Welk Vmbo werk hebben jullie dan jezusquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:19 schreef Pumatje het volgende:
[..]
we gebruiken ze toch voor ons werk verse
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
[..]
Welk Vmbo werk hebben jullie dan jezus
Met een AK kun je prima een doel raken, maar echt zuiver is idd wat anders. Overigens is de G3 ook niet aan mij besteed. Ik raakte geen flikker met dat ding.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:46 schreef Karrs het volgende:
Nou, Puma, de AK47 en zijn varianten blinken inderdaad niet uit in zuiverheid. Ze zijn niet slecht, wat SinePari beweert, maar ze blinken er ook niet in uit. Westerse tegenhangers als de FAL, de M-14, de G3 etcetera zijn wat dat betreft veel zuiverder.
MOA???quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja leuk voor je. Hoe snel schiet je, en wat is je MOA?
Wat ik er van begrijp is het gewoon uitwendige ballistiek, niets meer en niets minder. (Poisson, Corioles, Magnus etc.)quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef Pumatje het volgende:
volgens mij is MOA wapen afhankelijk Sine Pari.. niet schutters afhankelijk.
Precies als je het ding met bv. een FAL, etc. vergelijkt merk je hoe onzuiver het ding is. Heb je waarschijnlijk met zo'n versleten G3 van de Bundeswehr geschoten. Heb mijn Schützenschnur ook enkel in zilver omdat de G3 die ik had nogal afweek en de eerste schoten dus naast zaten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met een AK kun je prima een doel raken, maar echt zuiver is idd wat anders. Overigens is de G3 ook niet aan mij besteed. Ik raakte geen flikker met dat ding.
Daarom vraag ik het ook. Het is natuurlijk heel mooi dat je een groepje op 100 m hebt, maar wat belangerijker is wat de MOA, als wel hoe groot de groep is als je snel na een ander vuur af geeft., en niet zo als de meeste sport schutters je tijd neemt. Er zit namelijk een huizen hoog verschil tussen schieten. En ik word eerlijk gezegt nogal moe als een sport schutter die op een blauwe maandag op een schietplaats denkt dat hij weet wat schieten voor gebruik is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef Pumatje het volgende:
volgens mij is MOA wapen afhankelijk Sine Pari.. niet schutters afhankelijk.
Dat moet je niet te hard roepen hier... Krijgen we weer een herhaling van dit topic...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef Sine_Pari het volgende:
Daarom vraag ik het ook. Het is natuurlijk heel mooi dat je een groepje op 100 m hebt, maar wat belangerijker is wat de MOA, als wel hoe groot de groep is als je snel na een ander vuur af geeft., en niet zo als de meeste sport schutters je tijd neemt. Er zit namelijk een huizen hoog verschil tussen schieten. En ik word eerlijk gezegt nogal moe als een sport schutter die op een blauwe maandag op een schietplaats denkt dat hij weet wat schieten voor gebruik is.
Ik heb vaker dan een keertje met een AK geschoten, oudere, nieuwere in verschillende landen geproduceerde. En ze hebben allemaal hetzelfde probleem, ja men kan er mee raken, maar ze zijn onzuiver in gebruik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef Pumatje het volgende:
dan heb je waarschijnlijk ook met een flut AK geschoten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |