Het MCA dus!? Dat is wel erg dichtbij!! Dus alle positieve vibes komen heel snel je kant op mammietje!

Ik had je nog zo heengebracht ook, ben inmiddels aardig aangepast aan het verkeer gezien ik zo dagelijks m'n ritje naar m'n werk moest maken (maar ik mijd ook liever het nieuwe gedeelte in de spits moet ik zeggen

)
Mocht ik tzt aan de gang gaan en naar het zioekenhuis moeten en m'n vriend zit op z'n werk is het heel makkelijk, die werkt namelijk in het MCA

Was ook makkelijk met naar de gyn tot nu toe, dan kan ie onder z'n werk gewoon even weg mits er geen belangerijke dingen zijn (zoals de laatste keer; maandafsluiting).
Ik had gisteravond nog naar het MCA gemoeten, voor een voorlichting over bevallen, of althans had er erg graag heen gewild. Maar was het een beetje vergeten, en na m'n werk (zeker gezien het m'n laatste dag voor het verlof was en m'n hoofd daar een beetje vol mee zat), boodschappen doen kwamen we pas weer om 19:10 thuis en het begon om 19:30, dus besloot maar niet te gaan en eerst eens even rustig te eten, en zeker niet te stressen en haasten. Erg jammer, baal ervan maar so be it.
KD; niet te streng zijn voor jezelf, ik vind je hier wel erg weinig 'zeuren' voor wat je intussen allemaal onder de leden hebt. Ik vind het knap van je dat je je zo goed en sterk blijft houden, althans zo komt het op me over.
Ik moet ook nog vaak denken aan het flauwvallen van je in de auto, dat heeft ontzettend veel indruk op me gemaakt, ook om bij mezelf te blijven stil staan van hoe lang blijft het nog verstandig om auto te rijden?
Fijn dat je schoonmoeder even kon opletten op demi en nog wat dingetjes doet ook!
Veel sterkte voor de laatste weekjes!!
Ik ga vandaag een begin maken met al het babyspul te wassen denk ik.
En gisteren weer een hoop gedraai, intussen ben ik weer het spoor bijster hoe beeb ligt.
Van het weekend/eind vorige week was ze weer met de voetjes naar onder gedraaid zoals ik het voelde, en gisteren dus weer met het hoofdje naar beneden volgens mij, maar inmiddels ligt ze weer anders sinds ze gisteravond weer is gaan draaien.
Ik wordt zelf benauwder als ze met het hoofdje beneden ligt, dus misschien is dat voor haar ook wel ongemakkelijk door kennelijk minder ruimte? Naja een weekje nog en dan echo om nou eens te zien wat ze allemaal doet. Maar voorlopig lijkt ze iig nog alle kanten op te draaien.
En m'n laatste werkdag was eigenlijk heel rustig, maar werd op het einde toch nog behoorlijk hectisch, maargoed, eind goed al goed, en nu maar thuis zitten braaf afwachten
Even een laatste dingetjes-lijstje op stellen met wat er nog moet gebeuren de laatste weken (babykleertjes dus wassen, nog even de slaapkamer afmaken, wiegje in gereedheid brengen, ritje naar de ikea voor nieuw bed etc, beneden alles installeren en verders alles wat nodig is klaar zetten/voorbereiden en nog eens goed boenend door het huis te gaan

).
Ohw en dat met die harde buiken, ik had er van het weekend weer 1 onder de douche, en laatst ook al, absoluut niet pijnlijk, voel er nauwelijks tot niets van, maar gewoon 1 grote ronde ballon wordend. Blijft bizar! (En dus ook geen beeb heel dicht tegen de buikwand, want dat voel ik idd ook weleens, maar dat wordt geen ronde perfecte ballon in m'n buik zeg maar).
en freecell; ik zou gewoon 1 keer in de week op de weegschaal gaan, want per dag kan het bij iedereen gigantisch schommelen. Advies is dan ook standaard vaak om 1maal in de week op het zelfde tijdstip op de weegschaal te gaan staan. En je vooral niet teveel vanaan trekken, ik houd me weinig bezig met de weegschaal, maar de keren dat ik me gewogen heb viel het ook redelijk mee, en qua uiterlijk blijf ik aardig goed in proportie.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae