Lachen tochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus dit wordt het dan de komende 2 dagen? Roddels van slicke sly? Owwwwkeeeee!!
heul niet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Serieus, zouden er mensen hartaanvallen gaan krijgen als Huub eruit ligt?
neejjj joh,das opoe veerkamp toch??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Rietje die ik ook ken?
Ze is ongeveer 80, rookt sigaretten door een gouden pijpje en rijdt een Mercedes 500SEL......toch?
ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:35 schreef HoneyBunny het volgende:
Nowlive ligt plat geloof ik, ik kom er niet meer op!
Iemand?
Hosforum?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
Verdorie, ik kom Nofly niet meer op. Welke andere sites zijn er nog? Elly had er ook één?
Weet iemand dat?
Hoor je me klagen dan?quote:
Is niet te hopen...dat is overigens wel heel extreem...een paar uur die avond en misschien de dag erna strak sjagerijnig is ergste wat mij zal overkomen..gelukkig ben ik vrijdag vrij..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Serieus, zouden er mensen hartaanvallen gaan krijgen als Huub eruit ligt?
Ik begreep uit de streamverslagen dat Brian het voortdurend over het Huub Opper Forum of iets in die richting heeft. Misschien kun je het daar eens proberen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
Verdorie, ik kom Nofly niet meer op. Welke andere sites zijn er nog? Elly had er ook één?
Weet iemand dat?
ja, die met die hond.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Rietje die ik ook ken?
Ze is ongeveer 80, rookt sigaretten door een gouden pijpje en rijdt een Mercedes 500SEL......toch?
Da's mijn cap die ze daar hebben gebruiktquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:40 schreef Dementor het volgende:
Ik zou Jaap's gezicht wel eens willen zien als hij dit allemaal leest.
[ afbeelding ]Tis toch fucking niet normaal![]()
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:43 schreef patjuh001 het volgende:
Mensen, waarschijnlijk dat het tot donderdag gewoon een raadsel blijft. Wel kan ik opmaken dat de halve finale vanavond is geweest vanwege de camera's binnen en de koffers die gepakt moesten worden en ook nog eens aan de praatstijl van de millionairs.
De rest is gewoon giswerk dus trek je van niemand wat aan!!
het is gelijk heel rustig hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijkt er iemand naar Jensen? Die heeft een gast in de uitzending met een lul van 34cm![]()
Ik ben tevreden met de mijne![]()
Damn, daar moet je toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijkt er iemand naar Jensen? Die heeft een gast in de uitzending met een lul van 34cm![]()
Hoop het niet, maar we shall see. Voor nu hou ik maar even op met lezen hier haha.. Tijd voor bed!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:45 schreef Burdie het volgende:
Volgens geruchten (reporters op locatie) heeft Huub zojuist de villa verlaten
Als we jou toch niet hadden..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Jongens, ik heb ook een betrouwbare bron gevonden voor alle antwoorden.
Mijn vraag aan die bron was:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
Dus we kunnen weer gerust zijn.
Bron: http://www.kaartlegging.nl/jaofnee.php
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
Wat ben ik blijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
Ssssst die maffe Nolife berichtjes moeten nog wel binnen blijven komen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
Ik vroeg: Gaat Brian winnen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
Wij snappen het ook niet.Ze willen denk hoge kijkcijfers ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo mogen er geen streams meer gekeken worden dan? Ik bedoel, dat er iemand uit moet donderdag wordt toch pas in de LIVE uitzending bekend? Dan kan niemand het toch al eerder gezien hebben en verraden? Ik snap het niet.
Mijn vraag was:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
6cm langer dan die van Brianquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
http://realityfriends.nl/index.php?showforum=5&prune_day=100&sort_by=A-Z&sort_key=last_post&topicfilter=open&st=30
Wat is Fritsie's site?quote:Dus tot nu toe.... volgens de geruchten...
Amanda naar huis (bron van Fritsie)
Huub naar huis (Sly van Nl)
Beide nog niet bevestigd.
Mazaru, je bent een engel, ik ka weer rustig slapen vannacht!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
Is Huub er uitgestemd?
Het antwoord was
[ afbeelding ]
Ja ja Scan, live uitzending, my ass, net zoals jij vroeger dacht :"Script, my ass..."quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo mogen er geen streams meer gekeken worden dan? Ik bedoel, dat er iemand uit moet donderdag wordt toch pas in de LIVE uitzending bekend? Dan kan niemand het toch al eerder gezien hebben en verraden? Ik snap het niet.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:52 schreef Marieke_B het volgende:
maar rietje mailde net weer dat nu wel zo 10 auto.s die kan op gingen dat niet kon zien wat er in zat,, misschien oud bewooners???? en eerst kon je gewoon langs het groene hek rijden met auto of fiets nu is de weg afgezet, je moet nu een klein bochtje maken ik heb haar ook gevraagd of ze kon filmen met haar tel ,, maar ze wist niet hoe ze dat moest doen.
bron: NL
Wij snappen het ook niet, gelukkig hebben wij Rietje...........en haar hondje!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Zal Huub eruit gestemt zijn en Claire zich opofferen voor een koffer geld.En dan mag Huub blijven en is iedereen tevreden.Alleen heeft Jaap dan een probleemquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:52 schreef Vandaag... het volgende:
hebben we deze al:
Onze laatste bron die dus dicht bij het vuur zit heeft het erover dat er iemand de koffer met geld heeft genomen , naam is bekend maar houden we nog even stil totdat we het zeker weten.
nl
Had Rietje haar bril met dubbel focus wel op?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:52 schreef Marieke_B het volgende:
maar rietje mailde net weer dat nu wel zo 10 auto.s die kan op gingen dat niet kon zien wat er in zat,, misschien oud bewooners???? en eerst kon je gewoon langs het groene hek rijden met auto of fiets nu is de weg afgezet, je moet nu een klein bochtje maken ik heb haar ook gevraagd of ze kon filmen met haar tel ,, maar ze wist niet hoe ze dat moest doen.
Leuk, alleen Brian op de streams, kan hij weer gaan afwassen om ons te vermakenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We hebben er nu dus drie mensen uit, Claire, Huub en Amanda en één iemand die een koffer met geld heeft genomen (lijkt mij wel iets voor Jaap). Dan zit Brian daar wel erg alleen de laatste week....
Is dat die koffer die op geen enkele manier officieel bestond maar die door speculaties op de fora steeds echter werd?? Dat moet dat dus die "verrassing" van Bridget zijn geweest....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:51 schreef Disana het volgende:
Onze laatste bron die dus dicht bij het vuur zit heeft het erover dat er iemand de koffer met geld heeft genomen , naam is bekend maar houden we nog even stil totdat we het zeker weten.
bron NL
Speelde die ook mee in DGK danquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:55 schreef jassy het volgende:
En nu ligt nowlive eruit ofniet
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:57 schreef avonne het volgende:
NOWLIVE.EU IS ENKELE MINUTEN NIET BEREIKBAAR IVM ONDERHOUD. WIJ HOPEN ROND 23:10u DEZE WERKZAAMHEDEN AFGEROND TE HEBBEN
EXCUSES VOOR HET ONGEMAK
alle fora zijn gewoon kut vandaag
ik haat jullie allemaal
Dat ligt aan het tijdstip... soms staan ze gewoon stilquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rietje zit volgens mij op de A1 te kijken, en daar gaan veel meer dan 10 auto's over......
Voor mij is Nena de winnaresquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:57 schreef diedirk het volgende:
Ze zullen wel met een soort stunt de spanning erin willen houden en mensen op verkeerde been wilen zetten.
Maar ik geloof niks dat de Huub eruit zal gaan, hij moet en zal winnen.
Eigenlijk vind ik het pook onbegrijpelijk dat er zo weinig commentaar is op de wijze van winnen via sms....
Zo zal er nooit een echte bad guy zoals bv. Nicolaas kunnen winnen en/of zich opgeven voor vervolg
Zeg, kan die rietje geen webcam voor haar raam zetten of zo en die via de streams uizenden? Ik betaal wel 50cent, en als iedereen dat doet..dan is dat een mooi pensioentje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:52 schreef Marieke_B het volgende:
Goed idee!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:59 schreef agter het volgende:
[..]
Zeg, kan die rietje geen webcam voor haar raam zetten of zo en die via de streams uizenden? Ik betaal wel 50cent, en als iedereen dat doet..dan is dat een mooi pensioentje.
Ze woont toch in die straat naar de villa toe?
Plus dat de streams eraf gingen was niet nodig geweest.Dit script hadden wij allang verzonnen toch.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat die koffer die op geen enkele manier officieel bestond maar die door speculaties op de fora steeds echter werd?? Dat moet dat dus die "verrassing" van Bridget zijn geweest....
De suggestie van de bewoners zelf dus; een koffer waardoor iemand kon kiezen te vertrekken.
Ben benieuwd, want in principe was zo'n koffer niet nodig geweest en JdM geeft weinig cadeautjes weg.
ja fok is ook kut vandaagquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:57 schreef avonne het volgende:
NOWLIVE.EU IS ENKELE MINUTEN NIET BEREIKBAAR IVM ONDERHOUD. WIJ HOPEN ROND 23:10u DEZE WERKZAAMHEDEN AFGEROND TE HEBBEN
EXCUSES VOOR HET ONGEMAK
alle fora zijn gewoon kut vandaag
ik haat jullie allemaal
waar is Oom Twan als je hem nodig hebtquote:Claire is opgehaald door Theo, ze heeft een koffer geld genomen
Volgens mij heb je geen beltegoed nodig om 112 te belllen.....da tis al jaren gratisquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:56 schreef humberto.tan het volgende:
Ik zag Rietje zojuist vanuit het raam achter iemand met een koffer aanrennen. Helaas struikelde ze en aan haar gezichtsuitdrukking te zien gaat het niet best met haar. Helaas is mijn beltegoed op, dus kan misschien iemand 112 bellen?
Al vanaf 1 februari 2007quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:01 schreef Lady-night het volgende:
Amanda wauwelt zegt interviewer
http://forum.headliner.nl/topic-7914/
Ik denk wel dat die koffer er komt. Ik heb begrepen dat er een notaris aanwezig is bij de puntenverdeling vanavond. En de febo zal op de een of andere manier toch graag er voor zorgen dat zowel Brian als Huub in de finale komen. Dus als uit de puntenverdeling Huub of Brian moet vertrekken, dan komt er een koffertje om van plek te ruilen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat die koffer die op geen enkele manier officieel bestond maar die door speculaties op de fora steeds echter werd?? Dat moet dat dus die "verrassing" van Bridget zijn geweest....
De suggestie van de bewoners zelf dus; een koffer waardoor iemand kon kiezen te vertrekken.
Ben benieuwd, want in principe was zo'n koffer niet nodig geweest en JdM geeft weinig cadeautjes weg.
De enige aanwijzing dat er mogelijk iets als een koffer met geld in het spel zou kunnen zijn, is de mededeling dat Bridget de halve finale presenteert en voor de bewoners een verrassing heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dank Boudewijn btwquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:01 schreef Lady-night het volgende:
Amanda wauwelt zegt interviewer
http://forum.headliner.nl/topic-7914/
jou wilde ik nog wat vragen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen beltegoed nodig om 112 te belllen.....da tis al jaren gratis
Dagelijks zit ik 2 keer op de A2. Alles wentquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:03 schreef BarryK het volgende:
Pff NL nu voor onderhoud eruit, ligt er sowieso al steeds uit, FOK is traag...
LMAO. Hoe oud is dat mens?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:52 schreef Marieke_B het volgende:
Dat is idd de enige logische reden, en dan zal de inhoud van het koffertje minder zijn dan de te verliezen SMS-inkomsten bij vertrek van een van de 2 favorieten....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:03 schreef Py het volgende:
[..]
Ik denk wel dat die koffer er komt. Ik heb begrepen dat er een notaris aanwezig is bij de puntenverdeling vanavond. En de febo zal op de een of andere manier toch graag er voor zorgen dat zowel Brian als Huub in de finale komen. Dus als uit de puntenverdeling Huub of Brian moet vertrekken, dan komt er een koffertje om van plek te ruilen.
Dan ben ik benieuwd naar de inhoud van het koffertje...dat zal nooit groter zijn dan de verwachte sms-opbrengst...(netto).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:03 schreef Py het volgende:
[..]
Ik denk wel dat die koffer er komt. Ik heb begrepen dat er een notaris aanwezig is bij de puntenverdeling vanavond. En de febo zal op de een of andere manier toch graag er voor zorgen dat zowel Brian als Huub in de finale komen. Dus als uit de puntenverdeling Huub of Brian moet vertrekken, dan komt er een koffertje om van plek te ruilen.
Pure bussinessquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd de enige logische reden, en dan zal de inhoud van het koffertje minder zijn dan de te verliezen SMS-inkomsten bij vertrek van een van de 2 favorieten....
In een koffer om Huub binnen te houden zal er dus meer inzitten dan in een koffer om Brian binnen te houden
Zie ook www.notaris.nl/gooi-en-eemland/dienstroosterquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:03 schreef Py het volgende:
[..]
Je onderschrift is vele malen mooier als het plaatje, vind je dat ergquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrolijkheid en dankbaarheid pas later ervaren, als het eigenlijk te laat is.
Maar de herinnering is er wel, al kost het soms moeite deze positief te houden.
De bedoelingen waren goed, dat is een belangrijk gegeven.
Oh.. er staan helemaal geen NoLifers aan de poort berichten door te sturen? Pffieuw.. gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De enige aanwijzing dat er mogelijk iets als een koffer met geld in het spel zou kunnen zijn, is de mededeling dat Bridget de halve finale presenteert en voor de bewoners een verrassing heeft.
Maar je begrijpt de humor van dit alles toch wel? Het is een spel, ook dat wat wij hier spelen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.. er staan helemaal geen NoLifers aan de poort berichten door te sturen? Pffieuw.. gelukkig maar
van volquote:Sweep - dinsdag 13 mei 2008 @ 23:07
Shit geen contact meer met Johan. Hij is in elkaar geslagen door de zussen van Natasia.
Dan kan ze net zo goed dat geld direct overmaken naar RTL want het heeft toch geen invloed.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:04 schreef chelsepels het volgende:
Hoop dat Caire een koffer met geld gepakt heeft, en dat dan geld opsms'en voor Huub
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je onderschrift is vele malen mooier als het plaatje, vind je dat erg
Wat is dat voor onzin? De bewoner gaat toch gewoon donderdag LIVE in de uitzending de villa uit?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:45 schreef Burdie het volgende:
Volgens geruchten (reporters op locatie) heeft Huub zojuist de villa verlaten
Soury! Gezellig! Je valt met je neus in de boter, er zijn allerlei vreemde praktijkem en complotten, maar Godzijdank hebben we Rietje!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
Godsamme ik lach me een kriek hier.... Filmpje van Huub ( ooohhhhhh dear) Streams gaan uit .... AHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA en al die betrouwbare bronnen !!!! Heb net maar een maandje streams ge sms't
Vooral niet als hij Huub de minste punten heeft gegeven.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:10 schreef Kinga het volgende:
Is tóch wel goed genaaid voor Jaap als Claire een koffer krijgt nog...MUHAHAHAH!
Jaap wint toch niet. En nu heeft ie niks.
De opnames zijn vandaag! Daarom hebben we ook geen streams meer tot donderdag na de tv uitzending. Halve finale is niet live, finale wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? De bewoner gaat toch gewoon donderdag LIVE in de uitzending de villa uit?
Waar is anders die live uitzending voor? Het zou totale onzin zijn dat er nu al iemand uit is. Vergeet dus al die geruchten maar.
geen live, word vandaag al opgenoemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? De bewoner gaat toch gewoon donderdag LIVE in de uitzending de villa uit?
Waar is anders die live uitzending voor? Het zou totale onzin zijn dat er nu al iemand uit is. Vergeet dus al die geruchten maar.
Welcome to the cage.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh?? Ik hoor steeds dat donderdag een live uitzending is.quote:
Scan, de halve finale is niet live, er staat ook nergens dat ie wel live isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooi Peet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrolijkheid en dankbaarheid pas later ervaren, als het eigenlijk te laat is.
Maar de herinnering is er wel, al kost het soms moeite deze positief te houden.
De bedoelingen waren goed, dat is een belangrijk gegeven.
Heb ik net gezegd..........in de 80, rookt als een ketter (door een gouden sigarettenpijpje welliswaar), ze rijdt een Mercedes 500SEL......en moet daarbij op een kussentje zitten, ze is nogal klein........en ze heeft een hondje!quote:
Als Jaap , Brian en Amanda Huub de laagste punten geven, helpt hem dat niet, en is het dus exit Huub,quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub slim is heeft hij met Claire overlegd en gaat hij haar geen punten geven. Dat is de enige manier om te zorgen dat Claire eruit gaat en niet Huub. En als straks Huub wint is de helft toch ook van haar.
Die zal dan ook wel tot donderdag offline blijven.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:15 schreef mspoez het volgende:
Is het forum van degoudenkooi.tv nog steeds offline trouwens? Ik kan nu ook via mn proxy niet meer lezen!
En hoe zit het met jouw bronnen?? Nog niets?? Geen telefoontjes? Geen mailtjes??quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:14 schreef pullup het volgende:Tvp-tje om deze kolder later weer eens terug te lezen
Klopt. Het halvefinalespel is vanavond opgenomen. Maar de verliezer gaat er donderdag in de liveshow uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh?? Ik hoor steeds dat donderdag een live uitzending is.
leuk je ff terug te zienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub slim is heeft hij met Claire overlegd en gaat hij haar geen punten geven. Dat is de enige manier om te zorgen dat Claire eruit gaat en niet Huub. En als straks Huub wint is de helft toch ook van haar.
Ze zijn niet getrouwd in gemeenschap van goederenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Rustig maar, rustig maar....alles sal reg komquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:14 schreef Desii het volgende:
Ik zei het gisteren nog...... Aliens in de villa
niemand wilde me geloven.... maar waar zijn nu de streamsss...... the have taken over Eemnes, ik zweer het je
Als Claire de meeste punten aan Huub geeft en Huub zelf niets aan Claire, dan is Claire exit volgens mij.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Jaap , Brian en Amanda Huub de laagste punten geven, helpt hem dat niet, en is het dus exit Huub,
Meen je dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze zijn niet getrouwd in gemeenschap van goederen
Melig?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:15 schreef mspoez het volgende:
Is het forum van degoudenkooi.tv nog steeds offline trouwens? Ik kan nu ook via mn proxy niet meer lezen!
Claire kan ook punten krijgen van Amanda, Brian en Jaap.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Claire de meeste punten aan Huub geeft en Huub zelf niets aan Claire, dan is Claire exit volgens mij.
Ik ben stiekem Huub zelf, dus heb dat niet nodigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe zit het met jouw bronnen?? Nog niets?? Geen telefoontjes? Geen mailtjes??
Er zijn nog drie bewoners..........en de staffel is onbekend......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Claire de meeste punten aan Huub geeft en Huub zelf niets aan Claire, dan is Claire exit volgens mij.
Ik hoorde dat de persoon moest onderduiken tot donderdag. Als ik de berichten hier zo lees is dat ook zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:16 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt.Het finalespel is vanavond opgenomen. Maar de verliezer gaat er donderdag in de liveshow uit
Donderdag 22.30 uur doet de boel het weer (en de streams ook weer).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zal dan ook wel tot donderdag offline blijven.
Echt waar?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef Leandra het volgende:
OMG... ik krijg net een SMSje van een vriendin wiens man uit dat gat komt waar Cora woont...
Het schijnt dat ze Jaap gaat ophalen
Oke, jij nu ook al truukjes als RSIE of is het voor het echiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef Leandra het volgende:
OMG... ik krijg net een SMSje van een vriendin wiens man uit dat gat komt waar Cora woont...
Het schijnt dat ze Jaap gaat ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |