Zoals ik een paar posts eerder al zei zijn er heel veel games die enkele GB's aan data op je harde schijf zetten, zelfs zonder dat je het spel hebt geinstalleerd (wat dan in feite dus wel is gedaan). Stel je speelt 1 keertje Oblivion, en als je de disc er dan weer uithaalt staat er ineens 4.6 GB aan data op je harde schijf. Dus misschien is dat het. Je kan het gewoon checken bij Game Data Management. Ik heb daar onlangs 20 GB schijfruimte vrijgemaakt van allemaal spellen die ik ooit gespeeld heb maar die ik ondertussen alweer verkocht heb.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de PS3 en Ruimte op je Harde schijf?
Ik heb een HDD van 250 gig erin geknalt, na het formateren hield ik 232 over, nadat ik mijn saves enzo gebackupped had zat ik op 202 gig...
Enige wat ik erop had staan waren save games, en 2 demo's. maximaal 2 gig bij elkaar.
Houd de PS3 zelf een stuk harde schijf?
Dat heeft ook te maken met de omrekening die niet 'eerlijk' wordt gedaan. Wat op de doos staat is namelijk niet wat je krijgt.......er zit een omrekening waardoor je bij een groter wordend volume steeds meer GB verliest. Deze gast verwoord het wel goed:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de PS3 en Ruimte op je Harde schijf?
Ik heb een HDD van 250 gig erin geknalt, na het formateren hield ik 232 over, nadat ik mijn saves enzo gebackupped had zat ik op 202 gig...
Enige wat ik erop had staan waren save games, en 2 demo's. maximaal 2 gig bij elkaar.
Houd de PS3 zelf een stuk harde schijf?
Zo gaat dat dus, ik heb laatst een 400GB HDD gekocht en ik heb maar 372GB ervan ter beschikking, that's lifequote:You're actually not losing any space. When the Hard Drive box say 200GB, they mean 200,000,000,000 bytes. When in reality there are 1024 MB in a GB, no 1000. Windows countes the number of bytes as 1024 bytes in a Kbyte, 1024 Kbytes in a MB, 1024 MB in a GB.
So if you take 200,000,000,000 bytes, divide by 1024 for Kbytes, 1024 again for MB, and 1024 again for GB you actually end up with like 185GB. Plus you have to allow overhead for file system info and such.
quote:Waar de game het eerste uur vrij eendimensionaal overkomt, blijkt hij plotseling veel dieper te zijn dan gedacht. De wapens variëren van machinegeweren en vlammenwerpers tot messen.
quote:Je manier van spelen en spelbeleving worden anders wanneer je van de Nectar af bent. Je krijgt nieuwe moves, ziet de wereld om je heen kleurrijker en moet zien te overleven zonder de ‘Nectar krachten’
Dat stemt mij toch wat hoopvoller, en heel misschien dat ik het toch ga wagen.....quote:Door zijn volwassen en gewaagde thematiek en de manier hoe de verschillende realiteiten van de game in beeld worden gebracht zal de game niet voor iedereen zo toegankelijk zijn als bijvoorbeeld een Call of Duty, maar voor gamers die op zoek zijn naar een shooter die nieuwe paden verkent en een fascinerend verhaal voorschotelt lijkt Haze zeker potentie te hebben en is er na het spelen van deze preview zeker geen sprake van teleurstelling, maar eerder naar de behoefte aan het eindproduct.
Mjah hun antwoord aan mij verleden keer was dat zodra ze er vanaf wisten en de LE bij hun te krijgen zou zijn, dan zouden ze de site updaten. Maar je hebt gelijk het is nu officieel bekend dat hij ook in Nederland uitkomt. dus laat even wat horen als je antwoord hebt gehad. Ik zit de gehele dag klaar zodra die ergens online komt om hem te pre-orderen, want 25.000 exemplaren voor heel europa is weinig. Het voordeel is dan wel weer dat die 100 euro kost en dat vinden de meesten teveel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb Dimensionplus maar eens een mailtje gestuurd omtrent de MGS 4 LE
Same herequote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:55 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik zit de gehele dag klaar zodra die ergens online komt om hem te pre-orderen,
Heb je um gespeeld ja? (en nee ik bedoel niet de demo)quote:
Is het juist niet kicken om een hele kast vol games te hebben alleen al om de nostalgie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doe gewoon net zoals mij
Spel uitgespeeld? --- > verkopen![]()
Anders blijf je net als mij met mijn ps2 toen in 2006 zitten met " This is football 2002 "enzo![]()
En trust me, die raak je nooit meer kwijt, zie nu nog maar eens motorstorm voor meer dan 20 euro te verkopen
Demo's zijn over het algemeen reprensatief genoeg om een mening te hebben over een spel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:19 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Heb je um gespeeld ja? (en nee ik bedoel niet de demo)
Niet helemaal. Het geeft je nog altijd een fractie van de indruk van het spel. De gehele spelervaring kan je nooit optimaal ervaren doordat je in feite een build speelt van een aantal maanden geleden. De retailversie kan in dat opzicht de nodige veranderingen/optimalisaties kennen aan de gameplay en presentatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Demo's zijn over het algemeen reprensatief genoeg om een mening te hebben over een spel.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb Dimensionplus maar eens een mailtje gestuurd omtrent de MGS 4 LE
quote:Hallo,
Klopt, zolang Konami Nederland niets bevestigd kunnen we het niet op de site zetten.
--
Met vriendelijke groet,
Dimension Plus
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Limited Edition PS3 bundel (exclusief verkrijgbaar via konami en vooralsnog alleen voor Japan en Amerika aangekondigd)
Wattttttttttttttttt fifa verkocht ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het juist niet kicken om een hele kast vol games te hebben alleen al om de nostalgie.
Heb zelf :
- Rainbow Six Las Vegas
- Motorstorm
- Skate
- Resistance Fall of Man
- Pro Evolution Soccer 2008
Verkocht en heb er nu wel spijt van mijn collectie nu is:
- Fifa 08 :
- Call of Duty 4
- GTA IV
- Gran Turismo 5 Prologue
Alle spellen die ik in de toekomst ga aanschaffen hou ik nu wel, 2e handse spellen verkoop je toch bijna altijd met verlies dus of je daarmee wat opschiet betwijfel ik. Tuurlijk kan het zo zijn dat je 1 a 2 miskopen doet in het jaar en dan gaat het natuurlijk wel meteen de verkoop in.
Beter lezenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wattttttttttttttttt fifa verkocht ?
Gister kwam mijn fifa 08 binnen, voor 3e keer gekocht sinds het spel uit is, dank je wessiej
had spel op de ps3 sinds februari niet meer gespeeld
gister en vandaag veel gespeeld, 17 wedstrijden, gelijk 15 wedstrijden gewonnen online, maar 2 verloren
![]()
FIFA toernooi in antwerpen
Hebben ze het weer eens mooier gemaaktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:52 schreef Sackboy het volgende:
Brothers in Arms: Hell's Highway
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee hoor, ik koop ze bij 3BM voor 45 euro.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het juist niet kicken om een hele kast vol games te hebben alleen al om de nostalgie.
2e handse spellen verkoop je toch bijna altijd met verlies dus of je daarmee wat opschiet betwijfel ik. Tuurlijk kan het zo zijn dat je 1 a 2 miskopen doet in het jaar en dan gaat het natuurlijk wel meteen de verkoop in.
Als het echt zo is, dan haal ik m op de dag dat ie uitkomtquote:Bioshock komt naar de PS3
De geruchten zijn er al een tijdje maar werden steeds ontkent, Nu is er duidelijkheid.
Volgens het gamesblad EGM is de kogel door de kerk. In september van dit jaar verschijnt Bioshock op de PS3. EGM heeft er een heel artikel aan gewijd, De game bevat alle uitbreidingen van de pc en Xbox 360 versie en de graphics zijn nog wat opgepoetst.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:09 schreef Agiath het volgende:
Wit![]()
Bij ons zou dat niet staan hier maar het is wel stijlvol
* MisterJ.Lo is jaloersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
IK HEB EEN PLAYSTATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, dat is dan ook weer vermeld.
Oja, pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan bel ik Sony in Japan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
* MisterJ.Lo is jaloers
Alleen ben je wel de lul als dat dit stuk gaat geen garantie hier![]()
Tjahcho mi hado la...... PS3 STUK STUK!!quote:
Grrquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha Jorien met 5-2 en 0-1 verslagen eerst was het Chelsea - Barcelona en daarna Barcelona - Chelsea
Sweetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
IK HEB EEN PLAYSTATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, dat is dan ook weer vermeld.
Oja, pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestaan die dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sweet![]()
* zit nog steeds op een zwarte wii te wachten
Dat is dus helemaal leeg... daar had ik al gekeken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zoals ik een paar posts eerder al zei zijn er heel veel games die enkele GB's aan data op je harde schijf zetten, zelfs zonder dat je het spel hebt geinstalleerd (wat dan in feite dus wel is gedaan). Stel je speelt 1 keertje Oblivion, en als je de disc er dan weer uithaalt staat er ineens 4.6 GB aan data op je harde schijf. Dus misschien is dat het. Je kan het gewoon checken bij Game Data Management. Ik heb daar onlangs 20 GB schijfruimte vrijgemaakt van allemaal spellen die ik ooit gespeeld heb maar die ik ondertussen alweer verkocht heb.
Ja dan kom ik op 232 uit, dat weet ik.. maar er is data ingebruik door de PS3 zelf die ik nergens terug kan vinden.. een gig of 30quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:50 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met de omrekening die niet 'eerlijk' wordt gedaan. Wat op de doos staat is namelijk niet wat je krijgt.......er zit een omrekening waardoor je bij een groter wordend volume steeds meer GB verliest. Deze gast verwoord het wel goed:
[..]
Zo gaat dat dus, ik heb laatst een 400GB HDD gekocht en ik heb maar 372GB ervan ter beschikking, that's life
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
IK HEB EEN PLAYSTATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, dat is dan ook weer vermeld.
Oja, pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:52 schreef Sackboy het volgende:
Brothers in Arms: Hell's Highway
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zouden in ieder geval representatief genoeg moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Demo's zijn over het algemeen reprensatief genoeg om een mening te hebben over een spel.
En ik vind Haze zuigen, zou het zelf nooit kopen.
must havequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:28 schreef Sackboy het volgende:
Resistance 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Let's seequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/18888
Nou toe maar Wes...
Amerikanen en WWE
Zijn die gozers met hun pakjes nou ook Chimera?Want het ziet er niet naar uit dat ze attacked worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:28 schreef Sackboy het volgende:
Resistance 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zou de demo zou snel komenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:28 schreef Sackboy het volgende:
Resistance 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:IGN: LittleBigPlanet Progress Report
We play a new level and get confirmation on a U.S. release window.
May 16, 2008 - You're welcome -- and encouraged -- to read this preview, but the fact remains that you'll never understand the jaw-dropping power of LittleBigPlanet until you play it. How do I know this?
Because I just played it for the first time, and I'm legitimately floored.
I was in the audience at GDC 2007 when Phil Harrison introduced the world to Sackboy, and I thought LBP looked like fun but didn't go off the deep end for it. There's been more than a few events since then where LBP and I have shared the same space, but something or some project always kept me from playing it. So, my excitement for the project stayed in the "Gee, whiz. That looks like fun stage."
Today, at Sony's Pre-E3 event, I saw the light.
Folks representing the title started us journalists off at a simple selection screen where three planets float in front of a cardboard box that has a viewing hole cut out of the middle. It looks like a TV or a spaceship window. One planet is the cloth-like material the game is synonymous with and is called CraftEarth. This is where you'll jump into actual levels you've created or downloaded. MyMoon is where you'll be given the keys to the kingdom and allowed to create your own contraptions and worlds. InfoFridge was blank for our demo, but is made up of push pins and corkboard -- when the title goes live, this is where messages will be displayed as kind of a community gathering place.
Thing about this screen is that Sackboy -- or boys depending on how many players you have ready to go -- are just chilling in the box while you browse. When you're ready to move, they'll grab the massive representation of the PS3 controller and wiggle the joysticks for you.
Ours eventually wiggled to a level named Elephant Expedition. With a distinct India flavor, the core structure of the level was constructed out of a shaped, sand-colored facade that's reminiscent of ancient architecture. This is intermixed with tan sofa cushion-looking rectangles that act as platforms and traps. One of the long logs launched our Sackboy into the air, while similar rectangles shot in from the side and tried to crush him.
I played with three other folks, and the objective was to get through the level as quickly and efficiently as possible while collecting colored-orbs. Our total orb count was tracked in the center of pie chart in the left corner, while the pie part tracked how many orbs each of our team's Sackboys had collected. When we modified our characters looks -- tap square and have at it when it comes to eyes, teeth, moustaches, etc. -- the character's representation on the pie chart changed in real time.
Still, what I find most impressive about this title is how simple it is to control while maintaining an incredible depth. I ran through the level tapping X to jump and holding R1 to push and pull objects into position. That's it. Two buttons. With those two buttons, I was moving blocks to make stairs on one side of the level, leaping onto ledges to activate switches so that my team could move on, and even riding a mechanized elephant over some fire spots that would surely kill my Sackboy.
Sure, when I wanted to change my character or put tiger-striped stickers all over the place I needed to use a third button and navigate a small pop-up menu, but even with all of the options on the screen, it was a breeze to jet through.
We finished the level in front of a cardboard computer screen, our stats popped up, we unlocked some stickers and a little trophy popped up over my head to signify I had collected the most orbs.
It was simple, easy and a blast.
From there, our demo sent us to the moon to see what we could create and how. It started with the content I'm sure you're all familiar with -- you can put him in a dragon suit, you can give him a Cyclops eye, etc. -- but quickly moved to how these individual pieces end up interacting with each other. The game busted out an oh-so-cute skull that's suspended above the ground by this wooden spine. The lower part of the skull's jaw was on a set of ropes and would fall and rise over and over again. Our demoer whipped up a switch and placed it next to the skull, he then paused the action (which brings about this sick VCR tracking art at the top of the screen to let you know something's different) and connected the switch to the ropes via chains.
The action resumed without the skull's mouth moving. One Sackboy climbed onto the jaw, another threw the lever, and the character rose.
Equally as awesome as all of that was endowing your creations with elements. Every platforming level needs deathtraps, and creating them in LBP is easy. Our demo-giver created some sponge rectangles and then clicked his elements option. Fire, ice, electricity and more popped up, he chose electricity, he clicked the sponge and -- ZAP -- we had a way to kill our little buddy.
Seriously, I could talk all day about how amazing this game seems like it's going to be, but you won't know the joys of making your Sackboy hold his breath until he explodes, using the PlayStation Eye to make an in-game sticker, or any of the other cool stuff until the game's global
[img=190,115]url van screen[/img]quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe krijg je de screens zo naast elkaar Sack?
Hij stelde niet zoveel voor won met geluk van me.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga komende zomer nog wel een Wii halen
MisterJ.Lo ging er zelf af tegen de wereldkampioen
Test:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ [url=url van screen]afbeelding[/url] ]
Geen Infamous dit jaar dusquote:For the second half of 2008 and beyond, we will see a spectacular line up of triple-A titles and original gaming content that will satisfy PlayStation fans across the board... Highly anticipated games such as Resistance 2(TM), LittleBigPlanet(TM), and Killzone(TM) 2, along with original content such as SIREN: Blood Curse and PixelJunk(TM) Eden, demonstrate SCEA's passion to lead the market by continuing to deliver unique gaming content and revolutionary sequels to our best-selling franchises.
quote:
Deze game gaat echt zoveel speeltijd krijgen!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:37 schreef Sackboy het volgende:
Socom: Confrontation
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En deel 2 & 3:quote:
Niet zo mooiquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:37 schreef Sackboy het volgende:
Socom: Confrontation
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol ik kijk nu even op ebay en ik kan gewoon spellen voor ¤35,- euro bestellen eclusief verzendkosten, damn waarom heb ik dit niet eerder gedaan
Alleen doe ik dit wel bij spellen waar ik een week of 2 op kan wachten. GTA IV bijvoorbeeld moest ik echt op de releasedate hebbenen dan heeft online bestellen en het uit Amerika of Japan verschepen weinig zin.
Hier kost ie ¤38 inclusief verzenden. De X360-versie is zelfs maar ¤32quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:29 schreef janrad het volgende:
Bij 3BM zie ik Grid nog niet staan dus dat lukt nog niet.
Die van 32 euroquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hier kost ie ¤38 inclusief verzenden. De X360-versie is zelfs maar ¤32
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:21 schreef Blackninjadude het volgende:
Vindt je het zo'n geweldige game dat je de pics weer moest posten?
Zo dat scheelt een hoop geld, gelijk besteld.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hier kost ie ¤38 inclusief verzenden. De X360-versie is zelfs maar ¤32
http://www.gametrailers.com/game/6195.html trailers zijn er zo vet vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Zo dat scheelt een hoop geld, gelijk besteld.
Ik wil hem eig. ook wel voor MGS4 hebben, jammer alleen dat hij zo rond de ¤43 kost...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb ook zojuist een DS3 besteld.. ik moet zo'n ding VOOR MGS4 hebben natuurlijk.
¤43? Je bedoelt ¤35 inclusief verzendkosten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik wil hem eig. ook wel voor MGS4 hebben, jammer alleen dat hij zo rond de ¤43 kost...
Besteld, me eerste Paypal aankoopquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
¤43? Je bedoelt ¤35 inclusief verzendkosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |