quote:are an eclectic roots/jam band from Australia led by guitarist and vocalist
. Two of the band's albums have gone platinum in Australia and reached the top ten of the Australian album charts in those years. The 2004 album
debuted at number one on the Australian charts on March 15, 2004 reaching gold record status in its first week on sale. Their next and latest release was released on March 27, 2007. The band's releases are marketed independently by Jarrah Records which
co-owns with West Australian folk band the Waifs.
The band won an ARIA award for "Best Independent Release" in 2001 and again in 2007 and has been nominated for three others.toured the U.S. in that year supporting the Dave Matthews Band and John Mayer.
Makkelijke rebus, he?quote:
Da's wel een leuke bandquote:
TSE +1quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lawn? Die zitten in ieder geval op MFSW...
Who's he Johnny?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:54 schreef schaap001 het volgende:
DeBarge?
Ja, da's waar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:00 schreef MadMaster het volgende:
Debarge was de groep, dit is El, maar OK...
quote:
Aha! Mazzeltje dan!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:30 schreef MadMaster het volgende:
Richenel, heb ik een tijdje geleden ook gevraagd met dezelfde foto...
Netjes, Dani Klein heet ze...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:52 schreef cafca het volgende:
Ze ziet er ook wel wat belgisch uit. Is het zij van Vaya Con Dias?
komt dat niet uit die vreselijke eursonginzending van belgië (ishtar)?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Had die foto ook al eens gezien...
Als ik zeg: "O julissa na jalini", dan zeggen jullie?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:37 schreef placebeau het volgende:
[..]
komt dat niet uit die vreselijke eursonginzending van belgië (ishtar)?
Daar gaan ze?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef placebeau het volgende:
met welk (toepasselijk) nummer is clouseau ooit afgegaan op het eurosongfestival?
Geef Het Opquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef placebeau het volgende:
met welk (toepasselijk) nummer is clouseau ooit afgegaan op het eurosongfestival?
in 1991 om precies te zijn.
quote:gitarist
gaat een poging doen om het Engelse digitale radiostation ‘Planet Rock’ van de ondergang te redden. Momenteel heeft eigenaar GCap Media het station, dat via Digital Audio Broadcasting (DAB) en satelliet uitzend, in de etalage staan, zo meldt ‘The Guardian’. Potentiële kopers hebben tot eind mei 2008 de tijd om een bod te doen op het station. Mocht hier niets uit komen, dat gaat de stekker uit het station.
Op zijn website schrijftdat hij samen met nog een paar personen een bod wil gaan doen op Planet Rock. De gitarist beschouwt Planet Rock als meer dan zomaar een radiostation: “Het is het symbool van vrije radio, radio dat niet geleidt wordt door grote commerciële partijen en bakken met geld moet verdienen en daarom vrijheid heeft in wat het draait.”
Mocht de stekker uit Planet Rock getrokken worden, dan is dat een bittere pil voor de medewerkers. Het station is dit jaar namelijk drie keer genomineerd voor een Sony Radio Award, dat gezien mag worden als de Oscars van de Britse radio. Planet Rock, waar ondermeer Alice Cooper, Rick Wakeman (ex bandlid van Yes) en Fish (ex bandlid van Marillion) regelmatig met hun eigen programma te horen zijn, is genomineerd voor ondermeer ‘beste digitale radiozender’.
Da's goed!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:46 schreef bartrid het volgende:
nee da's Brian May.
quote:is a quartet comprised of drummer John Stanier of Helmet and Tomahawk, guitarist/keyboardist Ian Williams of Don Caballero and Storm & Stress, guitarist David Konopka of Lynx, and avant solo musician Tyondai Braxton.
bigshadow +1quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:03 schreef bigshadow het volgende:
Battles
quote:was an innovative, acclaimed Toronto and New York-based hip hop group comprised of Toronto natives Sir Scratch, K-Cut, and Queens natives Large Professor and Mikey D.
Their first album, Breaking Atoms, featured conscious MC tracks such as "Looking at the Front Door" and "A Friendly Game of Baseball" and "Watch Roger Do His Thing" as well as the first on-record appearance of Nas on "Live at the Barbeque", which also featured Joe Fatal and Akinyele. Singer Madonna sampled the bassline from "What You Need", on Fuck What You Think, in the song "Human Nature" for her 1994 album, Bedtime Stories.
Large Professor has gone on to be an instrumental producer for hip hop stars such as Eric B. & Rakim, Pete Rock and CL Smooth, Nas, and Diamond D. He has released a Solo LP entitled First Class, and his shelved The LP has been widely bootlegged.
Sack_Blabbath +1quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Main Source.
En ik ben hit&run-pleite
En toen viel het internet uit op het werk, en ben nu voor het eerst weer thuis.quote:
quote:She told Newsbeat it's a big fuss over nothing.
She said: "I've got nothing to be ashamed of about my body. We've all got them.
"My manager left a message on my assistant's phone saying 'Uh, I don't know if you know but's boobs are all over the newspapers.'
Nee, wel Engels (en ook blond tegenwoordig)quote:Op zondag 18 mei 2008 10:45 schreef belsen het volgende:
Amy Winehouse?
peaceman +1quote:Op zondag 18 mei 2008 10:52 schreef peaceman het volgende:
Lilly Allen?
Knars +1quote:Op zondag 18 mei 2008 12:03 schreef knars het volgende:
Pat Benatar
Oh echt?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef Thealexfiles het volgende:
Opgezocht, dit is juist
Een makkie voor jou!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Black Sabbath en Depeche Mode
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:59 schreef bartrid het volgende:
Sharon den Adel?
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:12 schreef Burnett het volgende:
hind??
Bigshadow+1quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:47 schreef bartrid het volgende:
Net langsgekomen op VH1 100 best songs of the nineties...Damn I wish I was your lover van Sophie B Hawkins.
Dr Dre/2pac - California Lovequote:Op zondag 18 mei 2008 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Pearl Jam - Alive
Soundgarden - Black Hole Sun
Nope ook niet. Er staat wel een hiphop nummer in waarvan ik niet wist dat ie zo populair was...quote:Op zondag 18 mei 2008 21:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dr Dre/2pac - California Love
Snoop Doggy Dog - Whats My Name?
De hele lijst hier:quote:
Nee, die zijn volgens mij nooit echt opgeheven geweest.quote:
schaap001 +1quote:
quote:I thought love was only true in fairy tales
Meant for someone else but not for me.
Love was out to get me
Thats the way it seemed.
Disappointment haunted all my dreams
I'm A Believer eigenlijk, maar okee. Ook een Neil Diamond-compositie, vandaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:26 schreef placebeau het volgende:
monkees - believer
quote:Well let me tell you 'bout the way she looked
The way she'd act and the colour of her hair
Her voice was soft and cool
Her eyes were clear and bright
schaap001 + 1quote:Op maandag 19 mei 2008 11:28 schreef schaap001 het volgende:
She's Not There van Santana of The Zombies, wat je wil...
quote:
bigshadow +1quote:Op maandag 19 mei 2008 14:34 schreef bigshadow het volgende:
M83 - Saterdays = youth
Alleen de artiestquote:Start Breaking My Heart, the debut album from Canada's(Dan Snaith) for The Leaf Label, underlined his status amongst the chattering electronic classes as one of the brightest talents to emerge over the course of 2001. Having already proved himself master of the sublime with his debut EP, People Eating Fruit, the year before, Snaith's subsequent Paul's Birthday opened him out even further. After moving to London, he booted his connections to the post-folk and jazz scenes back to Canada with the Give'r EP, which locked thumping beats to an almost-garage subplot.
Meer hints, wie oh wie is heel erg goed in topografie??quote:is een provincie van Canada. Het was de vijfde provincie die zich bij Canada voegde (in 1870). De provincie telt 1.177.765 inwoners (2006), waarvan ongeveer de helft in de hoofdstad Winnipeg woont.
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:19 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Meer hints, wie oh wie is heel erg goed in topografie??
Dat album staat nou juist op mijn lijstje van miskopen van het jaar. Vorige album vond ik goed te pruimen (Car Chase Terror krijg ik nog steeds kippenvel van bijvoorbeeld) maar deze is mij veel te cheesy en veel te gladjes...Goed dat smaken nog steeds verschillenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:41 schreef ranja het volgende:
[..]
bigshadow +1
eindelijk weer eens wat leuks ontdekt via de luisterpaal
Waarom zou ik een hint geven op een vraag van een ander?quote:Op maandag 19 mei 2008 17:05 schreef bigshadow het volgende:
Is dat een antwoord of een hint MM?
Zelfs de Tong-smiley is niet goed...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:40 schreef tong80 het volgende:
Clouseau The Pnin Panther en de eerste platenhoes van The Cure in het Roze ?
;P
Ik ben moequote:Op maandag 19 mei 2008 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs de Tong-smiley is niet goed...
Ik zoek het meer in de songs...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:59 schreef cafca het volgende:
De Cure is ook begonnen met 2 broers...
Eind van de werkdag he, dan raak je nogal eens in de warquote:Op maandag 19 mei 2008 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zou ik een hint geven op een vraag van een ander?
Ik ken Manitoba als de Canadese provincie met als hoofdstad Winnepeg én het stripalbum zoals afgebeeld.
De band Manitoba ken ik niet...
Ik kan kwa songtitels een overeenkomst verzinnen tussen Clouseau en The La's, Van Morrison, Rod Stewart.....maar niet met the Curequote:
Het gaat niet om een songtekst (als je dat al bedoeltquote:Op maandag 19 mei 2008 21:58 schreef knars het volgende:
nog eens een keer...
met een beetje moeite zit daar een overeenkomst in, in de tekst van Daar gaat ze. Maar agz je al had aangegeven dat het niet in de lyrics zit was dit geen poging tot een antwoord op je vraag.quote:En Clouseau in combinatie met deze tekst (die absoluut niet belangrijk is bij deze vraag...) ken ik ook niet.
Dat waren De Kreuners!quote:Op maandag 19 mei 2008 21:54 schreef cafca het volgende:
Ah, opnieuw en opnieuw en opnieuw!
Ah, ik zat me te focussen op letterlijk 'opnieuw en opnieuw'...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:24 schreef knars het volgende:
nou,
[..]
met een beetje moeite zit daar een overeenkomst in, in de tekst van Daar gaat ze. Maar agz je al had aangegeven dat het niet in de lyrics zit was dit geen poging tot een antwoord op je vraag.
Er vanuit gaande dat je deze bedoelt:quote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef knars het volgende:
de brug in daar gaat ze lijkt op de instrumentale brug in Lullaby?
quote:
quote:
quote:Simplicity is key for the lo-fi blend of folk/indie rock from San Francisco duo. Taking their name from a James Joyce short story, Adam Stephens (vocals/guitar/harmonica) and Tyson Vogel (drums/vocals) have been playing together as
since 2002, sounding more like a dirty Southern folk act than their Bay Area origins may initially suggest. They released their debut in 2004 on Alive Records and followed up two years later with
on Saddle Creek. In June 2007
prepped their audience for their upcoming self-titled full-length (issued in September) with a five-song EP, their first release since an October 2006 incident at a Houston club that led to Vogel spending a night in jail and an uprising in the indie music community.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:47 schreef Grobbel het volgende:
Two Gallants.
Dubbel goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef Grobbel het volgende:
Dat is Greg Alexander, alias The New Radicals.
Goed genoeg, hoor! Knap!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:35 schreef Grobbel het volgende:
Dat is die plaat van de Foxboro Hot Tubs, maar geen idee hoe die heet.
quote:The singleis easily the most beautiful moment of the record, except this trilling, spring-like performance (by Carina Andersson) is an unbelievably similar remake of a song from Minnie Riperton's solo debut, Come to My Garden.
Geen idee....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:59 schreef Grobbel het volgende:
Stukje uit een cd-recensie (releasejaar: 2001). Over welke band met welke single gaat dit?
[..]
quote:is een muziekgroep bestaande uit Mark Clair & Dennis McFarlane, alias Mark Mac en Dego. Zij en hun label Reinforced Records worden beschouwd als de pioniers binnen het jungle en drum and bass genre. Hun album
kreeg een Mercury Music Prize-nominatie.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:14 schreef bigshadow het volgende:
4hero2001 = Creating patterns dus dan Les Fleurs?
Nee, maar je hebt wel een nummertje goed. Het is een schrijfwijze-vervolgvraagquote:
Nah, qua genre liggen ze ook niet echt ver uit elkaar. Wellicht moet je de twee buitenste personen niet als vaste bandleden beschouwen, maar als vaste gast-zanger & zangeres.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:57 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb de zanger anders in m'n hoofd zitten, maar misschien 16 Horsepower?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:57 schreef MadMaster het volgende:
Doet me denken aan Theme From Mahogany van Diana Ross
quote:maar ik betwijfel of La Ross zo geposeerd heeft
Het is geen dubbel-elpee: gewoon een openklaphoes. Het is het debuutalbum (1970) van een legendarisch en invloedrijk gezelschap.quote:en ik weet ook niet of er als soundtrack van de film een (dubbel-??) album van is verschenen...
quote:Zeer wilde gok dus...
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:27 schreef bukgeit het volgende:
Free Your Mind... And Your Ass Will Follow - Funkadelic
Is dit niet meer een TV-vraag dan een muziekvraag?quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:36 schreef Homdeck het volgende:
Welk nummer was de "themesong" van deze televisieserie?
[ afbeelding ]
kan bij beide gesteld worden vind ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:54 schreef Myrna1989 het volgende:
[..]
Is dit niet meer een TV-vraag dan een muziekvraag?![]()
Och, eind jaren 80 begin jaren 90 was dat, zo ongeveer.... dus ja....quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:18 schreef Grobbel het volgende:
Ik weet niet eens welke serie dat moet voorstellen.
Ah, dat was net in mijn TV-loze periodequote:Op woensdag 21 mei 2008 20:27 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Och, eind jaren 80 begin jaren 90 was dat, zo ongeveer.... dus ja....![]()
Daar dacht ik ook aan, maar ik dacht dat die toen al overleden was?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:18 schreef ranja het volgende:
Del Shannon - Runaway
Omdat ie daarvoor dus maar niet gevraagd werd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:41 schreef Homdeck het volgende:
Hij zou roy orbison vervangen bij the traveling wilburys maar hij vond het nodig om een kogel in zijn kop te schieten.
Homdeck +1quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:41 schreef Homdeck het volgende:
Hij zou roy orbison vervangen bij the traveling wilburys maar hij vond het nodig om een kogel in zijn kop te schieten.
quote:You're like my yo-yo
That glowed in the dark.
What made it special
Made it dangerous,
So I bury it
And forget.
quote:A Melbourne-born, U.K.-based singer/songwriter,possesses a smoky, whiskey-soaked voice that belies her age and a feisty rock attitude that placed her on the inside fast track to pop stardom.
Nee, deze is erg recent en een jaartje of 16 oud...quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef schaap001 het volgende:
Beth Hart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |