Aha.. nu niet meer werkzaam in de taxi branche?quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oke ik heb voor autoluxe (voorburg) gereden namelijk
Ik wil mee!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:47 schreef RATMEN het volgende:
Morgenochtend naar New York.
Kom alleen net terug van de dokter en die heeft een flinke injectie in mijn rug gezet, auw.
Mag ik meequote:Op woensdag 14 mei 2008 19:47 schreef RATMEN het volgende:
Morgenochtend naar New York.
Kom alleen net terug van de dokter en die heeft een flinke injectie in mijn rug gezet, auw.
Jij altijdquote:
Ik heb mijn creditcard bij me, dus het wordt eerder 5th avenuequote:Op woensdag 14 mei 2008 20:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik wil mee!!
Ow als je je verveeld en cheapo veel drinken en eten wil hebben moet je even langs de Blarney Rock Pub op 137 West 33rd Street (schuin tegenover Penn Station). Vorig jaar daar Formule 1 gekeken daaro, vonden ze briljant...twee van die meiden uit Holland die helemaal geobsedeerd F1 zaten te kijken
Succes met je rug....waarom heb je een prik gehad?
Thnx en thnx!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:08 schreef becky27 het volgende:
RATMEN, veel plezier, succes met injectie!
kom samen met mij leven, dan mag je stoppen met werken en elke dag uitslapenquote:Op donderdag 15 mei 2008 06:41 schreef becky27 het volgende:
ik haaat vroeg opstaan!
goedemorgen iedereen!!
En dan keihard aan de slag in het huishouden?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:23 schreef ook_gek het volgende:
kom samen met mij leven, dan mag je stoppen met werken en elke dag uitslapen
De a4 was ook een drama vanmorgen.quote:
ja maar Iquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kom samen met mij leven, dan mag je stoppen met werken en elke dag uitslapen
en ik vind u liefquote:
Treinquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:13 schreef XL het volgende:
De a4 was ook een drama vanmorgen.
Alles was een drama vanmorgen. Het ov staakt en Nederland is weer in rep en roerquote:
Jij moet je foto's doen johquote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:23 schreef Yoni het volgende:
Woei, ons feestje was zoooooooo vet![]()
![]()
Jullie hebben wat gemist
Komt er toch nooit van...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef zeemonster het volgende:
Meet? Hoeveel topics geleden is dat nu al dat we dat wilden organiseren ?
nou qanneer danquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:31 schreef zeemonster het volgende:
Ik drink teveel voor jouwPlus ik ben zelf geen mini dus wordt ook geen mini meet maar een reuzenmeet
.
quote:
Enter is altijd leukquote:
Gebeurt toch niet, enige opzet van Ratmen was met de dames te meetenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef zeemonster het volgende:
Meet? Hoeveel topics geleden is dat nu al dat we dat wilden organiseren ?
Je durft niet he alleen met O_Gquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:35 schreef zeemonster het volgende:
wanneer er meerdere meegaan dan wil ik best champagne met je drinken
We hebben ook nooit het idee van Ratmen en de dames gehoordquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Enter is altijd leuk
[..]
Gebeurt toch niet, enige opzet van Ratmen was met de dames te meeten
[..]
Je durft niet he alleen met O_G
Ik vind zeemonster lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |