Shhhhh dat is een straplessjurk met witte bh.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:48 schreef lunareclipse het volgende:
A heeft een leuk rokje aan, maar als ze bukt..... kiekeboe!
Gewoon, dat is zo lekker bruikbaar voor de tv uitzending.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Is T-lex in de buurt om mij uit te leggen waarom Brian huilt? Ik snap het namelijk niet na het gezellige bezoekje van Kenniet.
Ik denk niet dat het voor Brian niet emotioneel is. Hij is ten slot ook lang in de Kooi geweest. Deel uitgemaakt van iets wat gaat stoppen.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Is T-lex in de buurt om mij uit te leggen waarom Brian huilt? Ik snap het namelijk niet na het gezellige bezoekje van Kenniet.
aha, staat er goed, maar die giga-split...quote:Op maandag 12 mei 2008 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Shhhhh dat is een straplessjurk met witte bh.
Ja huilen is niet makkelijk, maar even heel hard op je lippen bijten en voila de tranen stromen.quote:
Misschien over de slechte berichten over internet, het sms-en vanaf internet,wat misschien niet loopt zoals de heren gehoopt haddenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:50 schreef neehe het volgende:
Leuk voor de uitzending, broer gaat weg en Brainless gaat zitten denken aan familie en wat hij allemaal mist en gaat huilen.
Nou dan moet hij uit zijn lijden verlost worden, en mag hij donderdag naar huis.
Ik snap het wel, je hebt ook wel gelijk, maar het is zo leuk om iemand die even een emomentje heeft af te zeiken.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor Brian niet emotioneel is. Hij is ten slot ook lang in de Kooi geweest. Deel uitgemaakt van iets wat gaat stoppen.
Softyquote:Op maandag 12 mei 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
Ik denk niet dat het voor Brian niet emotioneel is. Hij is ten slot ook lang in de Kooi geweest. Deel uitgemaakt van iets wat gaat stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |