Ik beleef zoveel dat ik geen tijd heb om te posten!quote:
Tofquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:14 schreef zeemonster het volgende:
GoedenavondVandaag nieuwe meubels gekocht, na echt wekenlang rondsnuffelen eindelijk gevonden wat we willen
.
Nu alleen nog zes tot tien weken wachten ivm de levertijd en op zoek naar een computermeubel die erbij past ...maar ik ben helemaal blij.
Same here... met het goede weer ben ik maar weinig thuisquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beleef zoveel dat ik geen tijd heb om te posten!
wanneer worden aflevering 13 en 14 van lost uigezonden dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Had eindelijk de tijd om mn series af te kijken, seizoenfinales etc.
House was way te zielig. Bones was ook al zwaar deprimerend. CSI ook maar omdat zelfs schrijvers van de Bold & the Beautiful betere scripts kunnen schrijven. Echt waarom ze uberhaupt nog aan een seizoen 9 beginnen. Grey's Anatomy was briljant en lief en schattig.
Nu alleen nog laatste afleveringen van Lost.
Verder kijk ik heel weinig series enzo
as donderdag, is dubbeluur.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wanneer worden aflevering 13 en 14 van lost uigezonden dan?
i kvond die opmerking zo mooi. Ja wat moet je doen.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
as donderdag, is dubbeluur.
Dus vrijdag lekker drie uur lang Lost. En ws mega confused de zaterdag in
Ja, ik had ook zoiets van uiteraard, tuurlijk doen we ff.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
i kvond die opmerking zo mooi. Ja wat moet je doen.
oh het eiland verplaatsen
Ik had vandaag tussen de repetities door een paar uurtjes vrij ... ben snel naar huis gegaan en de grandprix gekekenquote:Op zondag 25 mei 2008 17:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, ik had ook zoiets van uiteraard, tuurlijk doen we ff.
Is best knap dat je drie seizoenen lang na iedere aflevering iets hebt van: WTF?
Monaco was trouwens ook ff briljant vandaag.![]()
Alleen Raikkonen mag zich even diep gaan schamen, wat zonde zeg voor Sutil. Vond t echt zo sneu voor m.
Ik heb de tv ook niet nodig, kijk zo goed als alle tv series op de pcquote:Op maandag 26 mei 2008 00:03 schreef Elegy het volgende:
Voor mij is een typische zondag een zondag achter de pc. Ik heb geen tv weet je nog
Dat doe ik ook niet, eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 00:05 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik heb de tv ook niet nodig, kijk zo goed als alle tv series op de pc.
Een blondje in de morgen, geeft een dag zonder zorgen!quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een blondje in de morgen, geeft een dag zonder zorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |