abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:01:41 #151
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58731297
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Juist niet. Na de aanslagen is al het commercieel vliegverkeer stilgelegd. Ik geloof zelfs een dag of twee, drie.
Ja maar daarom deden ze het vast vanuit een of andere topgeheime stealthfighter of een omgebouwde holo-orb...
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De protocollen van een verloren/kapotte vliegtuig zijn niet nageleefd. BInnen 24 uur moet het deregistreerd zijn. Dat heeft 5 jaar geduurd.

De vliegtuigen staan niet in het BTS systeem. Ze waren niet ingeroosterd en daarnaast heeft UA zelf op hun Wiki-account hun stub aangepast dat er niet is gevlogen.
Je ze hebben niet gevlogen... Maar waar zijn ze nú dan? En dan bedoel ik niet een of ander roostertje maar de fysieke vliegtuigen zelf.
pi_58731643
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:55 schreef ToT het volgende:
Kom op, het is niet netjes te zeggen dat iemand liegt; met liegen verdraai je bewust de waarheid. Ik neem aan dat Lambiekje deze dingen ook gelezen/gehoord heeft?
Er is Lambiekje al vaak zat uitgelegd dat zijn verhalen niet kloppen. Als die dan toch weer hetzelfde riedeltje af gaat spelen dan vind ik dat gewoon liegen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:29:43 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58731813
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Even buiten 911, dat bestaat niet .. Bestudeer eerst maar wat voor kracht mindcontrol heeft. En zeker in groepsvorm. , mensen verkondigen optzichte leugens om maar niet buiten de boot te vallen.

Als Rasti Rostelli al met 5 minuten prutswerk iemand kan laten denken dat hij met deze bril blote vrouwen ziet. Of dat een zoet snoepje een zeer zure citroen is. Blind zijn berust niet alleen op het niet functioneren van de ogen of ontbreken of beschadigde lens. Blind kan je ook zijn als je bewustzijn de signalen van de ogen gewoon niet verwerkt. Als jy 3 weken op de kop gaat lopen hebben je hersennen vanzelf de wereld weer goed gedraaid als je dan weer normaal gaat lopen dan zie je de wereld op zijn kop. Blind zijn kan dus ook tussen de oren zitten. En er zijn ook mensen die kleuren kunnen horen. Om kort te zijn onze zintuigen zijn op zeer gemakkelijke wijze te beinvloeden.

Naast het door hypnose beinvloeding ben je ook beinvloedbaar door chemische middelen, medicijnen en drugs.
Door de reruns van de nepvliegtuigen zijn je eigen waarnemingen overruled.

Missiles en Woolworth building ?!

Waarom was er de E-4B, meerder stealth fighters, een f16 en ettelijke orbs aanwezig tijdens impact en instorting.
Tevens waarom was een dergelijk E-4B ook aanwezig bij Shanksville en bij het Pentagon.
Hint: lees wat meer over hypnose en hoe dit werkt. Lijkt me een goed plan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_58731818
Mwoah, hij verkondigt gewoon wat hij gelooft. Als mensen met feiten aankomen die bewijzen tegen zijn overtuiging leveren, is het aan hem om die feiten te geloven of te verwerpen. Het is een kwestie van welke informatie je meer gelooft.
Ergens in geloven en dat geloof verkondigen is niet meteen liegen, ongeacht hoe vergezocht een geloof in de ogen van sommige mensen misschien kan zijn.

@ The great A'Tuin: men neme een Hypnotizer van Men in Black......
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:35:34 #155
57586 Bananenman
-----------
pi_58731929
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Even buiten 911, dat bestaat niet .. Bestudeer eerst maar wat voor kracht mindcontrol heeft. En zeker in groepsvorm. , mensen verkondigen optzichte leugens om maar niet buiten de boot te vallen.

Als Rasti Rostelli al met 5 minuten prutswerk iemand kan laten denken dat hij met deze bril blote vrouwen ziet. Of dat een zoet snoepje een zeer zure citroen is. Blind zijn berust niet alleen op het niet functioneren van de ogen of ontbreken of beschadigde lens. Blind kan je ook zijn als je bewustzijn de signalen van de ogen gewoon niet verwerkt. Als jy 3 weken op de kop gaat lopen hebben je hersennen vanzelf de wereld weer goed gedraaid als je dan weer normaal gaat lopen dan zie je de wereld op zijn kop. Blind zijn kan dus ook tussen de oren zitten. En er zijn ook mensen die kleuren kunnen horen. Om kort te zijn onze zintuigen zijn op zeer gemakkelijke wijze te beinvloeden.

Naast het door hypnose beinvloeding ben je ook beinvloedbaar door chemische middelen, medicijnen en drugs.
Door de reruns van de nepvliegtuigen zijn je eigen waarnemingen overruled.

Missiles en Woolworth building ?!

Waarom was er de E-4B, meerder stealth fighters, een f16 en ettelijke orbs aanwezig tijdens impact en instorting.
Tevens waarom was een dergelijk E-4B ook aanwezig bij Shanksville en bij het Pentagon.
Wat een gigantische pile of shit zeg. Allemachtig. Je bent echt volslagen krankzinnig als je dit zelf nog gelooft.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:39:39 #156
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58732018
Synthetic Terror: Made in USA

Beetje veel leeswerk maar het behandeld interessante items.
ik moet nog beginnen... maar H13 lijkt me nu al leuk.
quote:
TABLE OF CONTENTS

• INTRODUCTION
  • CHAPTER I – THE MYTH OF THE TWENTY-FIRST CENTURY
  • CHAPTER II – THE THEORY AND PRACTICE OF SYNTHETIC TERRORISM
  • CHAPTER III – THE ROOTS OF 9/11: THE GLOBALIZED CRISIS OF THE 1990s
  • CHAPTER IV: AL QAEDA: THE CIA’S ARAB LEGION
  • CHAPTER V: COULD THE ALLEGED HIJACKERS FLY THE PLANES?
  • CHAPTER VI: THE COLLAPSE OF WORLD TRADE CENTER 1, 2, AND 7
  • CHAPTER VII: WHAT HIT THE PENTAGON?
  • CHAPTER VIII: SHANKSVILLE
  • CHAPTER IX: “ANGEL IS NEXT” – THE INVISIBLE GOVERNMENT SPEAKS
  • CHAPTER X: ANTHRAX
  • CHAPTER XI: INSIDER TRADING; CELL PHONES; MI-6 AND MOSSAD
  • CHAPTER XII: CONSPIRACY THEORY: THE GREAT AMERICAN TRADITION
  • CHAPTER XIII: THE 9/11 MYTH: COLLECTIVE SCHIZOPHRENIA
  • CHAPTER XIV: NETWORKS OF INTEREST
  • CHAPTER XV: ISLAMIC FUNDAMENTALISM: FOSTERED BY US FOREIGNPOLICY
  • CHAPTER XVI: ELECTION 2004 IN THE SHADOW OF SYNTHETIC TERRORISM AND WAR
  • AFTERWORD: 2004: NOT AN ELECTION, BUT A CIA COVERT OPERATION
  • Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_58732072
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ga nou eens de discussie aan over de 1 onderwerp in plaats van alleen maar nieuwe bagger te dumpen hier....

Het is niet bepaald overtuigd als je telkens maar weer met desinfo komt.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 20:42:50 #158
    52357 Lambiekje
    pi_58732077
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:35 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Wat een gigantische pile of shit zeg. Allemachtig. Je bent echt volslagen krankzinnig als je dit zelf nog gelooft.
    Wat is pile of shit.... onze zintuigen zijn zo makkelijk te besodemieteren. Bijvoorbeeld kleuren horen is geen onzin.

Eerst verdiepen voordat je mij weer beticht van iets waar jezelf nooit het bestaan van wist.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 20:45:47 #159
    52357 Lambiekje
    pi_58732122
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Ga nou eens de discussie aan over de 1 onderwerp in plaats van alleen maar nieuwe bagger te dumpen hier....

Het is niet bepaald overtuigd als je telkens maar weer met desinfo komt.
    ach ja ... iemands levenswerk in 3 seconde belachelijk maken. Je bent echt geweldig gast.
    Mij 4 keer het zelfde vragen. Wanneer lees je eens wat.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 20:46:09 #160
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_58732130
    quote:

[..]

pi_58732138
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is pile of shit.... onze zintuigen zijn zo makkelijk te besodemieteren. Bijvoorbeeld kleuren horen is geen onzin.

Eerst verdiepen voordat je mij weer beticht van iets waar jezelf nooit het bestaan van wist.
    Verdiep jij je dan eens in de technologiscge beperkingen die er zijn om live TV uitzendingen op verschillende kanalen tegelijk te manipuleren.

Als jij je eens in je eigen beweringen zou er niet zoveel bagger uit jouw mond komen.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 20:47:37 #162
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_58732152
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Misschien moet je eens die link kijken die ik je gaf, of het journaal van 11 september 2001 terugkijken, waarin ooggetuigen zeggen dat ze het vliegtuig erin hebben zien knallen. Maar die zijn net als bij een Rostelli show net allemaal snel gehypnotiseerd of gaan dat roepen omdat de rest dat ook doet, je wilt niet buiten de groep vallen namelijk. Dat is natuurlijk het eerste waar je aan denkt op zo'n moment

Jouw probleem is dat je ziet wat je WILT ZIEN. Je wil dat er meer aan de hand is. Je haalt de meest krankzinnige dingen van stal om je waanideeën in stand te houden. Dat maakt je een volslagen gestoord persoon.
    pi_58732160
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ach ja ... iemands levenswerk in 3 seconde belachelijk maken. Je bent echt geweldig gast.
    Mij 4 keer het zelfde vragen. Wanneer lees je eens wat.
    Ik lees genoeg om tot de conclusie te komen dat jij er telkens gigantisch naast zit.

Ik heb nog steeds geen goed verklaarbare antwoorden op mijn vragen gezien. Je maakt jezelf telkens compleet belachelijk.
    pi_58732177
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:46 schreef Erasmo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Waar kan je die maken ?
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 mei 2008 @ 20:51:44 #165
    862 Arcee
    Look closer
    pi_58732238
    quote:

Beetje veel leeswerk
    Pfff.

Ik lees jouw samenvatting en/of highlights wel.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 20:54:18 #166
    52357 Lambiekje
    pi_58732287
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:47 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Misschien moet je eens die link kijken die ik je gaf, of het journaal van 11 september 2001 terugkijken, waarin ooggetuigen zeggen dat ze het vliegtuig erin hebben zien knallen. Maar die zijn net als bij een Rostelli show net allemaal snel gehypnotiseerd of gaan dat roepen omdat de rest dat ook doet, je wilt niet buiten de groep vallen namelijk. Dat is natuurlijk het eerste waar je aan denkt op zo'n moment
    terugkijken die zijn dus al beinvloed .. snap je nu echt niet wat ik probeer aan te geven. met mindcontrol
    quote:
    Jouw probleem is dat je ziet wat je WILT ZIEN.
    het geldt voor beide kampen
    quote:
    Je wil dat er meer aan de hand is. Je haalt de meest krankzinnige dingen van stal om je waanideeën in stand te houden. Dat maakt je een volslagen gestoord persoon.
    Ik waanzinnig dingen van stal halen ?!!! Het kan nog velen malen erger. Maar dat hou ik nu nog voor me.

Dan ben ik maar volslagen gestoord in jouw bekrompen denkwereld. Ik weet gewoon dat ik het bij het juiste eind heb met het mindcontrol.

Volgens mij onderschatten mensen echt hoe krachtig mindcontrol is?!!
      zaterdag 17 mei 2008 @ 20:57:38 #167
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_58732368
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

terugkijken die zijn dus al beinvloed .. snap je nu echt niet wat ik probeer aan te geven. met mindcontrol
    Zucht.

Ik heb het geprobeerd, maar met labiele mensen valt dus echt geen nuttige discussie te voeren.
    pi_58732410
    quote:

[..]

[..]

[..]

Ik waanzinnig dingen van stal halen ?!!! Het kan nog velen malen erger. Maar dat hou ik nu nog voor me.

Dan ben ik maar volslagen gestoord in jouw bekrompen denkwereld. Ik weet gewoon dat ik het bij het juiste eind heb met het mindcontrol.

Als je het allemaal zo goed weet, waarom kun je dan niet uitleggen welke technieken er zijn gebruikt om verschillende live TV uitzendingen te beinvloeden?
    Daar heb je nog nooit antwoord op gegeven.
    pi_58732417
    Hoe kunnen al die amateuropnames ook allemaal bewerkt zijn?
    En hoe wil je zoveel mensen die ter plekke aanwezig waren (ook de reddingswerkers enzo) overtuigen dat er wel een vliegtuig was. Er zijn genoeg beelden van mensen die zeiden dat ze het vliegtuig naar binnen hebben zien gaan. Zijn dat acteurs, of zijn die ter plekke gehypnotiseerd?
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:00:06 #170
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_58732434
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:29 schreef ToT het volgende:
    Mwoah, hij verkondigt gewoon wat hij gelooft. Als mensen met feiten aankomen die bewijzen tegen zijn overtuiging leveren, is het aan hem om die feiten te geloven of te verwerpen. Het is een kwestie van welke informatie je meer gelooft.
    Ergens in geloven en dat geloof verkondigen is niet meteen liegen, ongeacht hoe vergezocht een geloof in de ogen van sommige mensen misschien kan zijn.

@ The great A'Tuin: men neme een Hypnotizer van Men in Black......
    Niet echt mee eens. Als ik blijf beweren dat al het gras blauw is en onweerlegbaar bewijs van het tegendeel negeer is dat nou niet bepaald de waarheid verkondigen
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:00:40 #171
    52357 Lambiekje
    pi_58732447
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:46 schreef Erasmo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Waarom zou ik daar antwoord op moeten geven.
    Onmogelijk te beantwoorden vragen uitgaand van noplane-theorie.

Ik neem aan dat je wilt horen dat ze in de toren zijn mee ingestort. Dat is van mijn standpunt onmogelijk maar als dat je vraag bevredigd.
    pi_58732466
    Nee okee, maar als jij er 100% van overtuigd bent dat gras blauw is, dan lieg je niet als je zegt dat het groen is. Het is geen leugen. Je verkondigt ook niet de waarheid, maar het is niet moedwillig.
    pi_58732486
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je wilt horen dat ze in de toren zijn mee ingestort. Dat is van mijn standpunt onmogelijk maar als dat je vraag bevredigd.
    Jij beweerd dus dat er nooit vliegtuigen zijn opgestegen. Waar zijn al die mensen dan gebleven?
    Alle nabestaanden van de slachtoffer zitten ook in het complot?

Wees nou eens een keer kritisch t.o.v. je eigen verhalen.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:02:59 #174
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_58732492
    quote:

[..]

[..]

[..]

Zit je mijn vraag nog steeds krampachtig te negeren?
    Waar zijn die vliegtuigen nou?

Hier kun je ze maken btw
    pi_58732501
    quote:

[..]

Ik neem aan dat hij wil horen dat ze onbeschadigd in Area 51 opgeslagen staan of zo, maar het is idd onmogelijk er een antwoord op te geven: stel DAT het een bom/raket/whatever geweest is, dan kun je geen antwoord geven op waar de vliegtuigen op dit moment WEL zijn.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:06:02 #176
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_58732558
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef ToT het volgende:
    Er zijn genoeg beelden van mensen die zeiden dat ze het vliegtuig naar binnen hebben zien gaan. Zijn dat acteurs, of zijn die ter plekke gehypnotiseerd?
    Heb ik ook pas 25x gevraagd, maar dan switcht het onderwerp ineens naar het horen van kleuren en Rasta Rostelli shows
    pi_58732565
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zagen ze niet. De eerste ooggetuigen zagen en hoorden BOMMEN, EXPLOSIES en RARE OBJECTEN in de lucht. NIETS wat ook maar op de verste verte lijkt op een commercial airplane. Ook de eerste uurs experts en nieuwslezers zagen GEEN vliegtuig. Pas nadat de verdomde TV-stations tien duizende reruns van de impact hebben laten zien werden de ooggetuigen gehoord die wel vliegtuigen hebben gezien.

Ooggetuigen later dan een uur na impact zijn onbruikbaar. Te erg beinvloed door de nep TV-beelden. Het kan gewoon niet meer objectief.

Op wat voor manier je het ook bekijkt er zijn GEEN vliegtuigen gebruikt.
    Dit is gewoon een belediging, ik ken persoonlijk mensen die het 2e vliegtuig naar binnen zagen vliegen en dagen in shock hebben geleefd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hendrik_ op 17-05-2008 21:13:22 ]
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:06:24 #178
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_58732566
    quote:

[..]

Waarom, jij zegt dat ze niet zijn gebruikt. Maar waar zijn ze nu dan? Zomaar foetsie? Je laat niet zomaar 4 airliners verdwijnen
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:10:28 #179
    52357 Lambiekje
    pi_58732649
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef ToT het volgende:
    Hoe kunnen al die amateuropnames ook allemaal bewerkt zijn?
    En hoe wil je zoveel mensen die ter plekke aanwezig waren (ook de reddingswerkers enzo) overtuigen dat er wel een vliegtuig was. Er zijn genoeg beelden van mensen die zeiden dat ze het vliegtuig naar binnen hebben zien gaan. Zijn dat acteurs, of zijn die ter plekke gehypnotiseerd?
    de gebruikte opnames tijdens de live -streams waren van FX-artists en dergelijke. Maar ik heb sterk het idee dat niemand echt serieus en aandachtig te verscheidene series als September Clues, 911 Octopussy, 911 Amateur, 911 Flatline, Out Foxed en al die losse filmpjes heeft bekeken.

Wat ik al eerder aangaf. In het eerste halfuur na de impact waren experts, nieuwslezers en ooggetuigen overeens dat er geen vliegtuigen waren. Maar explossies en een raar object in de lucht. De eerste live beelden van de 2e impact ontbraken op sommige zenders ook het vliegtuig. Wat s''avonds in de reruns opeens wel bevatte met een weggepoetste achtergrond.

De latere ooggetuigen zijn inderdaad ingezette acteurs en nieuwszendermedewerkers en mensen die na tientallen reruns van geindoctrineerde nepvliegtuigen wel vliegtuigen hebben gezien. Sommige ooggetuigen zitten niet eens onder de stof, maar ze hebben de instorting echt van dichtbij meegemaakt. Of onschuldige voorbijgangers die praten overt termen wat een normaal persoon nog nooit gebruikt heeft voor 911.

Ook zijn de latere experts in de studio overeens dat er vliegtuigen waren terwijl het eerste halfuur waren haden de experts het over eens explosies , explosies en nog eens explosies. Geen woord over vliegtuigen.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:12:22 #180
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_58732694
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 16:42 schreef Lambiekje het volgende:

de eerst 6 seconde ... zo'n heerlijke layer fout.
    OMGWTFLOLLERBBQ.

Nee echt, dit maakte mijn dag. Chromakeying gebruiken om Manhattan los van het WTC te krijgen? . Jesus, dat zou betekenen dat een groepje hoaxers weken van te voren met blauwe schermen van letterlijk duizenden vierkante meters groot door New York heen aan het filmen zijn geweest. Godzijdank is dat dan niemand opgevallen. .

Puhlease, fucking videon00bs. . Dat eerste voorbeeld wat 'ie daar aanhaalt was sowieso veel en veel makkelijker met een klein stukje motion keying te doen.
    Ik ga naar huis.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:12:23 #181
    52357 Lambiekje
    pi_58732696
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:06 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Heb ik ook pas 25x gevraagd, maar dan switcht het onderwerp ineens naar het horen van kleuren en Rasta Rostelli shows
    Ik heb daar al meerdere keren antwoord opgegeven. Zie direct hier de post erboven bijvoorbeeld.
    pi_58732704
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 20:29 schreef ToT het volgende:
    feit (het; feiten)
    1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat

Al is het verwerpen van feiten inderdaad wel Lambiekjes favoriete dagtaak geworden...
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:14:17 #183
    52357 Lambiekje
    pi_58732725
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:12 schreef nietzman het volgende:

[..]

OMGWTFLOLLERBBQ.

Nee echt, dit maakte mijn dag. Chromakeying gebruiken om Manhattan los van het WTC te krijgen? . Jesus, dat zou betekenen dat een groepje hoaxers weken van te voren met blauwe schermen van letterlijk duizenden vierkante meters groot door New York heen aan het filmen zijn geweest. Godzijdank is dat dan niemand opgevallen. .

Puhlease, fucking videon00bs. . Dat voorbeeld wat 'ie daar aanhaalt was sowieso veel en veel makkelijker met een klein stukje motion keying te doen.
    Que?!!! duizende vierkante meters ... volgens mij snap je echt niet wat de TV-fakery inhoudt.
    pi_58732742
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de gebruikte opnames tijdens de live -streams waren van FX-artists en dergelijke. Maar ik heb sterk het idee dat niemand echt serieus en aandachtig te verscheidene series als September Clues, 911 Octopussy, 911 Amateur, 911 Flatline, Out Foxed en al die losse filmpjes heeft bekeken.

Wat ik al eerder aangaf. In het eerste halfuur na de impact waren experts, nieuwslezers en ooggetuigen overeens dat er geen vliegtuigen waren. Maar explossies en een raar object in de lucht. De eerste live beelden van de 2e impact ontbraken op sommige zenders ook het vliegtuig. Wat s''avonds in de reruns opeens wel bevatte met een weggepoetste achtergrond.
    Dat is echt een leugen Lambiekje en dat weet je dondersgoed

Je bent echt de grootste leugenaar die ik ben tegengekomen. Je beschuldigd er de Amerikaanse overheid van dat ze leugens verspreiden, maar zelf doe je niks anders.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:15:30 #185
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_58732749
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:14 schreef Lambiekje het volgende:
    Que?!!! duizende vierkante meters ... volgens mij snap je echt niet wat de TV-fakery inhoudt.
    Volgens mij weet je überhaupt van toeten noch blazen, laat staan dat je ook maar de ballen verstand van chromakeying hebt.
    Ik ga naar huis.
    pi_58732765
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee jij snapt het niet. Er zijn geen mogelijheden om op een aantal verschillende TV zenders die live uitzenden beelden te vervalsen.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:17:03 #187
    52357 Lambiekje
    pi_58732783
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:06 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Waarom, jij zegt dat ze niet zijn gebruikt. Maar waar zijn ze nu dan? Zomaar foetsie? Je laat niet zomaar 4 airliners verdwijnen
    De radar kon het ook, dus.... terwijl dat technisch gezien zonder geknoei nooit kan.
    Vliegtuigen hebben geen antiradarverf. Mensen geloven meteen als het vliegtuig zijn transponder uit zet dat het van het radar verdwijnt ... Welke seniel geloofd dat?
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:17:28 #188
    52357 Lambiekje
    pi_58732793
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:16 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Nee jij snapt het niet. Er zijn geen mogelijheden om op een aantal verschillende TV zenders die live uitzenden beelden te vervalsen.
    oh leg uit ?!!
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:18:30 #189
    52357 Lambiekje
    pi_58732806
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:15 schreef nietzman het volgende:

[..]

Volgens mij weet je überhaupt van toeten noch blazen, laat staan dat je ook maar de ballen verstand van chromakeying hebt.
    leg mij eens uit waarom ze duizenden m2 nodig hebben???
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:18:37 #190
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_58732811
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De latere ooggetuigen zijn inderdaad ingezette acteurs en nieuwszendermedewerkers en mensen die na tientallen reruns van geindoctrineerde nepvliegtuigen wel vliegtuigen hebben gezien.
    Oh ja, dat is waar. Het zijn duizenden acteurs. Sindsdien zijn ze óf omgelegd, óf leven ze onder hypnose. Door deze meesterlijke aanpak heeft er nooit een z'n mond open gedaan en is de gigantische conspiracy omtrent 9/11 geheim gebleven. Althans, voordat klokkenluider Lambiekje onze ogen opende
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:18:55 #191
    52357 Lambiekje
    pi_58732819
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:15 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Dat is echt een leugen Lambiekje en dat weet je dondersgoed

Je bent echt de grootste leugenaar die ik ben tegengekomen. Je beschuldigd er de Amerikaanse overheid van dat ze leugens verspreiden, maar zelf doe je niks anders.
    Dat is geen leugen.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:20:20 #192
    52357 Lambiekje
    pi_58732838
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:18 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Oh ja, dat is waar. Het zijn duizenden acteurs. Sindsdien zijn ze óf omgelegd, óf leven ze onder hypnose. Door deze meesterlijke aanpak heeft er nooit een z'n mond open gedaan en is de gigantische conspiracy omtrent 9/11 geheim gebleven. Althans, voordat klokkenluider Lambiekje onze ogen opende
    er zijn maar een handje vol mensen geinterviewd dat valt best te stagen.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:22:48 #193
    57586 Bananenman
    -----------
    pi_58732883
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over de geinterviewde mensen. Volgens jou zitten ook nieuwslezers en andere journalisten etc. in het grote complot.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 21:23:07 #194
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_58732886
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:18 schreef Lambiekje het volgende:
    leg mij eens uit waarom ze duizenden m2 nodig hebben???
    Joh, kijk dat filmpje zelf dan.

Ze hebben een voorgrond van gebouwen die voor het WTC staan en daarachter het WTC. Die willen ze los van elkaar hebben zodat ze er een instortend WTC achter kunnen plakken. Als ze dat moeten doen moeten ze een blauw scherm tussen de gebouwen op de voorgrond en het WTC proppen. En ja, dat is zodra je het over zulke grote gebouwen en zulke brede straten hebt een blauw scherm van duizenden vierkante meters. Dat valt op. .

Los van die gigantische onlogica zijn er technisch gezien heel veel makkelijkere en overtuigendere manieren om die voorste gebouwen los van de achtergrond te krijgen waardoor je niet met een gigantisch blauw scherm hoeft te zeulen. Claimen dat er chromakeying is gebruikt is absoluut absurd.
    Ik ga naar huis.
    pi_58732916
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh leg uit ?!!
    Ow wacht. Ik heb jou al een aantal keer gevraagd welke technieken jouw bewering ondersteunen en daar weiger je op te antwoorden. Maar nu moet ik aan gaan tonen dat het niet kan?

Dat heb ik ondertussen al diverse malen gedaan. Hollywood heeft weken nodig om nep vliegtuigen en nep explosies te maken. Waarom zou het de Amerikaanse overheid dan wel lukken om het live te doen op verschillende zenders?
    pi_58732927
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ga weg, er zijn honderden, zoniet duizenden New Yorkers geinterviewd op 9/11 en in de nasleep.
    pi_58732935
    @ Lambiekje: Ik heb nog lang niet alles hier op BNW gelezen.

Ik heb al wel Zeitgeist en "In plane site" gezien en had bij het Pentagon sowieso meteen al erstige vraagtekens.

De "No plane theory" is alleen wel vrij nieuw voor mij en ik heb er ook best wel moeite mee. Hoe weet je dat in het begin er geen sprake van en vliegtuig was? Was dat op het nieuws toen? Die beelden van ooggetuigen die niet onder het stof zaten, heb je misschien linkjes naar filmpjes daarvan? En naar filmpjes waarin men termen gebruiken die gewone voorbijgangers niet gebruiken?

Dat over die explosies en over het WTC dat met de snelheid van de zwaartekracht instort is wel heel erg opvallend, ja. Ik heb trouwens wel ergens gelezen dat bij veel moderne gebouwen de explosieven om het later weer mee te slopen, bij de bouw er al in gezet zouden worden.
    Zou het misschien kunnen zijn dat het vuur van whatever de ramp heeft veroorzaakt (ikzelf ga nog steeds wel van een vliegtuig uit, even in het midden latend of het een militair of een passagiersvliegtuig is), deze explosieve ladingen heeft kunnen laten ontploffen, waardoor het WTC is ingestort?
    pi_58732952
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is geen leugen.
    Dat is wel een leugen zoals zo'n beetje alles van jou gelogen is.

Net is er nog een filmpje langsgekomen waarin te zien is dat verschillende nieuwszenders meteen bij de 2e impact melden dat het een vliegtuig was.
    Dat je nu vol blijft houden dat ze een uur lang van niks wisten is een pure leugen.
    pi_58733146
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:24 schreef ToT het volgende:
    Ik heb trouwens wel ergens gelezen dat bij veel moderne gebouwen de explosieven om het later weer mee te slopen, bij de bouw er al in gezet zouden worden.
    Heb je hier een bron voor, want het lijkt mij namelijk nogal onwaarschijnlijk?
    Brengt nogal wat risico's met zich mee bij calamiteiten (brand) en je maakt het terroristen wel makkelijk.

Explosies hoeven niet per se op de aanwezigheid van explosieven te duiden.
    En wat betreft het Pentagon, lees de link eens die ik eerder dit topic in reactie op een post van PietjePuk plaatste.
    pi_58733172
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 21:24 schreef ToT het volgende:
    De "No plane theory" is alleen wel vrij nieuw voor mij en ik heb er ook best wel moeite mee. Hoe weet je dat in het begin er geen sprake van en vliegtuig was? Was dat op het nieuws toen? Die beelden van ooggetuigen die niet onder het stof zaten, heb je misschien linkjes naar filmpjes daarvan? En naar filmpjes waarin men termen gebruiken die gewone voorbijgangers niet gebruiken?
    In eerste instantie is trouwens idd op het nieuws geweest dat nog onduidelijk was wat er gebeurde. Toen duidelijk werd dat het een vliegtuig was, is in eerste instantie nog gesproken over een Cessna.
    Maar bij rampen zie je in het begin vaak dat er nog onduidelijkheid is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')