LOA, gedachtenkracht etc.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Heb je ook nog een verklaring ervoor of laat je die liever achterwege omdat je eigenlijk ook wel weet dat het niet echt werkt?
Ok, dus dan gebruike je kinetische energieën die je in je hebt? Leer mij dat dan!quote:
Ik kan het papiertje waar ik op turf wel inscannen en posten?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wens je heel veel succes, en niet vergeten een gedetailleerd verslag van je experiment en resultaten hier te posten he!
Lees de openingspost dan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:31 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ok, dus dan gebruik je kinetische energieën die je in je hebt? Leer mij dat dan!
Ja, want skeptische mensen proberen nooit dingen uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:30 schreef Bastard het volgende:
Sommige mensen zijn sceptisch om het sceptisch willen zijn... vingers in de oren en heel hard lalalala zingen omdat ze dingen niet willen horen.
Goed om te zien dat sommige mensen nog steeds hun kinderlijke onschuld wel kunnen erkennen en daarom dingen uitproberen!
Zonder die eigenschap was de wetenschap ook stil blijven staan namelijk
Nee, die staan gewoon langs de lijn te roepen dat het niet kan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, want skeptische mensen proberen nooit dingen uit
Inderdaad !quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, die staan gewoon langs de lijn te roepen dat het niet kan.
Nope, wij krijgen het gewoon niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Inderdaad !
En dat terwijl de believers ondertussen een kuur tegen kanker bij elkaar aan het channelen zijn
Doe je Silvia Millecam dan de groeten als je op natuurlijk wijze doodgaat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, wij krijgen het gewoon niet..
Anyway, terug ontopic. de hele generieke sceppies zijn gek/ zweverts zijn gek 'discussie' kan vast wel ergens anders gevoerd worden.
Dat doen de Rozekruisers toch strucutureel? Een dag in de week een ritueel uitvoeren op dezelfde tijdstip over de hele wereld?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef Bastard het volgende:
Ik heb er wel meer over gehoord Jogy, schijnt echt te werken
We kunnen zoveeeeel met gedachten, het zou mooi zijn als we met zn allen eens positief gingen denken, moet je kijken wat er kan veranderen!!
Ik heb het zelf empirisch ook nog niet ondervonden, maar mijn kennis heeft in een groep een grote wolk door midden laten splijten. Heel apart.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd niks van maar ik zal het ook eens proberen.
Of het dan gelukt is post ik nog wel.
Phoebe van Friends die denkt dat ze door te knipperen met haar ogen de tv aan en uit zet, terwijl iemand ergens een schakelaar steeds omzet. 'I'm totally doing that!'quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef Bastard het volgende:
Ontopic.. ik kon het vroeger met de wind... boeien dat niemand het gelooft, maar ik kon de wind doen aanwakkeren of tot totaal afzwakken.
Bijna 20 jaar geleden voor het laatst geprobeerd overigs.
Believe!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:43 schreef Rasing het volgende:
[..]
Phoebe van Friends die denkt dat ze door te knipperen met haar ogen de tv aan en uit zet, terwijl iemand ergens een schakelaar steeds omzet. 'I'm totally doing that!'
Ja, en varkens hebben een orgasme van een half uur, what's your point?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:43 schreef Rasing het volgende:
[..]
Phoebe van Friends die denkt dat ze door te knipperen met haar ogen de tv aan en uit zet, terwijl iemand ergens een schakelaar steeds omzet. 'I'm totally doing that!'
De grote boerentrek in Zuid-Afrika? Mijn verdienste.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:53 schreef Prst_ het volgende:
Beperkt dit 'wegdenken' zich overigens alleen tot de toch al wat vluchtige watermoleculen in de lucht? Of kun je ook andere soorten materie 'wegdenken'?
Wolkjes zijn het makkelijkst maar misschien kan je het proberen met ijsblokjes? leg er twee naast elkaar en concentreer je op één van de twee om die sneller weg te krijgen. Zoiets.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:53 schreef Prst_ het volgende:
Beperkt dit 'wegdenken' zich overigens alleen tot de toch al wat vluchtige watermoleculen in de lucht? Of kun je ook andere soorten materie 'wegdenken'?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:37 schreef TeChNo2 het volgende:
Maakt niemand zich hier zorgen om TS ? (of is hij werkloos en heeft verder niets te doen?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |