Mag ik een poging wagen? Ik vermoed, ook gezien het afscheid dat ie net nam van Kenneth, alsof ze elkaar jáááren niet zouden zien, dat hij ernstig rekening houdt met de mogelijheid dat ie niet wint, daarop Huub volledig molesteert en de bak indraaitquote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Is T-lex in de buurt om mij uit te leggen waarom Brian huilt? Ik snap het namelijk niet na het gezellige bezoekje van Kenniet.
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:50 schreef neehe het volgende:
Leuk voor de uitzending, broer gaat weg en Brainless gaat zitten denken aan familie en wat hij allemaal mist en gaat huilen.
Nou dan moet hij uit zijn lijden verlost worden, en mag hij donderdag naar huis.
Haar moeder kon waarschijnlijk toevallig niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:53 schreef schatje het volgende:
Ook schandalig dat die zus met de trein naar A'dam moet.
En nu hoop ik zó dat je gelijk hebtquote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag ik een poging wagen? Ik vermoed, ook gezien het afscheid dat ie net nam van Kenneth, alsof ze elkaar jáááren niet zouden zien, dat hij ernstig rekening houdt met de mogelijheid dat ie niet wint, daarop Huub volledig molesteert en de bak indraait![]()
In dat kader was het dus een zwaar afscheid net.
Ach Brian kan gerust zijn, in de bajes kan je gewoon bezoek ontvangenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag ik een poging wagen? Ik vermoed, ook gezien het afscheid dat ie net nam van Kenneth, alsof ze elkaar jáááren niet zouden zien, dat hij ernstig rekening houdt met de mogelijheid dat ie niet wint, daarop Huub volledig molesteert en de bak indraait![]()
Jaap stelt voor om een film te kijkenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
wat een saaie streams weer ik zit al de hele avond te wachten op de banksessie maar ik vrees met grote vreze dat er weer niets gaat plaatsvinden.
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
wat een saaie streams weer ik zit al de hele avond te wachten op de banksessie maar ik vrees met grote vreze dat er weer niets gaat plaatsvinden.
Nou, ze kan toch wel lopen ?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:53 schreef schatje het volgende:
Ook schandalig dat die zus met de trein naar A'dam moet.
Iemands emotie (denken te) begrijpen is want anders dan symphatie voor iemand hebben hoor. No worries.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Softy. Laat je toch niet inpakken door dit nepgebeuren, valt me van je tegen.
Ze heeft vanmiddag nog een half uurtje met Ivar gezeten. Natuurtalentje, die Amandaquote:Op maandag 12 mei 2008 21:57 schreef Py het volgende:
Huh. Hoeveel nummers kan Amanda al wel niet spelen op de piano?
En wanneer heeft ze dat geleerd?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef avonne het volgende:
Mening van mijn echtgenoot (die nooit kijkt, trouwens)
"RTL stuurt regelrecht aan op de "eerste moord in een real life soap". Spanning, sensatie, wereldnieuws. Prachtig, toch?"
Ik kan me hier wel in vinden.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef Marrije het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat het een strepless jurkje is met een witte bh eronderquote:
Nou het klinkt nog ietwat houterig maar ze speelt toch foutloos een aardig repertoire al.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag nog een half uurtje met Ivar gezeten. Natuurtalentje, die Amanda
Ze gaan wel "sparren", het is dus officieel geen wedstrijd, maar ik vermoed dat ze beiden de tegenstander het liefst K.O willen slaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef avonne het volgende:
goedenavond,
gaat die wedstrijd tussen Brian en Huub nog door?
Ik trek even een oude post van mij uit de kast (kan wel, he? Talpa trekt ook graag oude scripts uit de kast)
[..]
Ik moet de laatste tijd vaak aan de woorden van Ilona denken, dat het zal eindigen op een manier die onvoorstelbaar is.....quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef avonne het volgende:
goedenavond,
gaat die wedstrijd tussen Brian en Huub nog door?
Ik trek even een oude post van mij uit de kast (kan wel, he? Talpa trekt ook graag oude scripts uit de kast)
[..]
En dat vind ik dus zo laag van Brian.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze gaan wel "sparren", het is dus officieel geen wedstrijd, maar ik vermoed dat ze beiden de tegenstander het liefst K.O willen slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |