abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58641899
ja maar krijg je nog wel kraamhulp na een keizersnee? Je blijft toch ongeveer een dag of 5 erna in t ziekenhuis.
Naja mischien zowiezo voor de zekerheid als je eerder naar huis mag ofzo wel slim
pi_58642087
Ik krijg 49 uur kraamzorg, dus ga d'r wel van uit dat ik dan nog kraamzorg krijg ja
Daarnaast kan het aantal uren kraamzorg altijd bijgesteld worden aan de situatie hebben ze me verteld
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:43:40 #28
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58642612
Hoi

ik heb niet alles gelezen.. ben juist terug van de gyn

hier ff verslagje....

Alles is netjes, bloeddruk was 140/78, in totaal vanaf begin nu 5kg300 bijgekomen

Alles zat ook nog netjes dicht vanonder, gyn heeft even gevoeld omdat ik al paar dagen last heb van lage rugpijn en ongikrampen waar ik benauwd van wordt... maar alles is nog netjes daar vanonder...

Met ons beebje ook alles pico-bello... hartje gehoord, maar omdat batterijen bijna plat waren heeft hij nog een echo gedaan... maar was helemaal niet ongerust, want ons meisje stampte netjes verder tegen mijn ribben... Ook heeft hij dan gekeken hoe ons meisje nu lag... 2 weken geleden lag ze nog in stuit... maar nu ligt ze dus met hoofdje naar beneden.... Of het difinitief is wist de gyn nog niet... maar was toch al een goed teken...

Verder nog maar eens bloed moeten laten prikken.... voor het checken van hemoglobine en eiwitzuur ofzoiets....

Dus hier gaat alles netjes...
pi_58642837
Fijn dat alles in orde is Luna
pi_58643082
Mammietje, sterkte vandaag!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:53:17 #31
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58643856
Luna wat goed om te horen dat alles goed was bij de gyn

Mammietje succes vandaag!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:36:15 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58647089
Enkele do's en don'ts voor de zwangere dames.

http://www.flabber.nl/archief/024017.php

Onder andere deze, erg actueel.

dinsdag 13 mei 2008 @ 18:11:14 #33
100412 mefke79
komt goed!
pi_58649064
He hallo,
Ben benieuwd hoe het met Mammietje is.Even duimen dat het meevalt.
Hier wat minder nieuws. Ik heb vanochtend best wel wat bruin slijm verloren. Aangezien ik verder nergens last van heb (geen buikpijn), heb ik maar gewoon een tampon in gedaan en afgewacht. Net even gekeken, het is niet veel meer, maar toch. Dus maar even de vk gebeld. Daar kon ik kiezen:
* dringend: bel een vk met dienst op haar 06
* niet dringend: spreek antwoordapparaat in en wij bellen terug.
Heb maar even voor dat laatste gekozen, ben benieuwd of ik dan nog wat hoor vanavond (of moet ik toch die vk met dienst bellen? Vind dat ook zo stom omdat mijn eerste afspraak pas op 18 juni is ). Tja, als het misgaat gaat het mis, met of zonder vk. Maar aangezien ik geen buikpijn heb, hoop ik maar dat het niets is...Duimen jullie mee?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_58649181
Ik duim met je mee hoor mefke
Erg rot zo'n onzekerheid in het begin van je zwangerschap, bah

helaas kan de VK ook niet veel voor je doen, dus je hebt wel de juiste optie in t keuzemenu gekozen
ik hoop voor je dat t bruinverlies snel helemaal over is
pi_58649437
Mefke hopen dat het maar niks is!

Maar is een tampon in doen wel zo verstandig? Volgens mij is dat toch heel slecht
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:36:09 #36
100412 mefke79
komt goed!
pi_58649609
Geen tampon? Waarom zou dat uitmaken? Ik word persoonlijk heeeel sjacho van maandverband, zeker als ik ook nog eens gewoon moet werken... Als je op tijd wisselt lijkt me dat toch geen probleem?? Hmm, ga even google'n
pi_58649701
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:36 schreef mefke79 het volgende:
Geen tampon? Waarom zou dat uitmaken? Ik word persoonlijk heeeel sjacho van maandverband, zeker als ik ook nog eens gewoon moet werken... Als je op tijd wisselt lijkt me dat toch geen probleem?? Hmm, ga even google'n
Misschien ben ik ook wel gewoon in de war hoor. Maar dacht het ooit eens ergens gelezen te hebben. Maar ja dan zou je dus ook geen sex mogen hebben en dat kan natuurlijk niet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_58649721
mefke..ik duim hard met je mee

een tampon geeft hoger infectierisico dan maandverband,
vandaar voorkeur voor maandverband... maar als je echt vaak wisselt lijkt het me nu niet echt een probleem hoor!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:45:58 #39
100412 mefke79
komt goed!
pi_58649863
dan maar een kleine maat erin en veel wisselen, zal straks eens kijken hoe het er nu voorstaat...want op internet spreekt het elkaar ook allemaal maar tegen. We zien wel..eerst maar eens even wat eten, ik val om van de honger. Doei!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:21:27 #40
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58650640
Ik heb hetzelfde gehad, het duurde een dag of twee en daarna geen last meer van gehad. Ik neem aan dat alles nog gewoon in orde is.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:38:45 #41
100412 mefke79
komt goed!
pi_58651015
Net even nog gekeken, maar niets meer te zien..dus we gaan maar gewoon verder met hopen..meer is er niet te doen, toch? En ik hoop ook dat ik nu wat sneller op echo mag (zou pas op 18 juni zijn).
pi_58651965
Mefke, hoop dat het niks is. Meestal is bruin bloed niet erg, werd mij destijds met Kim verteld. Maar je schrikt er toch van he. Maar als je geen kramp hebt verder, zal het vast meevallen.

Mogen wij ook in het lijstje? 22 december uitgerekend.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:00:17 #43
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58652642
Mefke jeetje wat schrikken zeg!! Weet je al wat meer? Ben wel blij voor je dat het bloeden gestopt is.
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:34:48 #44
100412 mefke79
komt goed!
pi_58653210
Ik weet nog niets meer en ga er ook vanuit dat ik vanavond niets meer van de vk hoor. Als ze morgen bellen en ik even rustig kan overleggen (moet morgen gewoon werken, daar weten ze van niets en dat houd ik graag nog even zo) wil ik vragen of ik deze week een echo mag laten doen. Dan weet je al iets meer. Voel me verder goed (op pijnlijke borsten na dan, maar die heb ik nu -even- graag, weet ik tenminste dat niet alles verloren is...
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:44:24 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58653393
Jullie staan erbij Ingrid.

mefke, wat schrikken zeg, hopelijk kan de vk je gerust stellen.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:55:04 #46
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58653581
Mefke ik hoop dat het niks is... en dat je bijde echo een mooi beebje ziet met een kloppend hartje

Ingrid proficiat meid
pi_58653900
Jeetje Mefke, dat is ff schrikken. Hoop dat het meevalt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58654349
LIewella, nu snap ik het wat beter, ook dat ze het onderling willen houden. Maar ja, of ze je ouders kunnen 'verbieden' in hetzelfde hotel te gaan... Lijkt me voor jou juist wel leuk. En het wil toch niet zeggen dat je continu samen hoeft te zijn (met welke groep dan ook?!)

Silmarwen, de eerste curretage was een 'gewone' na 5 weken na de bevalling, met ruggeprik. Toen mocht ik meteen naar huis nadat ik geplast had. De 2e keer was een manuele curretage onder narcose en moest ik -volgens mij- blijven voor de bloedtransfusie, maar had het anders niet echt bezwaar opgeleverd als ik anders na 2 uur naar huis was gegaan. Weet ik niet zeker. Denk dat het er ook aan ligt hoe laat op de dag je gecurreteerd wordt en hoe je er aan toe bent. (Straks es ff googlen!)

Nah... ik ben dus vanmorgen bij de gyn geweest. Mijn gamma-GT was binnen 2 dagen tijd met bijna 100 gestegen, en loopt dus akelig hard op. Ook de alkalische fosfase was nu te hoog. Vind het behoorlijk eng, ligt het nu aan mijn eigen gezondheid of aan de zwangerschap?!
Ze hebben een echo gedaan en er bleek niet zo gek veel vruchtwater te zitten, begreep ik... Verbaast me, want de vorige keer verzoop het kind er nog bijna in?! En... ze heeft me inwendig onderzocht en ik heb al 3 cm. ontsluiting!!! Als het vannacht niet spontaan doorzet (het blijft rommelen af en toe) dan wordt ik MORGEN om 7 uur in het MCA verwacht voor een inleiding! Kon wel janken van opluchting en spanning tegelijk, er ging zoveel door mijn hoofd. Ben bij de vorige 2 ook ingeleid, maar dat was omdat de vliezen al gebroken waren en ze in het water gepoept hadden, dus dan moet het gewoon direct. Dit is zo anders, zo'n gekke gedachte dat je weet dat je er morgen een kleintje bij hebt!!! Vraag me af of ik een oog dicht doe vannacht!
Afijn, jullie weten dus dat je vanaf 8 uur meepuffen mag!
pi_58654507
Fijn Mammietje!
Heel veel succes morgen!
Houdt iemand ons op de hoogte als kleintje geboren is?
pi_58654579
Mammietje succes vannacht en/of morgen! Alvast een aanmoediging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')