schaap001 +1quote:
quote:I thought love was only true in fairy tales
Meant for someone else but not for me.
Love was out to get me
Thats the way it seemed.
Disappointment haunted all my dreams
I'm A Believer eigenlijk, maar okee. Ook een Neil Diamond-compositie, vandaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:26 schreef placebeau het volgende:
monkees - believer
quote:Well let me tell you 'bout the way she looked
The way she'd act and the colour of her hair
Her voice was soft and cool
Her eyes were clear and bright
schaap001 + 1quote:Op maandag 19 mei 2008 11:28 schreef schaap001 het volgende:
She's Not There van Santana of The Zombies, wat je wil...
quote:
bigshadow +1quote:Op maandag 19 mei 2008 14:34 schreef bigshadow het volgende:
M83 - Saterdays = youth
Alleen de artiestquote:Start Breaking My Heart, the debut album from Canada's(Dan Snaith) for The Leaf Label, underlined his status amongst the chattering electronic classes as one of the brightest talents to emerge over the course of 2001. Having already proved himself master of the sublime with his debut EP, People Eating Fruit, the year before, Snaith's subsequent Paul's Birthday opened him out even further. After moving to London, he booted his connections to the post-folk and jazz scenes back to Canada with the Give'r EP, which locked thumping beats to an almost-garage subplot.
Meer hints, wie oh wie is heel erg goed in topografie??quote:is een provincie van Canada. Het was de vijfde provincie die zich bij Canada voegde (in 1870). De provincie telt 1.177.765 inwoners (2006), waarvan ongeveer de helft in de hoofdstad Winnipeg woont.
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:19 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Meer hints, wie oh wie is heel erg goed in topografie??
Dat album staat nou juist op mijn lijstje van miskopen van het jaar. Vorige album vond ik goed te pruimen (Car Chase Terror krijg ik nog steeds kippenvel van bijvoorbeeld) maar deze is mij veel te cheesy en veel te gladjes...Goed dat smaken nog steeds verschillenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:41 schreef ranja het volgende:
[..]
bigshadow +1
eindelijk weer eens wat leuks ontdekt via de luisterpaal
Waarom zou ik een hint geven op een vraag van een ander?quote:Op maandag 19 mei 2008 17:05 schreef bigshadow het volgende:
Is dat een antwoord of een hint MM?
Zelfs de Tong-smiley is niet goed...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:40 schreef tong80 het volgende:
Clouseau The Pnin Panther en de eerste platenhoes van The Cure in het Roze ?
;P
Ik ben moequote:Op maandag 19 mei 2008 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs de Tong-smiley is niet goed...
Ik zoek het meer in de songs...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:59 schreef cafca het volgende:
De Cure is ook begonnen met 2 broers...
Eind van de werkdag he, dan raak je nogal eens in de warquote:Op maandag 19 mei 2008 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zou ik een hint geven op een vraag van een ander?
Ik ken Manitoba als de Canadese provincie met als hoofdstad Winnepeg én het stripalbum zoals afgebeeld.
De band Manitoba ken ik niet...
Ik kan kwa songtitels een overeenkomst verzinnen tussen Clouseau en The La's, Van Morrison, Rod Stewart.....maar niet met the Curequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |