Shhhhh dat is een straplessjurk met witte bh.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:48 schreef lunareclipse het volgende:
A heeft een leuk rokje aan, maar als ze bukt..... kiekeboe!
Gewoon, dat is zo lekker bruikbaar voor de tv uitzending.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Is T-lex in de buurt om mij uit te leggen waarom Brian huilt? Ik snap het namelijk niet na het gezellige bezoekje van Kenniet.
Ik denk niet dat het voor Brian niet emotioneel is. Hij is ten slot ook lang in de Kooi geweest. Deel uitgemaakt van iets wat gaat stoppen.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Is T-lex in de buurt om mij uit te leggen waarom Brian huilt? Ik snap het namelijk niet na het gezellige bezoekje van Kenniet.
aha, staat er goed, maar die giga-split...quote:Op maandag 12 mei 2008 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Shhhhh dat is een straplessjurk met witte bh.
Ja huilen is niet makkelijk, maar even heel hard op je lippen bijten en voila de tranen stromen.quote:
Misschien over de slechte berichten over internet, het sms-en vanaf internet,wat misschien niet loopt zoals de heren gehoopt haddenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:50 schreef neehe het volgende:
Leuk voor de uitzending, broer gaat weg en Brainless gaat zitten denken aan familie en wat hij allemaal mist en gaat huilen.
Nou dan moet hij uit zijn lijden verlost worden, en mag hij donderdag naar huis.
Ik snap het wel, je hebt ook wel gelijk, maar het is zo leuk om iemand die even een emomentje heeft af te zeiken.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor Brian niet emotioneel is. Hij is ten slot ook lang in de Kooi geweest. Deel uitgemaakt van iets wat gaat stoppen.
Softyquote:Op maandag 12 mei 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
Ik denk niet dat het voor Brian niet emotioneel is. Hij is ten slot ook lang in de Kooi geweest. Deel uitgemaakt van iets wat gaat stoppen.
Mag ik een poging wagen? Ik vermoed, ook gezien het afscheid dat ie net nam van Kenneth, alsof ze elkaar jáááren niet zouden zien, dat hij ernstig rekening houdt met de mogelijheid dat ie niet wint, daarop Huub volledig molesteert en de bak indraaitquote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:50 schreef neehe het volgende:
Leuk voor de uitzending, broer gaat weg en Brainless gaat zitten denken aan familie en wat hij allemaal mist en gaat huilen.
Nou dan moet hij uit zijn lijden verlost worden, en mag hij donderdag naar huis.
Haar moeder kon waarschijnlijk toevallig niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:53 schreef schatje het volgende:
Ook schandalig dat die zus met de trein naar A'dam moet.
En nu hoop ik zó dat je gelijk hebtquote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag ik een poging wagen? Ik vermoed, ook gezien het afscheid dat ie net nam van Kenneth, alsof ze elkaar jáááren niet zouden zien, dat hij ernstig rekening houdt met de mogelijheid dat ie niet wint, daarop Huub volledig molesteert en de bak indraait![]()
In dat kader was het dus een zwaar afscheid net.
Ach Brian kan gerust zijn, in de bajes kan je gewoon bezoek ontvangenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag ik een poging wagen? Ik vermoed, ook gezien het afscheid dat ie net nam van Kenneth, alsof ze elkaar jáááren niet zouden zien, dat hij ernstig rekening houdt met de mogelijheid dat ie niet wint, daarop Huub volledig molesteert en de bak indraait![]()
Jaap stelt voor om een film te kijkenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
wat een saaie streams weer ik zit al de hele avond te wachten op de banksessie maar ik vrees met grote vreze dat er weer niets gaat plaatsvinden.
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
wat een saaie streams weer ik zit al de hele avond te wachten op de banksessie maar ik vrees met grote vreze dat er weer niets gaat plaatsvinden.
Nou, ze kan toch wel lopen ?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:53 schreef schatje het volgende:
Ook schandalig dat die zus met de trein naar A'dam moet.
Iemands emotie (denken te) begrijpen is want anders dan symphatie voor iemand hebben hoor. No worries.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Softy. Laat je toch niet inpakken door dit nepgebeuren, valt me van je tegen.
Ze heeft vanmiddag nog een half uurtje met Ivar gezeten. Natuurtalentje, die Amandaquote:Op maandag 12 mei 2008 21:57 schreef Py het volgende:
Huh. Hoeveel nummers kan Amanda al wel niet spelen op de piano?
En wanneer heeft ze dat geleerd?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef avonne het volgende:
Mening van mijn echtgenoot (die nooit kijkt, trouwens)
"RTL stuurt regelrecht aan op de "eerste moord in een real life soap". Spanning, sensatie, wereldnieuws. Prachtig, toch?"
Ik kan me hier wel in vinden.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef Marrije het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat het een strepless jurkje is met een witte bh eronderquote:
Nou het klinkt nog ietwat houterig maar ze speelt toch foutloos een aardig repertoire al.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag nog een half uurtje met Ivar gezeten. Natuurtalentje, die Amanda
Ze gaan wel "sparren", het is dus officieel geen wedstrijd, maar ik vermoed dat ze beiden de tegenstander het liefst K.O willen slaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef avonne het volgende:
goedenavond,
gaat die wedstrijd tussen Brian en Huub nog door?
Ik trek even een oude post van mij uit de kast (kan wel, he? Talpa trekt ook graag oude scripts uit de kast)
[..]
Ik moet de laatste tijd vaak aan de woorden van Ilona denken, dat het zal eindigen op een manier die onvoorstelbaar is.....quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef avonne het volgende:
goedenavond,
Ik trek even een oude post van mij uit de kast (kan wel, he? Talpa trekt ook graag oude scripts uit de kast)
[..]
En dat vind ik dus zo laag van Brian.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze gaan wel "sparren", het is dus officieel geen wedstrijd, maar ik vermoed dat ze beiden de tegenstander het liefst K.O willen slaan.
Geen troef, want als Amanda wint staat ze nog een tijdje in de belangstelling en dan wil haar moeder haar nog niet zien.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Haar moeder kon waarschijnlijk toevallig niet.
Toch ook ongelooflijk eigenlijk dat ze het meer dan een jaar zonder knuffel of wat voor fysiek contact dan ook. Terwijl A'dam zo dicht bij is. Hard hoor. De troef voor Amanda in finale lijkt me.
Die bh eronder, het ziet er niet uit!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:02 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het een strepless jurkje is met een witte bh eronder![]()
klaarblijkelijk zit er een giga-split in, waarmee we kunnen genieten van haar achterste als ze bukt
Brian is gewoon een huilie dat hij niet zulke lekkere medicatie als z'n broertje heeftquote:Op maandag 12 mei 2008 21:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian denkt aan zijn lieve broertje Kenneth![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ilona is vrijdag op die radio.Ben benieuwd.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:03 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd vaak aan de woorden van Ilona denken, dat het zal eindigen op een manier die onvoorstelbaar is.....
Zo moet ik regelmatig denken aan Brian die ooit vertelde dat het zwart voor z'n ogen kon worden met als gevolg dat ie geboeid de villa moest verlaten.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:03 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd vaak aan de woorden van Ilona denken, dat het zal eindigen op een manier die onvoorstelbaar is.....
Wij "kennen" Brian toch.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:04 schreef agter het volgende:
[..]
En dat vind ik dus zo laag van Brian.
Hij is gewoon de betere, en sparren doe je voor de lol of juist om te trainen. Bij sparren ga je NOOIT helemaal los.
Tel daar de posting van FSR van 22.10 bij op. 1+1 blijft 2.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef avonne het volgende:
goedenavond,
Huh? Zit haar moeder in de gevangenis dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Geen troef, want als Amanda wint staat ze nog een tijdje in de belangstelling en dan wil haar moeder haar nog niet zien.
Laatst zei ze tegen Brian nog zoveel dagen en dan zie ik mijn moeder weer.
Waarop Brian zei dat kan nog wel eens wat langer duren.
White Rabbit bedoel je ?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:10 schreef trettie het volgende:
Weet iemand hoe dfat nummer heet wat Huub net zong?
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tel daar de posting van FSR van 22.10 bij op. 1+1 blijft 2.
Het zijn die precious mensen die altijd klaar staan om die kleine dingen te doen, weet je wel.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Oeps, dat zou wel het een en ander verklaren. Ze kan al weken haar moeder niet bereiken, CC lukken ook niet en ondertussen begrijpt Amanda precies waar het over gaat.quote:
Nee, kans dat ze wordt gespot, en ze wil niet in de belangstelling toch.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:08 schreef agter het volgende:
[..]
Huh? Zit haar moeder in de gevangenis dan?
Ik ben het met je eens schatje, maar soms draven je emoties een beetje doorquote:Op maandag 12 mei 2008 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, de Brian die de Lieke van moeder en Cora bedreigde.
Dat trekt Ricardo niet hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 22:15 schreef blomst het volgende:
Ricardo zijn vrienden gaan een rondje door de tuin maken, en Ricardo moet wachten op aandacht.
Dat Lesley was vreemdgegaan. Wat een leugen van de Febo was.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:13 schreef Lady-night het volgende:
Ik weet ook nog die avond dat Bart in shock bij de voordeur stond, omdat hij iets te weten was gekomen.....
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:05 schreef lunareclipse het volgende:![]()
poppekast tussen huub en claire:
H: huubje zat in de gouden kooi, want huub houdt heel erg veel van:..
C: clairtje
H: centjes
C: oh...
en ook bellenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, dat zou wel het een en ander verklaren. Ze kan al weken haar moeder niet bereiken, CC lukken ook niet en ondertussen begrijpt Amanda precies waar het over gaat.
BTW: Vanuit de bak kun je wrs ook streamen.
Het was een posting van 22.01 uur sorry, deze dus.quote:
quote:Bij mij hangt er al heel de dag een zinnetje in me hoofd...
Nena zei tegen Bwian : Jullie zijn echt gevaarlijk (Bwian en zdnmgmw) Kort daarop vertrok ze...
Stukje bij beetje ga iki snappen wat ze daarmee bedoelde....
Ik vermoed dat er veel meer achter zit danwij mogen weten....
nee, ik zou het nooit doen tenminstequote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt nu dus dat het zeker is dat huubfans massaal op hem gestemd heben....maar echt hoor dat ga je toch niet doen....? Denken jullie echt dat dat gebeurd is??
Ik geloof het dus niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt nu dus dat het zeker is dat huubfans massaal op hem gestemd heben....maar echt hoor dat ga je toch niet doen....? Denken jullie echt dat dat gebeurd is??
geloof er geen bal van de huubfans hebben neit gesmst vonden de popipoll niet meer belangrijk en bewaren het voor de finalequote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Als je op Huub hebt gestemd en je krijgt via je SMS een bedankje van Brian, wat klopt er dan niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |