LIewella, nu snap ik het wat beter, ook dat ze het onderling willen houden. Maar ja, of ze je ouders kunnen 'verbieden' in hetzelfde hotel te gaan... Lijkt me voor jou juist wel leuk.

En het wil toch niet zeggen dat je continu samen hoeft te zijn (met welke groep dan ook?!)
Silmarwen, de eerste curretage was een 'gewone' na 5 weken na de bevalling, met ruggeprik. Toen mocht ik meteen naar huis nadat ik geplast had. De 2e keer was een manuele curretage onder narcose en moest ik -volgens mij- blijven voor de bloedtransfusie, maar had het anders niet echt bezwaar opgeleverd als ik anders na 2 uur naar huis was gegaan. Weet ik niet zeker. Denk dat het er ook aan ligt hoe laat op de dag je gecurreteerd wordt en hoe je er aan toe bent.

(Straks es ff googlen!)
Nah... ik ben dus vanmorgen bij de gyn geweest. Mijn gamma-GT was binnen 2 dagen tijd met bijna 100 gestegen, en loopt dus akelig hard op.

Ook de alkalische fosfase was nu te hoog. Vind het behoorlijk eng, ligt het nu aan mijn eigen gezondheid of aan de zwangerschap?!
Ze hebben een echo gedaan en er bleek niet zo gek veel vruchtwater te zitten, begreep ik... Verbaast me, want de vorige keer verzoop het kind er nog bijna in?!

En... ze heeft me inwendig onderzocht en ik heb al 3 cm. ontsluiting!!!

Als het vannacht niet spontaan doorzet (het blijft rommelen af en toe) dan wordt ik MORGEN om 7 uur in het MCA verwacht voor een inleiding!

Kon wel janken van opluchting en spanning tegelijk, er ging zoveel door mijn hoofd. Ben bij de vorige 2 ook ingeleid, maar dat was omdat de vliezen al gebroken waren en ze in het water gepoept hadden, dus dan moet het gewoon direct. Dit is zo anders, zo'n gekke gedachte dat je weet dat je er morgen een kleintje bij hebt!!!

Vraag me af of ik een oog dicht doe vannacht!
Afijn, jullie weten dus dat je vanaf 8 uur meepuffen mag!