Zoals welke?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
De aangevoerde bewijzen zitten zo overdreven gelikt in elkaar.
Die WB11 beelden zijn van dichterbij genomen, een lager camera standpunt waardoor het vliegtuig eerder en tegen een witte achtergrond te zien is.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:28 schreef Arcee het volgende:
Maar in de opnames van WB11 vanuit dezelfde hoek zie je 'm wel.
Gewoon algemeen. Op zaken die we algemeen aanvaard hebben als waarheid zit geen smetje op. Aspartaam is kerngezond. AIDS is hoogstbesmettelijk en epidemisch. OBL is de dader. Vuur heeft het gebouw doen instorten. Negatieven zaken worden niet belicht, afgezwakt of compleet onder tafel gestopt. En de geruchten die hardnekkig blijven bestaan wordt afgedaan als quatsch.quote:
Die zijn veel lager.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:28 schreef Arcee het volgende:
Maar in de opnames van WB11 vanuit dezelfde hoek zie je 'm wel.
Niet liegen, je weet best dat er op dat beeld rechts het vliegtuig in beeld hoort te zijn. S'avonds is het er wel maar dan is de achtergrond weggepoetst.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:15 schreef SpaceSpiff het volgende:
Nee dat krijg je als de toren het vlietuig afdekt. Want het vliegtuig komt precies aan de andere kant van de toren het gebouw binnen.
De kwaliteit van die Youtube filmpjes laat ook behoorlijk te wensen over.
Dat vliegtuig hoeft in dat helemaal niet zichtbaar te zijn. In dat beeld verdwijnen ook boten in de achtergrond omdat het gewoon ontzettend slechte beeldkwaliteit is.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet liegen, je weet best dat er op dat beeld rechts het vliegtuig in beeld hoort te zijn. S'avonds is het er wel maar dan is de achtergrond weggepoetst.
heel goed ....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef Arcee het volgende:
Wel apart die beelden van chopper 4. Je ziet idd geen vliegtuig.
Schaduwen... Waarom zijn toch al die omwegen nodig als het allemaal zo duidelijk is Lambiekje?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
heel goed ....
bij dat filmpje stond deze
Aan de hand van schaduwen wordt de planestory belicht
Het zijn in hun ogen idd altijd degene die niet in die flauwekul geloven, die alle beelden hebben aangepast. De gedachte dat theoriegelovers beelden aanpassen, komt niet bij ze op. Erg simpele gedachtegang heeft dat groepje gelovers toch...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:51 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik natuurlijk ook geen enkele garantie dat de complotgelovers niet het vliegtuig hebben weggepoetst. Ik kan net zo makkelijk zeggen dat complotgelovers de beelden hebben aangepast.
En weer beantwoord je de vraag niet...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gewoon algemeen. Op zaken die we algemeen aanvaard hebben als waarheid zit geen smetje op. Aspartaam is kerngezond. AIDS is hoogstbesmettelijk en epidemisch. OBL is de dader. Vuur heeft het gebouw doen instorten. Negatieven zaken worden niet belicht, afgezwakt of compleet onder tafel gestopt. En de geruchten die hardnekkig blijven bestaan wordt afgedaan als quatsch.
Als er ook maar iets met een vingertje wordt gewezen wordt de industrie,overheid of wat voor instelling dan ook furieus en is de onderzoeker,journalist gek en gevaarlijk. En komt men (de orthodoxie) vervolgens met nog betere resultaten. Nog gezonder, nog besmettelijker. Het staat zo mijlen ver van realiteit. De problemen die een hypothese heeft zijn onbespreekbaar. Er heerst een soort van taboe op. Het is een religie geworden.
Irak was niet zo netjs verlopen, wij willen antwoorden. men geeft niet thuis maar wel een statement in de richting van "We hebben naar eerlijkheid gehandeld." Ja vast! Olie zal je bedoen Haagse schurken. Maar een onderzoek komt er niet.
Lambiekje, deze vraag is al een aantal keren gesteld, ga je er nog een zinnig antwoord op geven of hoe zit dat?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zeg Lambiekje, kun jij mij eens vertellen waar de volgende vliegtuigen gebleven zijn?
B757-222 N591UA
B757-223 N644AA
B767-222 N612UA
B767-223 N334AA
http://www.serendipity.li/wot/aa_flts/aa_flts.htmquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lambiekje, deze vraag is al een aantal keren gesteld, ga je er nog een zinnig antwoord op geven of hoe zit dat?
En ook dat beantwoord zijn vraag niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.serendipity.li/wot/aa_flts/aa_flts.htm
Jij doet hier de stevige beweringen. Dan lijkt het me niet meer dan normaal dat je daar een onderbouwing voor geeft.quote:Overigens waarom ben ik jullie zoekmachine.
Hier staat idd het antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Interessant stukje, maar nergens staat vermeld waar de vliegtuigen wél zijn...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Overigens waarom ben ik jullie zoekmachine.
Ga je nog een keer logische vragen beantwoorden of blijf je alleen maar een ontzettende tunnelvisie laten zien?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:42 schreef Lambiekje het volgende:
de eerst 6 seconde ... zo'n heerlijke layer fout.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:42 schreef Lambiekje het volgende:
de eerst 6 seconde ... zo'n heerlijke layer fout.
Uhh jy bent diegene die door een toiletrol kijkt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:41 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ga je nog een keer logische vragen beantwoorden of blijf je alleen maar een ontzettende tunnelvisie laten zien?
Dat zagen ze niet. De eerste ooggetuigen zagen en hoorden BOMMEN, EXPLOSIES en RARE OBJECTEN in de lucht. NIETS wat ook maar op de verste verte lijkt op een commercial airplane. Ook de eerste uurs experts en nieuwslezers zagen GEEN vliegtuig. Pas nadat de verdomde TV-stations tien duizende reruns van de impact hebben laten zien werden de ooggetuigen gehoord die wel vliegtuigen hebben gezien.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:28 schreef Hendrik_ het volgende:
Waarom zagen de miljoenen mensen in NYC (vanuit elk mogelijk standpunt) wél vliegtuigen?
Wat is er dan wel gebruikt Lambiekje?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zagen ze niet. De eerste ooggetuigen zagen BOMMEN, EXPLOSIES en RARE OBJECTEN in de lucht. NIETS wat ook maar op de verste verte lijkt op een commercial airplane. Ook de eerste uurs experts en nieuwslezers zagen GEEN vliegtuig. Pas nadat de verdomde TV-stations tien duizende reruns van de impact hebben laten zien werden de ooggetuigen gehoord die wel vliegtuigen hebben gezien.
Op wat voor manier je het ook bekijkt er zijn GEEN vliegtuigen gebruikt.
Ga je deze nog een keer beantwoorden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:58 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Schaduwen... Waarom zijn toch al die omwegen nodig als het allemaal zo duidelijk is Lambiekje?
Waarom moet het 6 jaar duren als blijkt dat alles fout is gegaan?
Waarom zijn er in die tijd meer dan genoeg andere schandalen uitgelekt in de pers en niet dit?
Waarom hebben ze wel 9/11 tot in de puntjes kunnen faken en de bewijzen voor WMD's niet?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Uhh jy bent diegene die door een toiletrol kijkt.
Nou, waar zijn ze nou? Ik denk dat Boeing ze graag terug zou willen hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Interessant stukje, maar nergens staat vermeld waar de vliegtuigen wél zijn...
Omdat je allerlei vage theorieën aandraagt en wij om onderbouwing/argumenten/bewijs vragen, vreemd he?
Bron? Je kan wel vanalles leuk roepen, maar ik beweer nu dat er duizenden mensen vliegtuigen hebben gezien.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zagen ze niet. De eerste ooggetuigen zagen en hoorden BOMMEN, EXPLOSIES en RARE OBJECTEN in de lucht. NIETS wat ook maar op de verste verte lijkt op een commercial airplane. Ook de eerste uurs experts en nieuwslezers zagen GEEN vliegtuig. Pas nadat de verdomde TV-stations tien duizende reruns van de impact hebben laten zien werden de ooggetuigen gehoord die wel vliegtuigen hebben gezien.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zagen ze niet. De eerste ooggetuigen zagen en hoorden BOMMEN, EXPLOSIES en RARE OBJECTEN in de lucht. NIETS wat ook maar op de verste verte lijkt op een commercial airplane. Ook de eerste uurs experts en nieuwslezers zagen GEEN vliegtuig. Pas nadat de verdomde TV-stations tien duizende reruns van de impact hebben laten zien werden de ooggetuigen gehoord die wel vliegtuigen hebben gezien.
Ooggetuigen later dan een uur na impact zijn onbruikbaar. Te erg beinvloed door de nep TV-beelden. Het kan gewoon niet meer objectief.
Op wat voor manier je het ook bekijkt er zijn GEEN vliegtuigen gebruikt.
Schaduwen... Waarom zijn toch al die omwegen nodig als het allemaal zo duidelijk is Lambiekje?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:42 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ga je deze nog een keer beantwoorden?
Dat geldt voor jouw kennelijk. Voor de algemene massa is het nog steeds OBL+19 kapers die boos op westers denken en vrijheden zijn.quote:Waarom moet het 6 jaar duren als blijkt dat alles fout is gegaan?
Dat heb ik al beantwoord.quote:Waarom zijn er in die tijd meer dan genoeg andere schandalen uitgelekt in de pers en niet dit?
Dat heb ik al beantwoord. Arrogantie.quote:Waarom hebben ze wel 9/11 tot in de puntjes kunnen faken en de bewijzen voor WMD's niet?
Niet waar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:41 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Wat is er dan wel gebruikt Lambiekje?
Overigens is in de video die net door Arcee werd aangegeven duidelijk te horen dat de verschillende nieuwszenders bij het tweede vliegtuig duidelijk meteen zeggen dat het een vliegtuig was.
Dus je praat weer een ontzettende hoop poep. Dat ze het eerste uur geen melding maakten van een vlieguig is een complete bewijsbare leugen.
Als je geen antwoord kunt geven op wat er dan wel gebruikt is om de torens neer te halen, waarom zou ik jou dan moeten geloeven?quote:
Waar hebben ze dat dan gedaan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:13 schreef ToT het volgende:
Ik heb dit topic niet doorgelezen, maar wat ik me afvraag is: als er geen vliegtuigen in het spel waren en deze er later met CGI toegevoegd zijn, waarom hebben ze dan een MILITAIR vliegtuig er in geplakt i.p.v. een passagiersvliegtuig? (Ik heb net "In plane site" gekeken.)
quote:Ook leuk trouwens dat vlucht 93 een uur na de crash in het open veld op een vliegveld ontruimd is wegens een bommelding aan boord!
De mensen gaan niet wakker worden als jij telkens maar blijft liegen en jouw beweringen niet logisch kunt verklaren Lambiekje.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:00 schreef Lambiekje het volgende:
Ik post niet om mezelf. Ik post om mensen wakker te maken.
Nee ik geloof niet in dat er met CGI geknoeid is, maar op de beelden die je van de impact ziet, zie je iets onder het vliegtuig hangen en er is een flits te zien, net voor de impact.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat dan gedaan?
[..]
Wel is eens langsgekomen dat vlucht 93 geland zou zijn op een vleigveld, maar dat is ook een misverstand.
http://www.911myths.com/html/93_landed_in_cleveland.html
Ik denk dat het in een stad die barst van de wolkenkrabbers, vanaf de grond ook verdomde moeilijk is om een vliegtuig te kunnen zien. Laat staan om hem te kunnen volgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zagen ze niet. De eerste ooggetuigen zagen en hoorden BOMMEN, EXPLOSIES en RARE OBJECTEN in de lucht. NIETS wat ook maar op de verste verte lijkt op een commercial airplane. Ook de eerste uurs experts en nieuwslezers zagen GEEN vliegtuig.
Even buiten 911, dat bestaat niet .. Bestudeer eerst maar wat voor kracht mindcontrol heeft. En zeker in groepsvorm. , mensen verkondigen optzichte leugens om maar niet buiten de boot te vallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bron? Je kan wel vanalles leuk roepen, maar ik beweer nu dat er duizenden mensen vliegtuigen hebben gezien.
Snap je zelf niet hoe krankzinnig je bezig bent? Denk even LOGISCH na. Hoe is het mogelijk om raketten af te schieten op een gebouw in een MILJOENENSTAD, om het beeld dan vervolgens op televisie te veranderen in een stel vliegtuigen. Volgens jou gaat iedereen die raketten heeft gezien dan spontaan zeggen 'oh hmm, ja het waren dan wel vliegtuigen, geen raketten, my bad.' Dat bestaat niet.
Laat me raden, er werd zeker heftig met chemtrails gesproeid rond NYC op 9/11?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Even buiten 911, dat bestaat niet .. Bestudeer eerst maar wat voor kracht mindcontrol heeft. En zeker in groepsvorm. , mensen verkondigen optzichte leugens om maar niet buiten de boot te vallen.
Als Rasti Rostelli al met 5 minuten prutswerk iemand kan laten denken dat hij met deze bril blote vrouwen ziet. Of dat een zoet snoepje een zeer zure citroen is. Blind zijn berust niet alleen op het niet functioneren van de ogen of ontbreken of beschadigde lens. Blind kan je ook zijn als je bewustzijn de signalen van de ogen gewoon niet verwerkt. Als jy 3 weken op de kop gaat lopen hebben je hersennen vanzelf de wereld weer goed gedraaid als je dan weer normaal gaat lopen dan zie je de wereld op zijn kop. Blind zijn kan dus ook tussen de oren zitten. En er zijn ook mensen die kleuren kunnen horen. Om kort te zijn onze zintuigen zijn op zeer gemakkelijke wijze te beinvloeden.
Naast het door hypnose beinvloeding ben je ook beinvloedbaar door chemische middelen, medicijnen en drugs.
Door de reruns van de nepvliegtuigen zijn je eigen waarnemingen overruled.
Missiles en Woolworth building ?!
Waarom was er de E-4B, meerder stealth fighters, een f16 en ettelijke orbs aanwezig tijdens impact en instorting.
Tevens waarom was een dergelijk E-4B ook aanwezig bij Shanksville en bij het Pentagon.
De protocollen van een verloren/kapotte vliegtuig zijn niet nageleefd. BInnen 24 uur moet het deregistreerd zijn. Dat heeft 5 jaar geduurd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat me raden, er werd zeker heftig met chemtrails gesproeid rond NYC op 9/11?
En voor de tigste keer: Waar zijn die vliegtuigen nou gebleven dan?
Je loopt weer te liegen Lambiekje!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Even buiten 911, dat bestaat niet .. Bestudeer eerst maar wat voor kracht mindcontrol heeft. En zeker in groepsvorm. , mensen verkondigen optzichte leugens om maar niet buiten de boot te vallen.
Als Rasti Rostelli al met 5 minuten prutswerk iemand kan laten denken dat hij met deze bril blote vrouwen ziet. Of dat een zoet snoepje een zeer zure citroen is. Blind zijn berust niet alleen op het niet functioneren van de ogen of ontbreken of beschadigde lens. Blind kan je ook zijn als je bewustzijn de signalen van de ogen gewoon niet verwerkt. Als jy 3 weken op de kop gaat lopen hebben je hersennen vanzelf de wereld weer goed gedraaid als je dan weer normaal gaat lopen dan zie je de wereld op zijn kop. Blind zijn kan dus ook tussen de oren zitten. En er zijn ook mensen die kleuren kunnen horen. Om kort te zijn onze zintuigen zijn op zeer gemakkelijke wijze te beinvloeden.
Naast het door hypnose beinvloeding ben je ook beinvloedbaar door chemische middelen, medicijnen en drugs.
Door de reruns van de nepvliegtuigen zijn je eigen waarnemingen overruled.
Missiles en Woolworth building ?!
Waarom was er de E-4B, meerder stealth fighters, een f16 en ettelijke orbs aanwezig tijdens impact en instorting.
Tevens waarom was een dergelijk E-4B ook aanwezig bij Shanksville en bij het Pentagon.
Je geeft geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De protocollen van een verloren/kapotte vliegtuig zijn niet nageleefd. BInnen 24 uur moet het deregistreerd zijn. Dat heeft 5 jaar geduurd.
De vliegtuigen staan niet in het BTS systeem. Ze waren niet ingeroosterd en daarnaast heeft UA zelf op hun Wiki-account hun stub aangepast dat er niet is gevlogen.
Juist niet. Na de aanslagen is al het commercieel vliegverkeer stilgelegd. Ik geloof zelfs een dag of twee, drie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat me raden, er werd zeker heftig met chemtrails gesproeid rond NYC op 9/11?
Misschien wel omdat er op diezelfde dag een grootschalige oefening van de US Airforce aan de gang was?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
Toch vreemd dat sinds die dag niks meer van die 4 toestellen is vernomen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:54 schreef Lambiekje het volgende:
De vliegtuigen staan niet in het BTS systeem. Ze waren niet ingeroosterd en daarnaast heeft UA zelf op hun Wiki-account hun stub aangepast dat er niet is gevlogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |