Ja, onbegrijpelijk zeg, zo twee dagen voor de halve finalequote:Op maandag 12 mei 2008 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel maar ff over naar de Amandastream.
Huub kan weer eens alleen maar over het spel praten.
Vrienden voor het leven.quote:
Waarom denk je dat die rat met zijn rattenbroer offstream waren?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:13 schreef rooie3 het volgende:
Waarom mag dit,Kenneth mag alles zeggen.
Ja, ze hadden het net in de keuken over de film van gisterenavondquote:Op maandag 12 mei 2008 21:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft kennix niks gezicht tegen huub?
Kenniet: Diepe shit, diepe shit.quote:
Waarom luister je dan naar hen? ik vind het zo'n verspilde moeite. Er is daar toch nooit iets nieuws onder de zon.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
Dank Disana![]()
Kenniet: Jaap, je moet de stemming landelijk zien.
Brian: Precies, vooral Amsterdam.
Mèn, wat een dom gelul.
Zie Ben nog schrikken van die boze stem.Ik snap het echt niet dat die Kenneth alles mag zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die rat met zijn rattenbroer offstream waren?
Dat doen ze alleen bij hem, bij J, C en H blijft de camera constant draaien op ze.
En zodra er maar iets gezegd wordt, gaat de telefoon of de speaker.
kloptquote:Op maandag 12 mei 2008 21:17 schreef elcastel het volgende:
Pfff, even 13 COSjes terug lezen hoor, ik heb niet het idee dat ik nu iets mis op de streams.
Voordat ik eraan begin; is dat wel de moeite ? Is er wel gebeurt, besproken wat de moeite is ?quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:18 schreef JackyO het volgende:
Gaat dat verhaal van Jaap ook niet op voor Brian; 2 rijtjes invullen?
nou, ík zou geen 13 cos'en teruglezenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Voordat ik eraan begin; is dat wel de moeite ? Is er wel gebeurt, besproken wat de moeite is ?
Nou hoor, doe ik mijn best die ratten te volgen is het weer niet goed.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:18 schreef akveor het volgende:
Waarom luister je dan naar hen? ik vind het zo'n verspilde moeite. Er is daar toch nooit iets nieuws onder de zon.
Huub en Claire zijn leuk aan het babbelen... stoere verhalen van Huub en Claire laat zich heerlijk entertainen.
We zijn het toch ergens met elkaar eensquote:Op maandag 12 mei 2008 21:16 schreef akveor het volgende:
Thanks Disana.
Huub heeft weer allemaal leuke en stoere verhalen over wat ie allemaal in de Kooi heeft uitgevreten. Hij kan mooi vertellen. Huub's zijn beleving lijkt me zo anders dan die van B. Hij geniet er echt van dat ie een etterbak is.
Het is onbegrijpelijk inderdaad. Het feit alleen al dat die Kenneth weer in de kooi is. Schaamteloos van de Febo dat die dat allemaal prima vinden, ze hebben schijt aan iedereen, Brian moet winnenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie Ben nog schrikken van die boze stem.Ik snap het echt niet dat die Kenneth alles mag zeggen.
hij gaat Huub meer punten geven dan Brian, de kans is groot dat hij 1 van die 2 de meeste punten geeft omdat ze daarna met de billen bloot moeten, was dat niet het geval dan gaf ie claire of mannie de meeste punten. Denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
kan iemand mij zeggen wat jaap nu gaat doen wordt hier nerveus van dan bij huub dan bij het stuk uitschot
Kindje van god hè.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
kennix noemt huub klojo tijdens een boer , als rat de 15 e overleeft laat hij kennix weer komen hij heeft nog vetveel cp
en wie gaat er dan weg?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij gaat Huub meer punten geven dan Brian, de kans is groot dat hij 1 van die 2 de meeste punten geeft omdat ze daarna met de billen bloot moeten, was dat niet het geval dan gaf ie claire of mannie de meeste punten. Denk ik.
Huhquote:Op maandag 12 mei 2008 21:27 schreef JackyO het volgende:
Brian bespeelt de kijkers nog even; we hebben altijd hard moeten werken voor ons geld, weet je...ik doe mijn best.
Die zus van amanda houdt haar champagne glas vast als een giekquote:Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou zus danielle is ook flink bedeeld is ook niet de slankste
Ze maken er meteen een hele show vanquote:Op maandag 12 mei 2008 21:33 schreef Kinga het volgende:
zo zo, brian gaat betalen
stiekem toch nog een beetje tv aan het maken (zoals ik hem hoorde praten met Huub klonk dat oprecht)quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:34 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Die zus van amanda houdt haar champagne glas vast als een giek
als Jaap bij Huub is, is hij veel meer oprecht dan bij Brianquote:Op maandag 12 mei 2008 21:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
stiekem toch nog een beetje tv aan het maken (zoals ik hem hoorde praten met Huub klonk dat oprecht)
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een WAL-GE-LIJ-KE vertoning die Amanda, wát een snol!
Deze sla ik op als het mag, top cap. Wat een trailer trash is het ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een WAL-GE-LIJ-KE vertoning die Amanda, wát een snol!
Hij huilt.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian rookt een sigaartje en denk na over zijn zonden.
Die vieze stinksmuf is weer nergens in beeld, zeker weer slijmen en huilen bij de FEBO, die vieze stinksmuf.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
och mijn hemel die debiel pakt weer zijn momentje met sigaar en al achterlijke debiel ga straks maar eens lezen hoe je gehaat wordt rat.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die vieze stinksmuf is weer nergens in beeld, zeker weer slijmen en huilen bij de FEBO, die vieze stinksmuf.
[..]
Die vieze stinksmuf is weer nergens in beeld, zeker weer slijmen en huilen bij de FEBO, die vieze stinksmuf.
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sterk spul zeg, die sigaren ......
Lijkt op Fischermen's Friends. Ik heb diep en diep meelij met Brian..............mijn hart huilt.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sterk spul zeg, die sigaren ......
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
he stuk uitgerotrioolvergifrat doe is normaal met je gejank
Amanda is een drama voor het spel en uiteindelijk ook voor Brian.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:47 schreef ericahysterica het volgende:
nou nog die amanda zien janken en dan is het weer compleet
Shhhhh dat is een straplessjurk met witte bh.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:48 schreef lunareclipse het volgende:
A heeft een leuk rokje aan, maar als ze bukt..... kiekeboe!
Gewoon, dat is zo lekker bruikbaar voor de tv uitzending.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Is T-lex in de buurt om mij uit te leggen waarom Brian huilt? Ik snap het namelijk niet na het gezellige bezoekje van Kenniet.
Ik denk niet dat het voor Brian niet emotioneel is. Hij is ten slot ook lang in de Kooi geweest. Deel uitgemaakt van iets wat gaat stoppen.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Is T-lex in de buurt om mij uit te leggen waarom Brian huilt? Ik snap het namelijk niet na het gezellige bezoekje van Kenniet.
aha, staat er goed, maar die giga-split...quote:Op maandag 12 mei 2008 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Shhhhh dat is een straplessjurk met witte bh.
Ja huilen is niet makkelijk, maar even heel hard op je lippen bijten en voila de tranen stromen.quote:
Misschien over de slechte berichten over internet, het sms-en vanaf internet,wat misschien niet loopt zoals de heren gehoopt haddenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:50 schreef neehe het volgende:
Leuk voor de uitzending, broer gaat weg en Brainless gaat zitten denken aan familie en wat hij allemaal mist en gaat huilen.
Nou dan moet hij uit zijn lijden verlost worden, en mag hij donderdag naar huis.
Ik snap het wel, je hebt ook wel gelijk, maar het is zo leuk om iemand die even een emomentje heeft af te zeiken.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor Brian niet emotioneel is. Hij is ten slot ook lang in de Kooi geweest. Deel uitgemaakt van iets wat gaat stoppen.
Softyquote:Op maandag 12 mei 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
Ik denk niet dat het voor Brian niet emotioneel is. Hij is ten slot ook lang in de Kooi geweest. Deel uitgemaakt van iets wat gaat stoppen.
Mag ik een poging wagen? Ik vermoed, ook gezien het afscheid dat ie net nam van Kenneth, alsof ze elkaar jáááren niet zouden zien, dat hij ernstig rekening houdt met de mogelijheid dat ie niet wint, daarop Huub volledig molesteert en de bak indraaitquote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:50 schreef neehe het volgende:
Leuk voor de uitzending, broer gaat weg en Brainless gaat zitten denken aan familie en wat hij allemaal mist en gaat huilen.
Nou dan moet hij uit zijn lijden verlost worden, en mag hij donderdag naar huis.
Haar moeder kon waarschijnlijk toevallig niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:53 schreef schatje het volgende:
Ook schandalig dat die zus met de trein naar A'dam moet.
En nu hoop ik zó dat je gelijk hebtquote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag ik een poging wagen? Ik vermoed, ook gezien het afscheid dat ie net nam van Kenneth, alsof ze elkaar jáááren niet zouden zien, dat hij ernstig rekening houdt met de mogelijheid dat ie niet wint, daarop Huub volledig molesteert en de bak indraait![]()
In dat kader was het dus een zwaar afscheid net.
Ach Brian kan gerust zijn, in de bajes kan je gewoon bezoek ontvangenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag ik een poging wagen? Ik vermoed, ook gezien het afscheid dat ie net nam van Kenneth, alsof ze elkaar jáááren niet zouden zien, dat hij ernstig rekening houdt met de mogelijheid dat ie niet wint, daarop Huub volledig molesteert en de bak indraait![]()
Jaap stelt voor om een film te kijkenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
wat een saaie streams weer ik zit al de hele avond te wachten op de banksessie maar ik vrees met grote vreze dat er weer niets gaat plaatsvinden.
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
wat een saaie streams weer ik zit al de hele avond te wachten op de banksessie maar ik vrees met grote vreze dat er weer niets gaat plaatsvinden.
Nou, ze kan toch wel lopen ?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:53 schreef schatje het volgende:
Ook schandalig dat die zus met de trein naar A'dam moet.
Iemands emotie (denken te) begrijpen is want anders dan symphatie voor iemand hebben hoor. No worries.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Softy. Laat je toch niet inpakken door dit nepgebeuren, valt me van je tegen.
Ze heeft vanmiddag nog een half uurtje met Ivar gezeten. Natuurtalentje, die Amandaquote:Op maandag 12 mei 2008 21:57 schreef Py het volgende:
Huh. Hoeveel nummers kan Amanda al wel niet spelen op de piano?
En wanneer heeft ze dat geleerd?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef avonne het volgende:
Mening van mijn echtgenoot (die nooit kijkt, trouwens)
"RTL stuurt regelrecht aan op de "eerste moord in een real life soap". Spanning, sensatie, wereldnieuws. Prachtig, toch?"
Ik kan me hier wel in vinden.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:55 schreef Marrije het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat het een strepless jurkje is met een witte bh eronderquote:
Nou het klinkt nog ietwat houterig maar ze speelt toch foutloos een aardig repertoire al.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag nog een half uurtje met Ivar gezeten. Natuurtalentje, die Amanda
Ze gaan wel "sparren", het is dus officieel geen wedstrijd, maar ik vermoed dat ze beiden de tegenstander het liefst K.O willen slaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef avonne het volgende:
goedenavond,
gaat die wedstrijd tussen Brian en Huub nog door?
Ik trek even een oude post van mij uit de kast (kan wel, he? Talpa trekt ook graag oude scripts uit de kast)
[..]
Ik moet de laatste tijd vaak aan de woorden van Ilona denken, dat het zal eindigen op een manier die onvoorstelbaar is.....quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef avonne het volgende:
goedenavond,
gaat die wedstrijd tussen Brian en Huub nog door?
Ik trek even een oude post van mij uit de kast (kan wel, he? Talpa trekt ook graag oude scripts uit de kast)
[..]
En dat vind ik dus zo laag van Brian.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze gaan wel "sparren", het is dus officieel geen wedstrijd, maar ik vermoed dat ze beiden de tegenstander het liefst K.O willen slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |