Ja maar daarom deden ze het vast vanuit een of andere topgeheime stealthfighter of een omgebouwde holo-orb...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Juist niet. Na de aanslagen is al het commercieel vliegverkeer stilgelegd. Ik geloof zelfs een dag of twee, drie.
Je ze hebben niet gevlogen... Maar waar zijn ze nú dan? En dan bedoel ik niet een of ander roostertje maar de fysieke vliegtuigen zelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De protocollen van een verloren/kapotte vliegtuig zijn niet nageleefd. BInnen 24 uur moet het deregistreerd zijn. Dat heeft 5 jaar geduurd.
De vliegtuigen staan niet in het BTS systeem. Ze waren niet ingeroosterd en daarnaast heeft UA zelf op hun Wiki-account hun stub aangepast dat er niet is gevlogen.
Er is Lambiekje al vaak zat uitgelegd dat zijn verhalen niet kloppen. Als die dan toch weer hetzelfde riedeltje af gaat spelen dan vind ik dat gewoon liegen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:55 schreef ToT het volgende:
Kom op, het is niet netjes te zeggen dat iemand liegt; met liegen verdraai je bewust de waarheid. Ik neem aan dat Lambiekje deze dingen ook gelezen/gehoord heeft?
Hint: lees wat meer over hypnose en hoe dit werkt. Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Even buiten 911, dat bestaat niet .. Bestudeer eerst maar wat voor kracht mindcontrol heeft. En zeker in groepsvorm. , mensen verkondigen optzichte leugens om maar niet buiten de boot te vallen.
Als Rasti Rostelli al met 5 minuten prutswerk iemand kan laten denken dat hij met deze bril blote vrouwen ziet. Of dat een zoet snoepje een zeer zure citroen is. Blind zijn berust niet alleen op het niet functioneren van de ogen of ontbreken of beschadigde lens. Blind kan je ook zijn als je bewustzijn de signalen van de ogen gewoon niet verwerkt. Als jy 3 weken op de kop gaat lopen hebben je hersennen vanzelf de wereld weer goed gedraaid als je dan weer normaal gaat lopen dan zie je de wereld op zijn kop. Blind zijn kan dus ook tussen de oren zitten. En er zijn ook mensen die kleuren kunnen horen. Om kort te zijn onze zintuigen zijn op zeer gemakkelijke wijze te beinvloeden.
Naast het door hypnose beinvloeding ben je ook beinvloedbaar door chemische middelen, medicijnen en drugs.
Door de reruns van de nepvliegtuigen zijn je eigen waarnemingen overruled.
Missiles en Woolworth building ?!
Waarom was er de E-4B, meerder stealth fighters, een f16 en ettelijke orbs aanwezig tijdens impact en instorting.
Tevens waarom was een dergelijk E-4B ook aanwezig bij Shanksville en bij het Pentagon.
Wat een gigantische pile of shit zeg. Allemachtig. Je bent echt volslagen krankzinnig als je dit zelf nog gelooft.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Even buiten 911, dat bestaat niet .. Bestudeer eerst maar wat voor kracht mindcontrol heeft. En zeker in groepsvorm. , mensen verkondigen optzichte leugens om maar niet buiten de boot te vallen.
Als Rasti Rostelli al met 5 minuten prutswerk iemand kan laten denken dat hij met deze bril blote vrouwen ziet. Of dat een zoet snoepje een zeer zure citroen is. Blind zijn berust niet alleen op het niet functioneren van de ogen of ontbreken of beschadigde lens. Blind kan je ook zijn als je bewustzijn de signalen van de ogen gewoon niet verwerkt. Als jy 3 weken op de kop gaat lopen hebben je hersennen vanzelf de wereld weer goed gedraaid als je dan weer normaal gaat lopen dan zie je de wereld op zijn kop. Blind zijn kan dus ook tussen de oren zitten. En er zijn ook mensen die kleuren kunnen horen. Om kort te zijn onze zintuigen zijn op zeer gemakkelijke wijze te beinvloeden.
Naast het door hypnose beinvloeding ben je ook beinvloedbaar door chemische middelen, medicijnen en drugs.
Door de reruns van de nepvliegtuigen zijn je eigen waarnemingen overruled.
Missiles en Woolworth building ?!
Waarom was er de E-4B, meerder stealth fighters, een f16 en ettelijke orbs aanwezig tijdens impact en instorting.
Tevens waarom was een dergelijk E-4B ook aanwezig bij Shanksville en bij het Pentagon.
quote:TABLE OF CONTENTSINTRODUCTION CHAPTER I – THE MYTH OF THE TWENTY-FIRST CENTURY CHAPTER II – THE THEORY AND PRACTICE OF SYNTHETIC TERRORISM CHAPTER III – THE ROOTS OF 9/11: THE GLOBALIZED CRISIS OF THE 1990s CHAPTER IV: AL QAEDA: THE CIA’S ARAB LEGION CHAPTER V: COULD THE ALLEGED HIJACKERS FLY THE PLANES? CHAPTER VI: THE COLLAPSE OF WORLD TRADE CENTER 1, 2, AND 7 CHAPTER VII: WHAT HIT THE PENTAGON? CHAPTER VIII: SHANKSVILLE CHAPTER IX: “ANGEL IS NEXT” – THE INVISIBLE GOVERNMENT SPEAKS CHAPTER X: ANTHRAX CHAPTER XI: INSIDER TRADING; CELL PHONES; MI-6 AND MOSSAD CHAPTER XII: CONSPIRACY THEORY: THE GREAT AMERICAN TRADITION CHAPTER XIII: THE 9/11 MYTH: COLLECTIVE SCHIZOPHRENIA CHAPTER XIV: NETWORKS OF INTEREST CHAPTER XV: ISLAMIC FUNDAMENTALISM: FOSTERED BY US FOREIGNPOLICY CHAPTER XVI: ELECTION 2004 IN THE SHADOW OF SYNTHETIC TERRORISM AND WAR AFTERWORD: 2004: NOT AN ELECTION, BUT A CIA COVERT OPERATION
Ga nou eens de discussie aan over de 1 onderwerp in plaats van alleen maar nieuwe bagger te dumpen hier....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
Synthetic Terror: Made in USA
Beetje veel leeswerk maar het behandeld interessante items.
ik moet nog beginnen... maar H13 lijkt me nu al leuk.
[..]
Wat is pile of shit.... onze zintuigen zijn zo makkelijk te besodemieteren. Bijvoorbeeld kleuren horen is geen onzin.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat een gigantische pile of shit zeg. Allemachtig. Je bent echt volslagen krankzinnig als je dit zelf nog gelooft.
ach ja ... iemands levenswerk in 3 seconde belachelijk maken. Je bent echt geweldig gast.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ga nou eens de discussie aan over de 1 onderwerp in plaats van alleen maar nieuwe bagger te dumpen hier....
Het is niet bepaald overtuigd als je telkens maar weer met desinfo komt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
Beetje veel leeswerk maar het behandeld interessante items.
ik moet nog beginnen... maar H13 lijkt me nu al leuk.
[..]
Verdiep jij je dan eens in de technologiscge beperkingen die er zijn om live TV uitzendingen op verschillende kanalen tegelijk te manipuleren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is pile of shit.... onze zintuigen zijn zo makkelijk te besodemieteren. Bijvoorbeeld kleuren horen is geen onzin.
Eerst verdiepen voordat je mij weer beticht van iets waar jezelf nooit het bestaan van wist.
Misschien moet je eens die link kijken die ik je gaf, of het journaal van 11 september 2001 terugkijken, waarin ooggetuigen zeggen dat ze het vliegtuig erin hebben zien knallen. Maar die zijn net als bij een Rostelli show net allemaal snel gehypnotiseerd of gaan dat roepen omdat de rest dat ook doet, je wilt niet buiten de groep vallen namelijk. Dat is natuurlijk het eerste waar je aan denkt op zo'n momentquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is pile of shit.... onze zintuigen zijn zo makkelijk te besodemieteren. Bijvoorbeeld kleuren horen is geen onzin.
Eerst verdiepen voordat je mij weer beticht van iets waar jezelf nooit het bestaan van wist.
Ik lees genoeg om tot de conclusie te komen dat jij er telkens gigantisch naast zit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja ... iemands levenswerk in 3 seconde belachelijk maken. Je bent echt geweldig gast.
Mij 4 keer het zelfde vragen. Wanneer lees je eens wat.
Waar kan je die makenquote:
Pfff.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
Beetje veel leeswerk
terugkijken die zijn dus al beinvloed .. snap je nu echt niet wat ik probeer aan te geven. met mindcontrolquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Misschien moet je eens die link kijken die ik je gaf, of het journaal van 11 september 2001 terugkijken, waarin ooggetuigen zeggen dat ze het vliegtuig erin hebben zien knallen. Maar die zijn net als bij een Rostelli show net allemaal snel gehypnotiseerd of gaan dat roepen omdat de rest dat ook doet, je wilt niet buiten de groep vallen namelijk. Dat is natuurlijk het eerste waar je aan denkt op zo'n moment![]()
het geldt voor beide kampenquote:Jouw probleem is dat je ziet wat je WILT ZIEN.
Ik waanzinnig dingen van stal halen ?!!! Het kan nog velen malen erger. Maar dat hou ik nu nog voor me.quote:Je wil dat er meer aan de hand is. Je haalt de meest krankzinnige dingen van stal om je waanideeën in stand te houden. Dat maakt je een volslagen gestoord persoon.
Zucht.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
terugkijken die zijn dus al beinvloed .. snap je nu echt niet wat ik probeer aan te geven. met mindcontrol
Als je het allemaal zo goed weet, waarom kun je dan niet uitleggen welke technieken er zijn gebruikt om verschillende live TV uitzendingen te beinvloeden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
terugkijken die zijn dus al beinvloed .. snap je nu echt niet wat ik probeer aan te geven. met mindcontrol
[..]
het geldt voor beide kampen
[..]
Ik waanzinnig dingen van stal halen ?!!! Het kan nog velen malen erger. Maar dat hou ik nu nog voor me.
Dan ben ik maar volslagen gestoord in jouw bekrompen denkwereld. Ik weet gewoon dat ik het bij het juiste eind heb met het mindcontrol.
Volgens mij onderschatten mensen echt hoe krachtig mindcontrol is?!!
Niet echt mee eens. Als ik blijf beweren dat al het gras blauw is en onweerlegbaar bewijs van het tegendeel negeer is dat nou niet bepaald de waarheid verkondigenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:29 schreef ToT het volgende:
Mwoah, hij verkondigt gewoon wat hij gelooft. Als mensen met feiten aankomen die bewijzen tegen zijn overtuiging leveren, is het aan hem om die feiten te geloven of te verwerpen. Het is een kwestie van welke informatie je meer gelooft.
Ergens in geloven en dat geloof verkondigen is niet meteen liegen, ongeacht hoe vergezocht een geloof in de ogen van sommige mensen misschien kan zijn.
@ The great A'Tuin: men neme een Hypnotizer van Men in Black......
Waarom zou ik daar antwoord op moeten geven.quote:
Jij beweerd dus dat er nooit vliegtuigen zijn opgestegen. Waar zijn al die mensen dan gebleven?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar antwoord op moeten geven.
Onmogelijk te beantwoorden vragen uitgaand van noplane-theorie.
Ik neem aan dat je wilt horen dat ze in de toren zijn mee ingestort. Dat is van mijn standpunt onmogelijk maar als dat je vraag bevredigd.
Zit je mijn vraag nog steeds krampachtig te negeren?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
het geldt voor beide kampen
[..]
Ik waanzinnig dingen van stal halen ?!!! Het kan nog velen malen erger. Maar dat hou ik nu nog voor me.
Dan ben ik maar volslagen gestoord in jouw bekrompen denkwereld. Ik weet gewoon dat ik het bij het juiste eind heb met het mindcontrol.
Volgens mij onderschatten mensen echt hoe krachtig mindcontrol is?!!
Ik neem aan dat hij wil horen dat ze onbeschadigd in Area 51 opgeslagen staan of zo, maar het is idd onmogelijk er een antwoord op te geven: stel DAT het een bom/raket/whatever geweest is, dan kun je geen antwoord geven op waar de vliegtuigen op dit moment WEL zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wilt horen dat ze in de toren zijn mee ingestort. Dat is van mijn standpunt onmogelijk maar als dat je vraag bevredigd.
Heb ik ook pas 25x gevraagd, maar dan switcht het onderwerp ineens naar het horen van kleuren en Rasta Rostelli showsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef ToT het volgende:
Er zijn genoeg beelden van mensen die zeiden dat ze het vliegtuig naar binnen hebben zien gaan. Zijn dat acteurs, of zijn die ter plekke gehypnotiseerd?
Dit is gewoon een belediging, ik ken persoonlijk mensen die het 2e vliegtuig naar binnen zagen vliegen en dagen in shock hebben geleefd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zagen ze niet. De eerste ooggetuigen zagen en hoorden BOMMEN, EXPLOSIES en RARE OBJECTEN in de lucht. NIETS wat ook maar op de verste verte lijkt op een commercial airplane. Ook de eerste uurs experts en nieuwslezers zagen GEEN vliegtuig. Pas nadat de verdomde TV-stations tien duizende reruns van de impact hebben laten zien werden de ooggetuigen gehoord die wel vliegtuigen hebben gezien.
Ooggetuigen later dan een uur na impact zijn onbruikbaar. Te erg beinvloed door de nep TV-beelden. Het kan gewoon niet meer objectief.
Op wat voor manier je het ook bekijkt er zijn GEEN vliegtuigen gebruikt.
Waarom, jij zegt dat ze niet zijn gebruikt. Maar waar zijn ze nu dan? Zomaar foetsie? Je laat niet zomaar 4 airliners verdwijnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de gebruikte opnames tijdens de live -streams waren van FX-artists en dergelijke. Maar ik heb sterk het idee dat niemand echt serieus en aandachtig te verscheidene series als September Clues, 911 Octopussy, 911 Amateur, 911 Flatline, Out Foxed en al die losse filmpjes heeft bekeken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef ToT het volgende:
Hoe kunnen al die amateuropnames ook allemaal bewerkt zijn?
En hoe wil je zoveel mensen die ter plekke aanwezig waren (ook de reddingswerkers enzo) overtuigen dat er wel een vliegtuig was. Er zijn genoeg beelden van mensen die zeiden dat ze het vliegtuig naar binnen hebben zien gaan. Zijn dat acteurs, of zijn die ter plekke gehypnotiseerd?
OMGWTFLOLLERBBQ.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:42 schreef Lambiekje het volgende:
de eerst 6 seconde ... zo'n heerlijke layer fout.
Ik heb daar al meerdere keren antwoord opgegeven. Zie direct hier de post erboven bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb ik ook pas 25x gevraagd, maar dan switcht het onderwerp ineens naar het horen van kleuren en Rasta Rostelli shows
feit (het; feiten)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:29 schreef ToT het volgende:
Mwoah, hij verkondigt gewoon wat hij gelooft. Als mensen met feiten aankomen die bewijzen tegen zijn overtuiging leveren, is het aan hem om die feiten te geloven of te verwerpen. Het is een kwestie van welke informatie je meer gelooft.
Que?!!! duizende vierkante meters ... volgens mij snap je echt niet wat de TV-fakery inhoudt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
OMGWTFLOLLERBBQ.
Nee echt, dit maakte mijn dag. Chromakeying gebruiken om Manhattan los van het WTC te krijgen?. Jesus, dat zou betekenen dat een groepje hoaxers weken van te voren met blauwe schermen van letterlijk duizenden vierkante meters groot door New York heen aan het filmen zijn geweest. Godzijdank is dat dan niemand opgevallen.
.
Puhlease, fucking videon00bs.. Dat voorbeeld wat 'ie daar aanhaalt was sowieso veel en veel makkelijker met een klein stukje motion keying te doen.
Dat is echt een leugen Lambiekje en dat weet je dondersgoedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de gebruikte opnames tijdens de live -streams waren van FX-artists en dergelijke. Maar ik heb sterk het idee dat niemand echt serieus en aandachtig te verscheidene series als September Clues, 911 Octopussy, 911 Amateur, 911 Flatline, Out Foxed en al die losse filmpjes heeft bekeken.
Wat ik al eerder aangaf. In het eerste halfuur na de impact waren experts, nieuwslezers en ooggetuigen overeens dat er geen vliegtuigen waren. Maar explossies en een raar object in de lucht. De eerste live beelden van de 2e impact ontbraken op sommige zenders ook het vliegtuig. Wat s''avonds in de reruns opeens wel bevatte met een weggepoetste achtergrond.
Volgens mij weet je überhaupt van toeten noch blazen, laat staan dat je ook maar de ballen verstand van chromakeying hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:14 schreef Lambiekje het volgende:
Que?!!! duizende vierkante meters ... volgens mij snap je echt niet wat de TV-fakery inhoudt.
Nee jij snapt het niet. Er zijn geen mogelijheden om op een aantal verschillende TV zenders die live uitzenden beelden te vervalsen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Que?!!! duizende vierkante meters ... volgens mij snap je echt niet wat de TV-fakery inhoudt.
De radar kon het ook, dus.... terwijl dat technisch gezien zonder geknoei nooit kan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom, jij zegt dat ze niet zijn gebruikt. Maar waar zijn ze nu dan? Zomaar foetsie? Je laat niet zomaar 4 airliners verdwijnen
oh leg uit ?!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:16 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Nee jij snapt het niet. Er zijn geen mogelijheden om op een aantal verschillende TV zenders die live uitzenden beelden te vervalsen.
leg mij eens uit waarom ze duizenden m2 nodig hebben???quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Volgens mij weet je überhaupt van toeten noch blazen, laat staan dat je ook maar de ballen verstand van chromakeying hebt.
Oh ja, dat is waar. Het zijn duizenden acteurs. Sindsdien zijn ze óf omgelegd, óf leven ze onder hypnose. Door deze meesterlijke aanpak heeft er nooit een z'n mond open gedaan en is de gigantische conspiracy omtrent 9/11 geheim gebleven. Althans, voordat klokkenluider Lambiekje onze ogen opendequote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De latere ooggetuigen zijn inderdaad ingezette acteurs en nieuwszendermedewerkers en mensen die na tientallen reruns van geindoctrineerde nepvliegtuigen wel vliegtuigen hebben gezien.
Dat is geen leugen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:15 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Dat is echt een leugen Lambiekje en dat weet je dondersgoed
Je bent echt de grootste leugenaar die ik ben tegengekomen. Je beschuldigd er de Amerikaanse overheid van dat ze leugens verspreiden, maar zelf doe je niks anders.
er zijn maar een handje vol mensen geinterviewd dat valt best te stagen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Het zijn duizenden acteurs. Sindsdien zijn ze óf omgelegd, óf leven ze onder hypnose. Door deze meesterlijke aanpak heeft er nooit een z'n mond open gedaan en is de gigantische conspiracy omtrent 9/11 geheim gebleven. Althans, voordat klokkenluider Lambiekje onze ogen opende
Ik heb het niet alleen over de geinterviewde mensen. Volgens jou zitten ook nieuwslezers en andere journalisten etc. in het grote complot.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er zijn maar een handje vol mensen geinterviewd dat valt best te stagen.
Joh, kijk dat filmpje zelf dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:18 schreef Lambiekje het volgende:
leg mij eens uit waarom ze duizenden m2 nodig hebben???
Ow wacht. Ik heb jou al een aantal keer gevraagd welke technieken jouw bewering ondersteunen en daar weiger je op te antwoorden. Maar nu moet ik aan gaan tonen dat het niet kan?quote:
Ga weg, er zijn honderden, zoniet duizenden New Yorkers geinterviewd op 9/11 en in de nasleep.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er zijn maar een handje vol mensen geinterviewd dat valt best te stagen.
Dat is wel een leugen zoals zo'n beetje alles van jou gelogen is.quote:
Heb je hier een bron voor, want het lijkt mij namelijk nogal onwaarschijnlijk?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:24 schreef ToT het volgende:
Ik heb trouwens wel ergens gelezen dat bij veel moderne gebouwen de explosieven om het later weer mee te slopen, bij de bouw er al in gezet zouden worden.
In eerste instantie is trouwens idd op het nieuws geweest dat nog onduidelijk was wat er gebeurde. Toen duidelijk werd dat het een vliegtuig was, is in eerste instantie nog gesproken over een Cessna.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:24 schreef ToT het volgende:
De "No plane theory" is alleen wel vrij nieuw voor mij en ik heb er ook best wel moeite mee. Hoe weet je dat in het begin er geen sprake van en vliegtuig was? Was dat op het nieuws toen? Die beelden van ooggetuigen die niet onder het stof zaten, heb je misschien linkjes naar filmpjes daarvan? En naar filmpjes waarin men termen gebruiken die gewone voorbijgangers niet gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |