Verdiep jij je dan eens in de technologiscge beperkingen die er zijn om live TV uitzendingen op verschillende kanalen tegelijk te manipuleren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is pile of shit.... onze zintuigen zijn zo makkelijk te besodemieteren. Bijvoorbeeld kleuren horen is geen onzin.
Eerst verdiepen voordat je mij weer beticht van iets waar jezelf nooit het bestaan van wist.
Misschien moet je eens die link kijken die ik je gaf, of het journaal van 11 september 2001 terugkijken, waarin ooggetuigen zeggen dat ze het vliegtuig erin hebben zien knallen. Maar die zijn net als bij een Rostelli show net allemaal snel gehypnotiseerd of gaan dat roepen omdat de rest dat ook doet, je wilt niet buiten de groep vallen namelijk. Dat is natuurlijk het eerste waar je aan denkt op zo'n momentquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is pile of shit.... onze zintuigen zijn zo makkelijk te besodemieteren. Bijvoorbeeld kleuren horen is geen onzin.
Eerst verdiepen voordat je mij weer beticht van iets waar jezelf nooit het bestaan van wist.
Ik lees genoeg om tot de conclusie te komen dat jij er telkens gigantisch naast zit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja ... iemands levenswerk in 3 seconde belachelijk maken. Je bent echt geweldig gast.
Mij 4 keer het zelfde vragen. Wanneer lees je eens wat.
Waar kan je die makenquote:
Pfff.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
Synthetic Terror: Made in USA
Beetje veel leeswerk
terugkijken die zijn dus al beinvloed .. snap je nu echt niet wat ik probeer aan te geven. met mindcontrolquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Misschien moet je eens die link kijken die ik je gaf, of het journaal van 11 september 2001 terugkijken, waarin ooggetuigen zeggen dat ze het vliegtuig erin hebben zien knallen. Maar die zijn net als bij een Rostelli show net allemaal snel gehypnotiseerd of gaan dat roepen omdat de rest dat ook doet, je wilt niet buiten de groep vallen namelijk. Dat is natuurlijk het eerste waar je aan denkt op zo'n moment![]()
het geldt voor beide kampenquote:Jouw probleem is dat je ziet wat je WILT ZIEN.
Ik waanzinnig dingen van stal halen ?!!! Het kan nog velen malen erger. Maar dat hou ik nu nog voor me.quote:Je wil dat er meer aan de hand is. Je haalt de meest krankzinnige dingen van stal om je waanideeën in stand te houden. Dat maakt je een volslagen gestoord persoon.
Zucht.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
terugkijken die zijn dus al beinvloed .. snap je nu echt niet wat ik probeer aan te geven. met mindcontrol
Als je het allemaal zo goed weet, waarom kun je dan niet uitleggen welke technieken er zijn gebruikt om verschillende live TV uitzendingen te beinvloeden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
terugkijken die zijn dus al beinvloed .. snap je nu echt niet wat ik probeer aan te geven. met mindcontrol
[..]
het geldt voor beide kampen
[..]
Ik waanzinnig dingen van stal halen ?!!! Het kan nog velen malen erger. Maar dat hou ik nu nog voor me.
Dan ben ik maar volslagen gestoord in jouw bekrompen denkwereld. Ik weet gewoon dat ik het bij het juiste eind heb met het mindcontrol.
Volgens mij onderschatten mensen echt hoe krachtig mindcontrol is?!!
Niet echt mee eens. Als ik blijf beweren dat al het gras blauw is en onweerlegbaar bewijs van het tegendeel negeer is dat nou niet bepaald de waarheid verkondigenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:29 schreef ToT het volgende:
Mwoah, hij verkondigt gewoon wat hij gelooft. Als mensen met feiten aankomen die bewijzen tegen zijn overtuiging leveren, is het aan hem om die feiten te geloven of te verwerpen. Het is een kwestie van welke informatie je meer gelooft.
Ergens in geloven en dat geloof verkondigen is niet meteen liegen, ongeacht hoe vergezocht een geloof in de ogen van sommige mensen misschien kan zijn.
@ The great A'Tuin: men neme een Hypnotizer van Men in Black......
Waarom zou ik daar antwoord op moeten geven.quote:
Jij beweerd dus dat er nooit vliegtuigen zijn opgestegen. Waar zijn al die mensen dan gebleven?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar antwoord op moeten geven.
Onmogelijk te beantwoorden vragen uitgaand van noplane-theorie.
Ik neem aan dat je wilt horen dat ze in de toren zijn mee ingestort. Dat is van mijn standpunt onmogelijk maar als dat je vraag bevredigd.
Zit je mijn vraag nog steeds krampachtig te negeren?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
het geldt voor beide kampen
[..]
Ik waanzinnig dingen van stal halen ?!!! Het kan nog velen malen erger. Maar dat hou ik nu nog voor me.
Dan ben ik maar volslagen gestoord in jouw bekrompen denkwereld. Ik weet gewoon dat ik het bij het juiste eind heb met het mindcontrol.
Volgens mij onderschatten mensen echt hoe krachtig mindcontrol is?!!
Ik neem aan dat hij wil horen dat ze onbeschadigd in Area 51 opgeslagen staan of zo, maar het is idd onmogelijk er een antwoord op te geven: stel DAT het een bom/raket/whatever geweest is, dan kun je geen antwoord geven op waar de vliegtuigen op dit moment WEL zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wilt horen dat ze in de toren zijn mee ingestort. Dat is van mijn standpunt onmogelijk maar als dat je vraag bevredigd.
Heb ik ook pas 25x gevraagd, maar dan switcht het onderwerp ineens naar het horen van kleuren en Rasta Rostelli showsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef ToT het volgende:
Er zijn genoeg beelden van mensen die zeiden dat ze het vliegtuig naar binnen hebben zien gaan. Zijn dat acteurs, of zijn die ter plekke gehypnotiseerd?
Dit is gewoon een belediging, ik ken persoonlijk mensen die het 2e vliegtuig naar binnen zagen vliegen en dagen in shock hebben geleefd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zagen ze niet. De eerste ooggetuigen zagen en hoorden BOMMEN, EXPLOSIES en RARE OBJECTEN in de lucht. NIETS wat ook maar op de verste verte lijkt op een commercial airplane. Ook de eerste uurs experts en nieuwslezers zagen GEEN vliegtuig. Pas nadat de verdomde TV-stations tien duizende reruns van de impact hebben laten zien werden de ooggetuigen gehoord die wel vliegtuigen hebben gezien.
Ooggetuigen later dan een uur na impact zijn onbruikbaar. Te erg beinvloed door de nep TV-beelden. Het kan gewoon niet meer objectief.
Op wat voor manier je het ook bekijkt er zijn GEEN vliegtuigen gebruikt.
Waarom, jij zegt dat ze niet zijn gebruikt. Maar waar zijn ze nu dan? Zomaar foetsie? Je laat niet zomaar 4 airliners verdwijnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de gebruikte opnames tijdens de live -streams waren van FX-artists en dergelijke. Maar ik heb sterk het idee dat niemand echt serieus en aandachtig te verscheidene series als September Clues, 911 Octopussy, 911 Amateur, 911 Flatline, Out Foxed en al die losse filmpjes heeft bekeken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef ToT het volgende:
Hoe kunnen al die amateuropnames ook allemaal bewerkt zijn?
En hoe wil je zoveel mensen die ter plekke aanwezig waren (ook de reddingswerkers enzo) overtuigen dat er wel een vliegtuig was. Er zijn genoeg beelden van mensen die zeiden dat ze het vliegtuig naar binnen hebben zien gaan. Zijn dat acteurs, of zijn die ter plekke gehypnotiseerd?
OMGWTFLOLLERBBQ.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:42 schreef Lambiekje het volgende:
de eerst 6 seconde ... zo'n heerlijke layer fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |