Ff realitycheck: op welk forum had je dat gelezenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gek word ik er van.Vind alles best ,ook al heb ik tot zaterdag geen streams meer,maar niet Huub eruit.Dat heeft hij echt niet verdiend.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, dat zei Rietje die op haar stoep zat. Ik weet niet of zij de meest betrouwbare bron is.
Als je die posts op NL leest kunnen er al een paar aan de reanimatie!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Serieus, zouden er mensen hartaanvallen gaan krijgen als Huub eruit ligt?
Op VOL is er al een topic "is er behoefte aan nazorg?".quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Lief van je.Ik altijd maar zeggen,laat je niet opnaaien enzo en nu ben ik meteen in paniek en schrik me een hoedje.Pffffff doet me dus meer dan ik dacht,iedereen blijft rustig,maar rooie is echt over de rooiequote:
Is er iemand in je directe omgeving met een K?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg het getal 10 door!
Ik denk dat veel mannen het voorlopig wel kunnen schudden bij hun vrouwen.......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb geen streams nodig om Amanda nu te horen gillen: "Het is de sekte van Huub voor de poort, die willen naar binnen om ons aan te randen en de kinderen te bedreigen"
soms is het best wel fijn om geen streams te hebben... De COS gaat overigens vrij hard zo zonder streams!!!
En een naam, die begint met een B, of een H, of en J, of een A of een C?quote:
Hoe direct?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Is er iemand in je directe omgeving met een K?
of heb je iemand in je omgeving met a,b,c,d,e,f,g,h etc etc??/quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
De kooi zal de fik wel in gaan en de redactie wordt bestormt. Man dat zal wel een bloedbad gaan worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ze daar horen dat Huub eruit ligt, buk dan maar......niet alleen nowlive gaat dan plat vermoed ik
Dus dit wordt het dan de komende 2 dagen? Roddels van slicke sly? Owwwwkeeeee!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:58 schreef mootie het volgende:
Zoals u weet lezen er al vanaf het begin medewerkers van De Gouden Kooi mee op uw website. Ik ben sinds geruime tijd werkzaam **********************, en voel het als een morele verplichting Nederland mee te delen wie er vanavond uit gaat. Dit doe ik omdat ik mijn loyaliteit aan de productie niet terug zie tijdens mijn werkzaamheden. Zoals u zelf ook weet gebeuren er dingen die niet in de haak zijn, en mede om die rede wil ik voor de vaste fans van het programma iets terug doen. Ik hoef hier uiteraard niets voor terug, behalve de voorwaarde die ik in mijn vorige mailtje beschreef.
Over mijn identiteit kan ik nu nog niets zeggen, aangezien ik via ******************die voor de **********
post van Sly
kut-amanda?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Rietje die ik ook ken?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, dat zei Rietje die op haar stoep zat. Ik weet niet of zij de meest betrouwbare bron is.
Daar zouden we het niet meer over hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is nog altijd beter als een klinker tegen zijn harsens. Tot dat nivootje verlaag ik mij niet (meer)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |