Lachen tochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus dit wordt het dan de komende 2 dagen? Roddels van slicke sly? Owwwwkeeeee!!
heul niet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Serieus, zouden er mensen hartaanvallen gaan krijgen als Huub eruit ligt?
neejjj joh,das opoe veerkamp toch??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Rietje die ik ook ken?
Ze is ongeveer 80, rookt sigaretten door een gouden pijpje en rijdt een Mercedes 500SEL......toch?
ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:35 schreef HoneyBunny het volgende:
Nowlive ligt plat geloof ik, ik kom er niet meer op!
Iemand?
Hosforum?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
Verdorie, ik kom Nofly niet meer op. Welke andere sites zijn er nog? Elly had er ook één?
Weet iemand dat?
Hoor je me klagen dan?quote:
Is niet te hopen...dat is overigens wel heel extreem...een paar uur die avond en misschien de dag erna strak sjagerijnig is ergste wat mij zal overkomen..gelukkig ben ik vrijdag vrij..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Serieus, zouden er mensen hartaanvallen gaan krijgen als Huub eruit ligt?
Ik begreep uit de streamverslagen dat Brian het voortdurend over het Huub Opper Forum of iets in die richting heeft. Misschien kun je het daar eens proberen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
Verdorie, ik kom Nofly niet meer op. Welke andere sites zijn er nog? Elly had er ook één?
Weet iemand dat?
ja, die met die hond.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Rietje die ik ook ken?
Ze is ongeveer 80, rookt sigaretten door een gouden pijpje en rijdt een Mercedes 500SEL......toch?
Da's mijn cap die ze daar hebben gebruiktquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:40 schreef Dementor het volgende:
Ik zou Jaap's gezicht wel eens willen zien als hij dit allemaal leest.
[ afbeelding ]Tis toch fucking niet normaal![]()
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:43 schreef patjuh001 het volgende:
Mensen, waarschijnlijk dat het tot donderdag gewoon een raadsel blijft. Wel kan ik opmaken dat de halve finale vanavond is geweest vanwege de camera's binnen en de koffers die gepakt moesten worden en ook nog eens aan de praatstijl van de millionairs.
De rest is gewoon giswerk dus trek je van niemand wat aan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |