quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen, zoals Sylvia al zei: "De beste leerlingen, krijgen de zwaarste lessen!"
Er had toch iemand gezien dat Amanda en Huub ieder apart met een auto de poort uit reed. Dat hebben ze misschien van allemaal al opgenomen..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef Marieke_B het volgende:
OP VOL roepen ze ook nog dat het nu dus onmogelijk is om stil te houden wie eruit gestemd wordt. Want diegene moet in het kader van de tvopnames ook in een auto het hek uit..
En bovendien loopt daar dus een hele kudde 'buitengaatse'opname crew die ook vanavond weer naar huis moet mét de wetenschap wie eruit gestemd is..
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:20 schreef Kinga het volgende:
Ik zweer het je, volgens mij zag ik net Lieke in een Smiths chips reclame... of die leek er echt gruwelijk op.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:22 schreef Py het volgende:
Ik krijg net door dat degene die er uit ligt, een klinker in zijn naam heeft. Ga nog ff checken of dit ook echt klopt.
Ik krijg net door dat degene die er uit ligt, een klinker in zijn naam heeft. Ga nog ff checken of dit ook echt klopt.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet niets helemaal zeker, maar 't leek mij al die tijd het meest logisch....
Heb geen streams nodig om Amanda nu te horen gillen: "Het is de sekte van Huub voor de poort, die willen naar binnen om ons aan te randen en de kinderen te bedreigen"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:22 schreef mootie het volgende:
hawn (Vandaag om 22:14:59) Reageren
Lid
(Online)
Fuck ze worden nu weggejaagd met honden en al, politie word gebeld ik heb alles live gehoord. Wat een onzin het is een openbare weg, maar niemand mag zien wie er weggaat.
Tel. ging weer uit dus we wachten af
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:21 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik post net dat ik jouw post betrouwbaarder vond dan die van NL !!
![]()
Wat een zooitje....
Gek word ik er van.Vind alles best ,ook al heb ik tot zaterdag geen streams meer,maar niet Huub eruit.Dat heeft hij echt niet verdiend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Hahaha die geruchten
Te lachwekkend gewoon. Ze hebben ons precies waar ze willen.
Als ze daar horen dat Huub eruit ligt, buk dan maar......niet alleen nowlive gaat dan plat vermoed ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:24 schreef agter het volgende:
BTW: ligt nowlive een beetje plat of zo?
Haha, mooie actie hoor. Het geeft inderdaad goed aan hoe snel iedereen elkaar napraat zonder een idee te hebben of de persoon in kwestie enige kennis van zaken heeftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:19 schreef RSie het volgende:
[..]
bovenste betrouwbare bron is natuurlijk mijn dikke duim!!!
oim eens aan te tonen hoe snel verhaaltjes de wereld in geholpen worden!!!
sorry voor de mensen die ik hiermee om de tuin heb geleid!!
Laat je niet opnaaien joh. Dit is precies wat ze willen. Dat mensen zich druk gaan maken...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Even afwachten, ik hoop niet dat Huub eruit ligt.
Ja, dat zei Rietje die op haar stoep zat. Ik weet niet of zij de meest betrouwbare bron is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Er had toch iemand gezien dat Amanda en Huub ieder apart met een auto de poort uit reed. Dat hebben ze misschien van allemaal al opgenomen..
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het leuker dan de streamsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Hahaha die geruchten
Te lachwekkend gewoon. Ze hebben ons precies waar ze willen.
ik vind jou lief!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gek word ik er van.Vind alles best ,ook al heb ik tot zaterdag geen streams meer,maar niet Huub eruit.Dat heeft hij echt niet verdiend.
Is nog altijd beter als een klinker tegen zijn harsens. Tot dat nivootje verlaag ik mij niet (meer)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:22 schreef Py het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |