quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:57 schreef Armageddon het volgende:
anaal!! aanmelden voor die scheveningen meet! kennen we lachen.
Kom ook naar Scheveningen meet danquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:02 schreef zeemonster het volgende:
[..]
We hebben ook nooit het idee van Ratmen en de dames gehoord![]()
We kunnen ons ook massaal bij de scheveningen meet aanmelden , lijkt me opzich best leuk.
Normaal ben ik nooit benieuwd naar gezichten achter het berichtje maar bij medehagenezen is die drempel toch wat lager moet ik zeggen.
Dank je dat ik lief ben , mag ook wel er ligt al ruim een aantal maanden een dvd klaar die je wilde hebben!!
aan het begin (of eind aan het nummer te zien) van de hoek van de straat..... dubbelbovenwoning.... vorige bewoners zijn eruit gehaald door arrestatieteam ivm hennepkwekerijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:55 schreef zeemonster het volgende:
Meen je niet die straat is echt heel vlak bij ! Wat leuk zeg eengezinswoningen toch daar?
Ik denk dat ik wel naar de Scheveningen meet ga dan
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]sta ik er nog niet bij
dacht dat ik al met zekerheid had toegezegd
ga ik nogmaals doen dan
Die heb ik ook! Wat moet je weten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:35 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb een nieuwe telefooneen nokia n95 , helemaal blij , alleen moet ik nu helemaal uitvinden hoe hij werkt ... iemand verstand van dat ding ! ik ben echt een noob!
Nou op zich wilde ik hem ook wel , maar ik kan er gewoon niet mee overwegquote:Op zondag 18 mei 2008 02:23 schreef Armageddon het volgende:
de N95 is ook gewoon een computer. Welke klotzak van een kutverkoper heeft je dit toestel verkochrt?
Hehe ja huis is helemaal opgeknapt, nieuwe douche, keuken, wc, slaapkamermuren (aangezien er gaten in zaten met een diameter van 80cm voor luchtafvoer van de plantage door ALLE muren van het huisquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:04 schreef zeemonster het volgende:
Ja? heb je dat ene straatje al gezien dat helemaal in de oranje sfeer is?
Maar met een hennepkwekerij zal er toch wel aardig wat vernieuwd zijn ? Hier was dat namelijk ook zo , in ons huis zit een nieuwe douche , wc en keuken, in dat geval vond ik het niet erg dat er een tuinier in heeft gezeten.
Lekker buurtje als je het zo even leest
Je vergeet de tietenquote:Op zondag 18 mei 2008 09:31 schreef FJD het volgende:
Scheveningen meet is wel geinig mits zon, bier en BBQ
Route66 !!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb mijn telefoontje eindelijk onder controle, nu alleen nog een navigatie erop installeren , welke kan je aanraden armageddon? Route66 of sygic.
quote:Op maandag 19 mei 2008 08:12 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen den haag!!!!! (weer aan het werk)
quote:Op maandag 19 mei 2008 08:12 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen den haag!!!!! (weer aan het werk)
Hee! Long time no see hier!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:42 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen Den Haag![]()
Ook weer aan het werk hier...
Alowahquote:
Yup, donderdag heen gevlogen en gisteravond terug, dus vanochtend aan. Ik kon helaas niet anders, vanwege een drukke agenda.quote:
Thanksquote:
Vanochtend geland en een nacht overgeslagen, dus wel een beetje jetlag, maar das morgen na een goede nacht slapen weer helemaal overquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:30 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Thanks![]()
@RATMEN: Hoe was het in NY? geen last van jetlag?
Smoesjes!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:22 schreef RATMEN het volgende:
Ow en Addict, ik stond voor je deur, donderdagochtend heeeeeeel vroeg, maar je deed niet open. Dus ben maar zonder je gegaan ...
wie ow wie ? vertel M@xquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:38 schreef m@x het volgende:
Hoi RatHeb je nog souvenirtjes voor ons meegenomen?
Den Haag krijgt er over een aantal maanden een nieuwe inwoner bij. Nogmaals gefeliciteerd, ennuh succes ermee
Nou, ik gelukkig niet in ieder gevalquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:31 schreef Charisma het volgende:
[..]
wie ow wie ? vertel M@x
blijkbaar toch iets gemist![]()
echt te leuk!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Thanx allemaalhet moet nog even goed tot me doordringen allemaal
En waar haal je nou groen/gele muisjes vandaan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Thanx allemaalhet moet nog even goed tot me doordringen allemaal
Vraag je ballenjongen danquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
echt te leuk!!!
ik wil ook ik wil ook ik wil ook![]()
mijn ballenjongen wil wel hoor, het is alleen een beetje snel, zo na bijna twee maanden.....quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
En waar haal je nou groen/gele muisjes vandaan?
[..]
Vraag je ballenjongen dan
Nuja, dan maar het alleen maar bij oefenen houden hèquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:38 schreef becky27 het volgende:
[..]
mijn ballenjongen wil wel hoor, het is alleen een beetje snel, zo na bijna twee maanden.....
* ook_gek bied zich aan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
echt te leuk!!!
ik wil ook ik wil ook ik wil ook![]()
Ik vind het überhaupt al eng dat ze blijkbaar na twee maanden al weet dat hij kinderen van haar wilquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
ik zou ook hard gillend wegrennen als een dame dat mij al na twee maanden zou voorleggen
Vrouwen met hun rammelende eierstokken ook altijdquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt al eng dat ze blijkbaar na twee maanden al weet dat hij kinderen van haar wil!
ach, we hebben het er wel eens over, we wonen praktisch samen, ik ben 29 en hij 33 dus dan kan dat wel eens tot gespreksstof leiden........naast het feit dat mijn hele vriendenclub kinders krijgt, stelletje konijnen zijn het.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt al eng dat ze blijkbaar na twee maanden al weet dat hij kinderen van haar wil!
Anaal vader worden, waarom heb ik hier een nogal vreemde mental picture bij?quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:35 schreef Charisma het volgende:
maar het blijkt dat Ook-Gek geen kansen meer heeft
Wat weet zij er nou van! Kom op!quote:
Ja O_G, show some balls!quote:
Ik beleef zoveel dat ik geen tijd heb om te posten!quote:
Tofquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:14 schreef zeemonster het volgende:
GoedenavondVandaag nieuwe meubels gekocht, na echt wekenlang rondsnuffelen eindelijk gevonden wat we willen
.
Nu alleen nog zes tot tien weken wachten ivm de levertijd en op zoek naar een computermeubel die erbij past ...maar ik ben helemaal blij.
Same here... met het goede weer ben ik maar weinig thuisquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beleef zoveel dat ik geen tijd heb om te posten!
wanneer worden aflevering 13 en 14 van lost uigezonden dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Had eindelijk de tijd om mn series af te kijken, seizoenfinales etc.
House was way te zielig. Bones was ook al zwaar deprimerend. CSI ook maar omdat zelfs schrijvers van de Bold & the Beautiful betere scripts kunnen schrijven. Echt waarom ze uberhaupt nog aan een seizoen 9 beginnen. Grey's Anatomy was briljant en lief en schattig.
Nu alleen nog laatste afleveringen van Lost.
Verder kijk ik heel weinig series enzo
as donderdag, is dubbeluur.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wanneer worden aflevering 13 en 14 van lost uigezonden dan?
i kvond die opmerking zo mooi. Ja wat moet je doen.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
as donderdag, is dubbeluur.
Dus vrijdag lekker drie uur lang Lost. En ws mega confused de zaterdag in
Ja, ik had ook zoiets van uiteraard, tuurlijk doen we ff.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
i kvond die opmerking zo mooi. Ja wat moet je doen.
oh het eiland verplaatsen
Ik had vandaag tussen de repetities door een paar uurtjes vrij ... ben snel naar huis gegaan en de grandprix gekekenquote:Op zondag 25 mei 2008 17:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, ik had ook zoiets van uiteraard, tuurlijk doen we ff.
Is best knap dat je drie seizoenen lang na iedere aflevering iets hebt van: WTF?
Monaco was trouwens ook ff briljant vandaag.![]()
Alleen Raikkonen mag zich even diep gaan schamen, wat zonde zeg voor Sutil. Vond t echt zo sneu voor m.
Ik heb de tv ook niet nodig, kijk zo goed als alle tv series op de pcquote:Op maandag 26 mei 2008 00:03 schreef Elegy het volgende:
Voor mij is een typische zondag een zondag achter de pc. Ik heb geen tv weet je nog
Dat doe ik ook niet, eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 00:05 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik heb de tv ook niet nodig, kijk zo goed als alle tv series op de pc.
Een blondje in de morgen, geeft een dag zonder zorgen!quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een blondje in de morgen, geeft een dag zonder zorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |