Kwam het op Ajaxshowtime tegen. Maar heeft niemand hier De Brabander om dit doemscenario de wereld uit te bannen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat het van voetbalzone of fcupdate komt...
Onzin voor je leven!quote:
Schijnbaar een krantje ofzo. Of zou het een synoniem voor Van Geel zijn, en Zwaanswijk als een soort afscheidscadeau van zijn bloeiende td-periode zien?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:03 schreef De_Ananas het volgende:
WTF is ''De Brabander''?
Zwaanswijk is zelfs voor mij te minquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Schijnbaar een krantje ofzo. Of zou het een synoniem voor Van Geel zijn, en Zwaanswijk als een soort afscheidscadeau van zijn bloeiende td-periode zien?
Zo heet het lokale cafetaria hierquote:
Brabanders zijn niet serieus te nemen.quote:
In het geval van Zwaanswijk is dat ook niet zo heel ergquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:34 schreef RayMania het volgende:
Echt, op geruchten zouden een verbod moeten komen. Die komen toch niet.
Ik mag het hopen. Hoewel...met een contractverlenging van Collin en een langer verblijf van Kennedy, wil Van Basten ook weleens aparta beslissingen nemen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:34 schreef RayMania het volgende:
Echt, op geruchten zouden een verbod moeten komen. Die komen toch niet.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Brabanders zijn niet serieus te nemen.
WAT!quote:
Heuuuuh! Roycoooo en ik zijn er anders ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:00 schreef Silaz het volgende:
*Ajax fan meldt.
Een van de weinigen in het tukkerlandje
Wou net reageren toen ik jouw reactie zagquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heuuuuh! Roycoooo en ik zijn er anders ook.
FCUpdatequote:Op donderdag 15 mei 2008 12:14 schreef RayMania het volgende:
Kunnen we niet gewoon afspreken dat we alleen geruchten van redelijke sites als Voetbal International, Sportweek, ELF, AD.nl en FCUpdate plaatsen? VoetbalZone en VoetbalPrimeur worden gewoon gemaakt door vrijwilligers, weg met die baggersites.
ELF en FCUpdate zijn ook niet veel soeps, daarbij kwam juist Sportweek met Luisaõ.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:14 schreef RayMania het volgende:
Kunnen we niet gewoon afspreken dat we alleen geruchten van redelijke sites als Voetbal International, Sportweek, ELF, AD.nl en FCUpdate plaatsen? VoetbalZone en VoetbalPrimeur worden gewoon gemaakt door vrijwilligers, weg met die baggersites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |