrent dit onderwerp. Niet erg maar dan komt je commentaar ook niet echt geloofwaardig over.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Volgens mij was hier al prima op gereageerd:
[..]
Kate bush.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef starla het volgende:
NIET DOEN!!! Wolken verdrijven is levengevaarlijk!!!
kijk maar:
Heb je elke keer van de wolkjes er omheen dan genoteerd wanneer ze ontstonden ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees de openingspost nog een keertje, doet ook geen pijn. Ik heb het erover dat de wolkjes dan dus relatief sneller verdwijnen dan diegene eromheen.
Jogy is een welbespraakte kloon van Summers!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien praat ik wel uit mijn kont hier maar het is toch makkelijk ZELF te testen om te kijken of het lukt of niet?
ZELF is een vies woord he , je accepteerd het pas als ik een object aanwijs die het voor je doet of als het via iemand anders loopt , en dan is jogy een kloon ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jogy is een welbespraakte kloon van Summers!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:35 schreef MichielPH het volgende:Geweldig dit!
Eerste keer dat ik het probeer, en het lukt gewoon! En bij de volgende weer! Ik dus helemaal enthousiast.
Bij de derde schreeuw ik in gedachte dat hij naar links moet gaan, maar die verdween ook.. Goed, zal een beginnersfoutje zijn, bij de volgende gaat het vast weer goed. Bij de vierde denk ik kneitergard dat hij groter moet worden, maar ook die wolk verdween.
Zal ik m'n nu al chi kwijt zijn?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jogy is een welbespraakte kloon van Summers!
Dit is weer net zo'n belabberde uitleg als dat gedoe over dat stoplicht.quote:
Nope. zaterdag een kater en verder was het alleen kutweer. Maar donderdag zal het opklaren dus wie weetquote:Op maandag 26 mei 2008 12:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En, hebben we al wereldschokkende resultaten?
Uhm, jij kunt toch zelf die wolkjes wel even laten verdwijnen ?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope. zaterdag een kater en verder was het alleen kutweer. Maar donderdag zal het opklaren dus wie weet.
Wat grappig dat je dat grappig vind, iedereen die ooit langer dan 3 minuten heeft opgelet tijdens ene natuurkundeles, of ooit langs discovery danwel nat. geographic is gezapped weet dat je wolken niet kunt "wegdenken" je kunt je hooguit zelf voor de gek houden door heel lang aan een wolk te denken (op zich al vrij labiel...) en dan, als die wolk verdwijnt te concluderen dat jij dat "veroorzaakt" hebt.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:22 schreef Ticker het volgende:
Wat grappig dat iedereen bij voorbaat dit al belachelijk maakt, inplaats van het probeert te gooien op enorme toeval, of het van een andere kant bekijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |