Die zus van amanda houdt haar champagne glas vast als een giekquote:Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou zus danielle is ook flink bedeeld is ook niet de slankste
Ze maken er meteen een hele show vanquote:Op maandag 12 mei 2008 21:33 schreef Kinga het volgende:
zo zo, brian gaat betalen
stiekem toch nog een beetje tv aan het maken (zoals ik hem hoorde praten met Huub klonk dat oprecht)quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:34 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Die zus van amanda houdt haar champagne glas vast als een giek
als Jaap bij Huub is, is hij veel meer oprecht dan bij Brianquote:Op maandag 12 mei 2008 21:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
stiekem toch nog een beetje tv aan het maken (zoals ik hem hoorde praten met Huub klonk dat oprecht)
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een WAL-GE-LIJ-KE vertoning die Amanda, wát een snol!
Deze sla ik op als het mag, top cap. Wat een trailer trash is het ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een WAL-GE-LIJ-KE vertoning die Amanda, wát een snol!
Hij huilt.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian rookt een sigaartje en denk na over zijn zonden.
Die vieze stinksmuf is weer nergens in beeld, zeker weer slijmen en huilen bij de FEBO, die vieze stinksmuf.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
och mijn hemel die debiel pakt weer zijn momentje met sigaar en al achterlijke debiel ga straks maar eens lezen hoe je gehaat wordt rat.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die vieze stinksmuf is weer nergens in beeld, zeker weer slijmen en huilen bij de FEBO, die vieze stinksmuf.
[..]
Die vieze stinksmuf is weer nergens in beeld, zeker weer slijmen en huilen bij de FEBO, die vieze stinksmuf.
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sterk spul zeg, die sigaren ......
Lijkt op Fischermen's Friends. Ik heb diep en diep meelij met Brian..............mijn hart huilt.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sterk spul zeg, die sigaren ......
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
he stuk uitgerotrioolvergifrat doe is normaal met je gejank
Amanda is een drama voor het spel en uiteindelijk ook voor Brian.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:47 schreef ericahysterica het volgende:
nou nog die amanda zien janken en dan is het weer compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |