quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:57 schreef Armageddon het volgende:
anaal!! aanmelden voor die scheveningen meet! kennen we lachen.
Kom ook naar Scheveningen meet danquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:02 schreef zeemonster het volgende:
[..]
We hebben ook nooit het idee van Ratmen en de dames gehoord![]()
We kunnen ons ook massaal bij de scheveningen meet aanmelden , lijkt me opzich best leuk.
Normaal ben ik nooit benieuwd naar gezichten achter het berichtje maar bij medehagenezen is die drempel toch wat lager moet ik zeggen.
Dank je dat ik lief ben , mag ook wel er ligt al ruim een aantal maanden een dvd klaar die je wilde hebben!!
aan het begin (of eind aan het nummer te zien) van de hoek van de straat..... dubbelbovenwoning.... vorige bewoners zijn eruit gehaald door arrestatieteam ivm hennepkwekerijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:55 schreef zeemonster het volgende:
Meen je niet die straat is echt heel vlak bij ! Wat leuk zeg eengezinswoningen toch daar?
Ik denk dat ik wel naar de Scheveningen meet ga dan
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]sta ik er nog niet bij
dacht dat ik al met zekerheid had toegezegd
ga ik nogmaals doen dan
Die heb ik ook! Wat moet je weten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:35 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb een nieuwe telefooneen nokia n95 , helemaal blij , alleen moet ik nu helemaal uitvinden hoe hij werkt ... iemand verstand van dat ding ! ik ben echt een noob!
Nou op zich wilde ik hem ook wel , maar ik kan er gewoon niet mee overwegquote:Op zondag 18 mei 2008 02:23 schreef Armageddon het volgende:
de N95 is ook gewoon een computer. Welke klotzak van een kutverkoper heeft je dit toestel verkochrt?
Hehe ja huis is helemaal opgeknapt, nieuwe douche, keuken, wc, slaapkamermuren (aangezien er gaten in zaten met een diameter van 80cm voor luchtafvoer van de plantage door ALLE muren van het huisquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:04 schreef zeemonster het volgende:
Ja? heb je dat ene straatje al gezien dat helemaal in de oranje sfeer is?
Maar met een hennepkwekerij zal er toch wel aardig wat vernieuwd zijn ? Hier was dat namelijk ook zo , in ons huis zit een nieuwe douche , wc en keuken, in dat geval vond ik het niet erg dat er een tuinier in heeft gezeten.
Lekker buurtje als je het zo even leest
Je vergeet de tietenquote:Op zondag 18 mei 2008 09:31 schreef FJD het volgende:
Scheveningen meet is wel geinig mits zon, bier en BBQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |