Meer heb je niet nodig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:54 schreef Digixz het volgende:
Hulde voor Sackboy, vind het alleen maar relaxt dat ik alleen hier hoef te checke voor "belangrijk" nieuws!
van de NLquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamed.nl
De site met het beste en snelste nieuwsaanbod.
Die wil ik ook wel heel erg graag jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:54 schreef Digixz het volgende:
Hulde voor Sackboy, vind het alleen maar relaxt dat ik alleen hier hoef te checke voor "belangrijk" nieuws!
En het enige dat ik wil met die update is dingen kopieren, wat nu dus kan, en ondertiteling support.
je leert maar Engelsquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel heel erg graag ja
Studentenleven hequote:Op woensdag 14 mei 2008 15:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, bij elk topic wat tegenwoordig gesloten word heeft hij de laatste post en alvast een topic klaar liggen.
En dan al die posts van nieuws, struin je de hele dag op het internet ofzo ?
En zie het niet als een aanval of iets dergelijks, maar ik vraag me gewoon af wat sommige mensen in het dagelijks leven doen hier.
Behalve gamen dan
tis volgens mij vooral een presentatiequote:Op woensdag 14 mei 2008 18:59 schreef Digixz het volgende:
Komt er nog meer nieuws of is dit alles? Valt me dan eerlijk gezegt een beetje tegen. Of is dit echt zo'n zaal met een presentatie van al die shit of is het een soort minibeurs? Als het dat eerste is dan valt het toch nog wel mee
Ik leef al 2 jaar als student manquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Studentenleven heZal jij misschien over een paar jaar ook wel merken.
En met een laptop en iPhone heb je praktisch overal internet. En nee, ik struin niet de hele dag op het internet, als je Neogaf af en toe checkt heb je meteen al het laatste gamenieuws
Oh, je postgedrag deed me vermoeden dat je een 13- of 14-jarig schooiertje wasquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik leef al 2 jaar als student man
Ik heb ook overal internet op mijn Nokia N95 8 GB. En op mijn EEE pc.
Maarja.
Doe weg die Nokia en haal een HTC is veel vetter jongquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik leef al 2 jaar als student man
Ik heb ook overal internet op mijn Nokia N95 8 GB. En op mijn EEE pc.
Maarja.
Hmm, overvloed aan smileys.. 15/16?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe weg die Nokia en haal een HTC is veel vetter jongEEE pc is wel bruut heb je zeker bij Gamekings gezien
![]()
![]()
En Sackboy welke leeftijd hang je aan mijn postgedrag
ik vind jouw 17quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe weg die Nokia en haal een HTC is veel vetter jongEEE pc is wel bruut heb je zeker bij Gamekings gezien
![]()
![]()
En Sackboy welke leeftijd hang je aan mijn postgedrag
Kan lachen worden dat Penny Arcade! Ik zou echt graag ook Sam en Max op de 360 willen hebben gewoon het hele eerste deel ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hmm, overvloed aan smileys.. 15/16?
Maargoed, laten we het wel even ontopic houden:
Nieuwe screens van Velvet Assassin, Tom Clancy's HAWX en Penny Arcade Adventures
hoezo gebrek aan inschattingsvermogen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh, je postgedrag deed me vermoeden dat je een 13- of 14-jarig schooiertje was
Ja, gamekings was op dat gebied behoorlijk informatief. Er moeten meer programma's komen die "testen" zoals ze daar doen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |