Zoals welke?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
De aangevoerde bewijzen zitten zo overdreven gelikt in elkaar.
Die WB11 beelden zijn van dichterbij genomen, een lager camera standpunt waardoor het vliegtuig eerder en tegen een witte achtergrond te zien is.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:28 schreef Arcee het volgende:
Maar in de opnames van WB11 vanuit dezelfde hoek zie je 'm wel.
Gewoon algemeen. Op zaken die we algemeen aanvaard hebben als waarheid zit geen smetje op. Aspartaam is kerngezond. AIDS is hoogstbesmettelijk en epidemisch. OBL is de dader. Vuur heeft het gebouw doen instorten. Negatieven zaken worden niet belicht, afgezwakt of compleet onder tafel gestopt. En de geruchten die hardnekkig blijven bestaan wordt afgedaan als quatsch.quote:
Die zijn veel lager.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:28 schreef Arcee het volgende:
Maar in de opnames van WB11 vanuit dezelfde hoek zie je 'm wel.
Niet liegen, je weet best dat er op dat beeld rechts het vliegtuig in beeld hoort te zijn. S'avonds is het er wel maar dan is de achtergrond weggepoetst.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:15 schreef SpaceSpiff het volgende:
Nee dat krijg je als de toren het vlietuig afdekt. Want het vliegtuig komt precies aan de andere kant van de toren het gebouw binnen.
De kwaliteit van die Youtube filmpjes laat ook behoorlijk te wensen over.
Dat vliegtuig hoeft in dat helemaal niet zichtbaar te zijn. In dat beeld verdwijnen ook boten in de achtergrond omdat het gewoon ontzettend slechte beeldkwaliteit is.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet liegen, je weet best dat er op dat beeld rechts het vliegtuig in beeld hoort te zijn. S'avonds is het er wel maar dan is de achtergrond weggepoetst.
heel goed ....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef Arcee het volgende:
Wel apart die beelden van chopper 4. Je ziet idd geen vliegtuig.
Schaduwen... Waarom zijn toch al die omwegen nodig als het allemaal zo duidelijk is Lambiekje?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
heel goed ....
bij dat filmpje stond deze
Aan de hand van schaduwen wordt de planestory belicht
Het zijn in hun ogen idd altijd degene die niet in die flauwekul geloven, die alle beelden hebben aangepast. De gedachte dat theoriegelovers beelden aanpassen, komt niet bij ze op. Erg simpele gedachtegang heeft dat groepje gelovers toch...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:51 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik natuurlijk ook geen enkele garantie dat de complotgelovers niet het vliegtuig hebben weggepoetst. Ik kan net zo makkelijk zeggen dat complotgelovers de beelden hebben aangepast.
En weer beantwoord je de vraag niet...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gewoon algemeen. Op zaken die we algemeen aanvaard hebben als waarheid zit geen smetje op. Aspartaam is kerngezond. AIDS is hoogstbesmettelijk en epidemisch. OBL is de dader. Vuur heeft het gebouw doen instorten. Negatieven zaken worden niet belicht, afgezwakt of compleet onder tafel gestopt. En de geruchten die hardnekkig blijven bestaan wordt afgedaan als quatsch.
Als er ook maar iets met een vingertje wordt gewezen wordt de industrie,overheid of wat voor instelling dan ook furieus en is de onderzoeker,journalist gek en gevaarlijk. En komt men (de orthodoxie) vervolgens met nog betere resultaten. Nog gezonder, nog besmettelijker. Het staat zo mijlen ver van realiteit. De problemen die een hypothese heeft zijn onbespreekbaar. Er heerst een soort van taboe op. Het is een religie geworden.
Irak was niet zo netjs verlopen, wij willen antwoorden. men geeft niet thuis maar wel een statement in de richting van "We hebben naar eerlijkheid gehandeld." Ja vast! Olie zal je bedoen Haagse schurken. Maar een onderzoek komt er niet.
Lambiekje, deze vraag is al een aantal keren gesteld, ga je er nog een zinnig antwoord op geven of hoe zit dat?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zeg Lambiekje, kun jij mij eens vertellen waar de volgende vliegtuigen gebleven zijn?
B757-222 N591UA
B757-223 N644AA
B767-222 N612UA
B767-223 N334AA
http://www.serendipity.li/wot/aa_flts/aa_flts.htmquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lambiekje, deze vraag is al een aantal keren gesteld, ga je er nog een zinnig antwoord op geven of hoe zit dat?
En ook dat beantwoord zijn vraag niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.serendipity.li/wot/aa_flts/aa_flts.htm
Jij doet hier de stevige beweringen. Dan lijkt het me niet meer dan normaal dat je daar een onderbouwing voor geeft.quote:Overigens waarom ben ik jullie zoekmachine.
Hier staat idd het antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Interessant stukje, maar nergens staat vermeld waar de vliegtuigen wél zijn...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Overigens waarom ben ik jullie zoekmachine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |