quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen, zoals Sylvia al zei: "De beste leerlingen, krijgen de zwaarste lessen!"
Er had toch iemand gezien dat Amanda en Huub ieder apart met een auto de poort uit reed. Dat hebben ze misschien van allemaal al opgenomen..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef Marieke_B het volgende:
OP VOL roepen ze ook nog dat het nu dus onmogelijk is om stil te houden wie eruit gestemd wordt. Want diegene moet in het kader van de tvopnames ook in een auto het hek uit..
En bovendien loopt daar dus een hele kudde 'buitengaatse'opname crew die ook vanavond weer naar huis moet mét de wetenschap wie eruit gestemd is..
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:20 schreef Kinga het volgende:
Ik zweer het je, volgens mij zag ik net Lieke in een Smiths chips reclame... of die leek er echt gruwelijk op.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:22 schreef Py het volgende:
Ik krijg net door dat degene die er uit ligt, een klinker in zijn naam heeft. Ga nog ff checken of dit ook echt klopt.
Ik krijg net door dat degene die er uit ligt, een klinker in zijn naam heeft. Ga nog ff checken of dit ook echt klopt.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet niets helemaal zeker, maar 't leek mij al die tijd het meest logisch....
Heb geen streams nodig om Amanda nu te horen gillen: "Het is de sekte van Huub voor de poort, die willen naar binnen om ons aan te randen en de kinderen te bedreigen"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:22 schreef mootie het volgende:
hawn (Vandaag om 22:14:59) Reageren
Lid
(Online)
Fuck ze worden nu weggejaagd met honden en al, politie word gebeld ik heb alles live gehoord. Wat een onzin het is een openbare weg, maar niemand mag zien wie er weggaat.
Tel. ging weer uit dus we wachten af
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:21 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik post net dat ik jouw post betrouwbaarder vond dan die van NL !!
![]()
Wat een zooitje....
Gek word ik er van.Vind alles best ,ook al heb ik tot zaterdag geen streams meer,maar niet Huub eruit.Dat heeft hij echt niet verdiend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Hahaha die geruchten
Te lachwekkend gewoon. Ze hebben ons precies waar ze willen.
Als ze daar horen dat Huub eruit ligt, buk dan maar......niet alleen nowlive gaat dan plat vermoed ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:24 schreef agter het volgende:
BTW: ligt nowlive een beetje plat of zo?
Haha, mooie actie hoor. Het geeft inderdaad goed aan hoe snel iedereen elkaar napraat zonder een idee te hebben of de persoon in kwestie enige kennis van zaken heeftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:19 schreef RSie het volgende:
[..]
bovenste betrouwbare bron is natuurlijk mijn dikke duim!!!
oim eens aan te tonen hoe snel verhaaltjes de wereld in geholpen worden!!!
sorry voor de mensen die ik hiermee om de tuin heb geleid!!
Laat je niet opnaaien joh. Dit is precies wat ze willen. Dat mensen zich druk gaan maken...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Even afwachten, ik hoop niet dat Huub eruit ligt.
Ja, dat zei Rietje die op haar stoep zat. Ik weet niet of zij de meest betrouwbare bron is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Er had toch iemand gezien dat Amanda en Huub ieder apart met een auto de poort uit reed. Dat hebben ze misschien van allemaal al opgenomen..
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het leuker dan de streamsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Hahaha die geruchten
Te lachwekkend gewoon. Ze hebben ons precies waar ze willen.
ik vind jou lief!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gek word ik er van.Vind alles best ,ook al heb ik tot zaterdag geen streams meer,maar niet Huub eruit.Dat heeft hij echt niet verdiend.
Is nog altijd beter als een klinker tegen zijn harsens. Tot dat nivootje verlaag ik mij niet (meer)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:22 schreef Py het volgende:
Ff realitycheck: op welk forum had je dat gelezenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gek word ik er van.Vind alles best ,ook al heb ik tot zaterdag geen streams meer,maar niet Huub eruit.Dat heeft hij echt niet verdiend.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, dat zei Rietje die op haar stoep zat. Ik weet niet of zij de meest betrouwbare bron is.
Als je die posts op NL leest kunnen er al een paar aan de reanimatie!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Serieus, zouden er mensen hartaanvallen gaan krijgen als Huub eruit ligt?
Op VOL is er al een topic "is er behoefte aan nazorg?".quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Lief van je.Ik altijd maar zeggen,laat je niet opnaaien enzo en nu ben ik meteen in paniek en schrik me een hoedje.Pffffff doet me dus meer dan ik dacht,iedereen blijft rustig,maar rooie is echt over de rooiequote:
Is er iemand in je directe omgeving met een K?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg het getal 10 door!
Ik denk dat veel mannen het voorlopig wel kunnen schudden bij hun vrouwen.......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb geen streams nodig om Amanda nu te horen gillen: "Het is de sekte van Huub voor de poort, die willen naar binnen om ons aan te randen en de kinderen te bedreigen"
soms is het best wel fijn om geen streams te hebben... De COS gaat overigens vrij hard zo zonder streams!!!
En een naam, die begint met een B, of een H, of en J, of een A of een C?quote:
Hoe direct?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Is er iemand in je directe omgeving met een K?
of heb je iemand in je omgeving met a,b,c,d,e,f,g,h etc etc??/quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
De kooi zal de fik wel in gaan en de redactie wordt bestormt. Man dat zal wel een bloedbad gaan worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ze daar horen dat Huub eruit ligt, buk dan maar......niet alleen nowlive gaat dan plat vermoed ik
Dus dit wordt het dan de komende 2 dagen? Roddels van slicke sly? Owwwwkeeeee!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef mootie het volgende:
Zoals u weet lezen er al vanaf het begin medewerkers van De Gouden Kooi mee op uw website. Ik ben sinds geruime tijd werkzaam **********************, en voel het als een morele verplichting Nederland mee te delen wie er vanavond uit gaat. Dit doe ik omdat ik mijn loyaliteit aan de productie niet terug zie tijdens mijn werkzaamheden. Zoals u zelf ook weet gebeuren er dingen die niet in de haak zijn, en mede om die rede wil ik voor de vaste fans van het programma iets terug doen. Ik hoef hier uiteraard niets voor terug, behalve de voorwaarde die ik in mijn vorige mailtje beschreef.
Over mijn identiteit kan ik nu nog niets zeggen, aangezien ik via ******************die voor de **********
post van Sly
kut-amanda?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Rietje die ik ook ken?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, dat zei Rietje die op haar stoep zat. Ik weet niet of zij de meest betrouwbare bron is.
Daar zouden we het niet meer over hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is nog altijd beter als een klinker tegen zijn harsens. Tot dat nivootje verlaag ik mij niet (meer)![]()
Lachen tochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus dit wordt het dan de komende 2 dagen? Roddels van slicke sly? Owwwwkeeeee!!
heul niet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
neejjj joh,das opoe veerkamp toch??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Rietje die ik ook ken?
Ze is ongeveer 80, rookt sigaretten door een gouden pijpje en rijdt een Mercedes 500SEL......toch?
ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:35 schreef HoneyBunny het volgende:
Nowlive ligt plat geloof ik, ik kom er niet meer op!
Iemand?
Hosforum?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
Verdorie, ik kom Nofly niet meer op. Welke andere sites zijn er nog? Elly had er ook één?
Weet iemand dat?
Hoor je me klagen dan?quote:
Is niet te hopen...dat is overigens wel heel extreem...een paar uur die avond en misschien de dag erna strak sjagerijnig is ergste wat mij zal overkomen..gelukkig ben ik vrijdag vrij..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Ik begreep uit de streamverslagen dat Brian het voortdurend over het Huub Opper Forum of iets in die richting heeft. Misschien kun je het daar eens proberen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
Verdorie, ik kom Nofly niet meer op. Welke andere sites zijn er nog? Elly had er ook één?
Weet iemand dat?
ja, die met die hond.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Rietje die ik ook ken?
Ze is ongeveer 80, rookt sigaretten door een gouden pijpje en rijdt een Mercedes 500SEL......toch?
Da's mijn cap die ze daar hebben gebruiktquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:40 schreef Dementor het volgende:
Ik zou Jaap's gezicht wel eens willen zien als hij dit allemaal leest.
[ afbeelding ]Tis toch fucking niet normaal![]()
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:43 schreef patjuh001 het volgende:
Mensen, waarschijnlijk dat het tot donderdag gewoon een raadsel blijft. Wel kan ik opmaken dat de halve finale vanavond is geweest vanwege de camera's binnen en de koffers die gepakt moesten worden en ook nog eens aan de praatstijl van de millionairs.
De rest is gewoon giswerk dus trek je van niemand wat aan!!
het is gelijk heel rustig hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijkt er iemand naar Jensen? Die heeft een gast in de uitzending met een lul van 34cm![]()
Ik ben tevreden met de mijne![]()
Damn, daar moet je toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijkt er iemand naar Jensen? Die heeft een gast in de uitzending met een lul van 34cm![]()
Hoop het niet, maar we shall see. Voor nu hou ik maar even op met lezen hier haha.. Tijd voor bed!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:45 schreef Burdie het volgende:
Volgens geruchten (reporters op locatie) heeft Huub zojuist de villa verlaten
Als we jou toch niet hadden..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Jongens, ik heb ook een betrouwbare bron gevonden voor alle antwoorden.
Mijn vraag aan die bron was:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
Dus we kunnen weer gerust zijn.
Bron: http://www.kaartlegging.nl/jaofnee.php
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
Wat ben ik blijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
Ssssst die maffe Nolife berichtjes moeten nog wel binnen blijven komen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
Ik vroeg: Gaat Brian winnen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
Wij snappen het ook niet.Ze willen denk hoge kijkcijfers ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo mogen er geen streams meer gekeken worden dan? Ik bedoel, dat er iemand uit moet donderdag wordt toch pas in de LIVE uitzending bekend? Dan kan niemand het toch al eerder gezien hebben en verraden? Ik snap het niet.
Mijn vraag was:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
6cm langer dan die van Brianquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
http://realityfriends.nl/index.php?showforum=5&prune_day=100&sort_by=A-Z&sort_key=last_post&topicfilter=open&st=30
Wat is Fritsie's site?quote:Dus tot nu toe.... volgens de geruchten...
Amanda naar huis (bron van Fritsie)
Huub naar huis (Sly van Nl)
Beide nog niet bevestigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |