Ik maak me geen zorgen om Jogy hoor, ik ben hoogstens verbaasd dat iemand die ouder is dan 11 en (naar ik aanneem) toch onderwijs genoten heeft denkt dat ie "wolkjes kan wegdenken"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:21 schreef TeChNo2 het volgende:
nogmaals: ben ik echt de enige die zich bezorgd maakt over TS ?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Wolkjes zijn het makkelijkst maar misschien kan je het proberen met ijsblokjes? leg er twee naast elkaar en concentreer je op één van de twee om die sneller weg te krijgen. Zoiets.
[..]. Ik loop de hele dag met alleen een wit doek om mij heen, lekker te teren op de bijstand die iedereen in Nederland voor mij betaald. Oh en ik rook natuurlijk twee gram weed per dag terwijl ik van de paddo's snoep maar dat doe ik niet op de dagen dat ik DMT in mijn bloedbaan spuit.
En ik offer kleine geitjes bij volle maan terwijl ik die beestjes ritueel swaffel.
Denninger ga ergens anders lopen bashen, jemig zegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen om Jogy hoor, ik ben hoogstens verbaasd dat iemand die ouder is dan 11 en (naar ik aanneem) toch onderwijs genoten heeft denkt dat ie "wolkjes kan wegdenken"
Maarmaar.. Met posts als die van Jogy, dan kan je toch niet anders reageren als L.Denninger doet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Denninger ga ergens anders lopen bashen, jemig zeg![]()
Open fijn een topic in KLB of zo
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:24 schreef jogy het volgende:
[-Phoebeverhaal-]
Ja, en varkens hebben een orgasme van een half uur, what's your point?
Misschien praat ik wel uit mijn kont hier maar het is toch makkelijk ZELF te testen om te kijken of het lukt of niet? En ookal is iemand boven de onschuldige leeftijd van 11 dan nog is het kijken naar wolkjes leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen om Jogy hoor, ik ben hoogstens verbaasd dat iemand die ouder is dan 11 en (naar ik aanneem) toch onderwijs genoten heeft denkt dat ie "wolkjes kan wegdenken"
actie > reactie, dat is best een wetenschappelijk principe denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:33 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maarmaar.. Met posts als die van Jogy, dan kan je toch niet anders reageren als L.Denninger doet?
[..]
Volgens mij was hier al prima op gereageerd:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef jogy het volgende:
[..]
actie > reactie, dat is best een wetenschappelijk principe denk ik.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:57 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb ook zoiets, als ik me lang genoeg focus op het terrein hierbuiten komt er een trein voorbij !
Ik zou zeggen, lees de openingspost nog een keertje, doet ook geen pijn. Ik heb het erover dat de wolkjes dan dus relatief sneller verdwijnen dan diegene eromheen. Niet dat ze eventueel een keertje verdwijnen. Nogmaals: dit is makkelijk zelf te proberen maar als je dat niet wilt dan ben je dus eigenlijk gewoon een stuurman die aan wal staat te schreeuwen wat wel en niet mogelijk is zonder enige eigen kennnis omtrent dit onderwerp. Niet erg maar dan komt je commentaar ook niet echt geloofwaardig over.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Volgens mij was hier al prima op gereageerd:
[..]
Kate bush.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef starla het volgende:
NIET DOEN!!! Wolken verdrijven is levengevaarlijk!!!
kijk maar:
Heb je elke keer van de wolkjes er omheen dan genoteerd wanneer ze ontstonden ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees de openingspost nog een keertje, doet ook geen pijn. Ik heb het erover dat de wolkjes dan dus relatief sneller verdwijnen dan diegene eromheen.
Jogy is een welbespraakte kloon van Summers!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien praat ik wel uit mijn kont hier maar het is toch makkelijk ZELF te testen om te kijken of het lukt of niet?
ZELF is een vies woord he , je accepteerd het pas als ik een object aanwijs die het voor je doet of als het via iemand anders loopt , en dan is jogy een kloon ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jogy is een welbespraakte kloon van Summers!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:35 schreef MichielPH het volgende:Geweldig dit!
Eerste keer dat ik het probeer, en het lukt gewoon! En bij de volgende weer! Ik dus helemaal enthousiast.
Bij de derde schreeuw ik in gedachte dat hij naar links moet gaan, maar die verdween ook.. Goed, zal een beginnersfoutje zijn, bij de volgende gaat het vast weer goed. Bij de vierde denk ik kneitergard dat hij groter moet worden, maar ook die wolk verdween.
Zal ik m'n nu al chi kwijt zijn?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jogy is een welbespraakte kloon van Summers!
Dit is weer net zo'n belabberde uitleg als dat gedoe over dat stoplicht.quote:
Nope. zaterdag een kater en verder was het alleen kutweer. Maar donderdag zal het opklaren dus wie weetquote:Op maandag 26 mei 2008 12:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En, hebben we al wereldschokkende resultaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |