Iemand?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Sjonnie. Fokking held.
Terechte winnaar van de voetballer van het jaar. Alleen gaat de gouden schoen niet naar de topscorer van het seizoen?In dit geval Huntelaar dus.
De Nederlandse is de beste voetballer van het seizoen. De Europese is de europese topscoorder.quote:
Oh zo zit het dus. Thnx.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De Nederlandse is de beste voetballer van het seizoen. De Europese is de europese topscoorder.
Vond m jankerig over komen toen er over Blind gepraat werd en dat Blind tegenover hem ontkende dat er iets speelde en 2 weken later toch toegaf dat er op dat moment de overgang naar Ajax al speelde.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
Hugo is in vorm vandaag
Adrie Koster volgend jaar naar Twente.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:44 schreef denthemen het volgende:
Ik lette niet goed op, wat was er nou tussen Ajax en Twente waar men het vorige week ook al over had?
Ik vind Hugo daarin de meest kinderachtige, ik vind het een leuke vent maar als je het niet met meneer eens bent .quote:
"Ik vroeg Blind jok jij niet ? dus hij mij vertellen dat het helemaal niet te spraken is"quote:Op zondag 11 mei 2008 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vond m jankerig over komen toen er over Blind gepraat werd en dat Blind tegenover hem ontkende dat er iets speelde en 2 weken later toch toegaf dat er op dat moment de overgang naar Ajax al speelde.
Ja morgen middag rond half 12 dacht ik, tvgids.nlquote:Op zondag 11 mei 2008 23:52 schreef DrDentz het volgende:
wordt dit vanavond nog herhaald? of morgenmiddag wel he
Zo uit het hoofd nederland 2 om 13.10. alleen waat ik niet of dat ook 2e pinksterdag geldquote:Op zondag 11 mei 2008 23:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja morgen middag rond half 12 dacht ik, tvgids.nl
13:10 - 14:10quote:Op zondag 11 mei 2008 23:54 schreef maril het volgende:
[..]
Zo uit het hoofd nederland 2 om 13.20. alleen waat ik niet of dat ook 2e pinksterdag geld
die kop van Jack van Gelder in de OP straalt ook wel veel Ajax uit vind ikquote:Op zondag 11 mei 2008 23:56 schreef Yeahinho het volgende:
Fotoreportage van Heitinga in de OP, een en al Amsterdamse icons, "kakkies"... Zit ik hier in het Ajax-topic ofzo?
Ja natuurlijk, Calimero.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:56 schreef Yeahinho het volgende:
Fotoreportage van Heitinga in de OP, een en al Amsterdamse icons, "kakkies"... Zit ik hier in het Ajax-topic ofzo?
Hij heeft toch werkelijk niks toegevoegdquote:
Ik heb het veranderd de tijd, maar het zou mij niets verbazen als het om 13.20 begint Journaal van 13.00 duurt altijd 10 min en daarna ook nog de sport.quote:
Precies sloeg allemaal nergens opquote:Op zondag 11 mei 2008 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft toch werkelijk niks toegevoegdGesteund door Jack met z'n "Dit gaan we jou niet vragen" "Hier hoef jij geen antwoord op te geven hoor" etc....
Ook dit is weer een typische Ajacieden opmerking, worden ze een keer met de feiten geconfronteerd dan zijn de andere altijd de boertjes en de calimero's.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
Ja natuurlijk, Calimero.
Je weet het toch: het is Studio Ajax.
Niks toegevoegdquote:Op zondag 11 mei 2008 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft toch werkelijk niks toegevoegdGesteund door Jack met z'n "Dit gaan we jou niet vragen" "Hier hoef jij geen antwoord op te geven hoor" etc....
Jack voelt sowieso niets aan, ga VI steeds beter vinden.quote:
Pssst hij heeft het over het programmaquote:Op maandag 12 mei 2008 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
Niks toegevoegd
Kom op man, hij is samen met Huntelaar dit seizoen toch zeker een zeer belangrijke kracht.
Hij en Huntelaar waren inderdaad de twee beste gasten van Studio Voetbal dit seizoen!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:00 schreef toma het volgende:
Niks toegevoegd
Kom op man, hij is samen met Huntelaar dit seizoen toch zeker een zeer belangrijke kracht.
quote:Op maandag 12 mei 2008 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij en Huntelaar waren inderdaad de twee beste gasten van Studio Voetbal dit seizoen!![]()
![]()
Lijkt echt het Ajax topic geworden dit... We hebben het over studio voetbal he [ afbeelding ]
Ja inhoudelijk zei hij niet veel verassends. Dacht idd dat je het over zn voetbalkwaliteiten had.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij en Huntelaar waren inderdaad de twee beste gasten van Studio Voetbal dit seizoen!![]()
![]()
Lijkt echt het Ajax topic geworden dit... We hebben het over studio voetbal he [ afbeelding ]
Johnny had ook niet in de schaduw gezeten.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Jackie was weer bruin zeg
Bij Johnny kon je precies de afdruk van zijn zonnebril zienquote:Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Johnny had ook niet in de schaduw gezeten.
dat bij zijn lip ookquote:Op maandag 12 mei 2008 11:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij Johnny kon je precies de afdruk van zijn zonnebril zien
dat kun je flink verkeerd intepreteren als je dat zo leest.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:33 schreef DrDentz het volgende:
Hahaha Youri
"Ik vind Dick Jol niet de beste!!!!"
"Nee wie dan?"
"Ja euuuuhhhh ff denken... eeuuuuhhh"
"Je weet het niet.."
"Ja hallo, mag ik Dick Jol niet de beste vinden?!?!"
Het verschil is dat v. Basten een goede uitstraling heeft en Advocaat niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:46 schreef DrDentz het volgende:
wat is dat voor onzin.. "Van Basten noemen ze nooit Marcootje, en jou wel Dickie"
we noemen hem toch Bassie
Tja, wat moeten ze er over zeggenquote:Op maandag 12 mei 2008 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die het jammer vond dat er geen aandacht werd geschonken aan de dood van Sterchele?
Tsja men bespreekt de gebeurtenissen van de week en dan is het ook wel een beetje op z'n plaats dat er even stil bij wordt gestaan. Maar goed zo denk ik er dan over.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
Tja, wat moeten ze er over zeggenNatuurlijk jammer voor de voetbalwereld maar voor de rest kun je er niet veel over praten.
Het gerucht gaat de ronde in Italië dat hij min of meer een basisplek eist en anders hij het voor gezien houdt Echter is het Jack die dit riep dus in hoeverre het waar is...quote:Op maandag 12 mei 2008 20:28 schreef Fathom het volgende:
Ik zapte te laat in... Maar Seedorf bedankt voor Oranje voor EK? of NA EK?
Mocht dit waar zijn blijft hij maar lekker in milaanquote:Op maandag 12 mei 2008 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het gerucht gaat de ronde in Italië dat hij min of meer een basisplek eist en anders hij het voor gezien houdt Echter is het Jack die dit riep dus in hoeverre het waar is...
Sowieso is het van de zotte om een basisplek te eisenquote:Op maandag 12 mei 2008 20:57 schreef Fathom het volgende:
[..]
Mocht dit waar zijn blijft hij maar lekker in milaan
Hij eist helemaal geen basisplek. Hij wilt alleen bij de nummers 1 t/m 18 horen en niet de nummer 23 van de selectie zijn. Kan ik best begrijpen.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sowieso is het van de zotte om een basisplek te eisen![]()
Maar goed voorlopig neem ik het ook met een korrel zout waar.
Ah, de hele uitzending over één onderwerp praten. Leuk.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gezellig, Mario van der Ende te gast.
Beter hakken ze even flink in op de arbitrage. Het is gewoon niet leuk meer zoals het dit seizoen ging.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, de hele uitzending over één onderwerp praten. Leuk.
Bereik je helemaal niets mee. Seizoen gelopen, morgen is alles weer vergeten.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Beter hakken ze even flink in op de arbitrage. Het is gewoon niet leuk meer zoals het dit seizoen ging.
Ik bedoel ook niet specifiek Ajax gerelateerde beslissingen ofzo. In die post zat geen frustratie of wat. Maar als je ziet wat er alles is mis gegaan...quote:Op zondag 18 mei 2008 19:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bereik je helemaal niets mee. Seizoen gelopen, morgen is alles weer vergeten.
En de NOS mag toch geen beelden uitzenden, dus dat wordt een nutteloze uitzending.
Dan sla ik over.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Studio specsaversquote:Op zondag 18 mei 2008 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar niet met veel alcohol, zonder ziekelijke politie-aanwezigheid, etc.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat lult Jack van Gelder nou dat er bij Feyenoord geen huldiging in het centrum gehouden zou kunnen worden?
Feyenoord is notabene een paar weken geleden nog gehuldigd op de Coolsingel. Ik weet niet of Jack weet waar de Coolsingel ligt, maar die ligt toch echt in het centrum hoor.
quote:
Dan verliezen ze toch gewoon de vCL? Kan het alsnogquote:Op zondag 18 mei 2008 23:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
niet als ronaldhino naar ac milan gaat
Dat is de zomerhit van 2008. Binnenkort breng ik hem uit op single.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar niet met veel alcohol, zonder ziekelijke politie-aanwezigheid, etc.
De Oude Markt is overigens maar een klein plein. Waarom laten ze trouwens overal steeds het 'Helemaal niets in Amsterdam horen?' Die huldiging duurde zo'n 3 kwartier en 15 seconden werd dat gezongen. In plaats dat ze het gejuich o.i.d. voor Fred lieten horen doen ze dat.
Dat heb ik dus net gemist, wat was er nou precies?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
Als het klopt wat Hugo beweert over Uilenberg dan heeft die z'n langste tijd als baas van de scheidsrechters wel gehad.
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
Als het klopt wat Hugo beweert over Uilenberg dan heeft die z'n langste tijd als baas van de scheidsrechters wel gehad.
Uilenberg zou rapporten van de vierde man teruggestuurd hebben zodat ze aangepast konden worden, omdat ze te negatief waren over de scheidsrechter.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net gemist, wat was er nou precies?
Yup alleen van Boschker en Suarez was echt een "duidelijke" pingel. De beelden over zware overtredingen zijn wel een stuk beter.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een slechte voorbeelden van Mario.
Wat dat betreft heeft Youri wel gelijk, laten ze net allemaal schwalbes en lichte contacten zien. Dan kun je overal wel een strafschop voor geven.
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:49 schreef tong80 het volgende:
Your moet zijn muil houden ben blij dat ie stopt
Die van Lurling was er ook geen.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:35 schreef _Mike_ het volgende:
Yup alleen van Boschker en Suarez was echt een "duidelijke" pingel. De beelden over zware overtredingen zijn wel een stuk beter.
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:05 schreef Fukjoeman het volgende:
niks over de CL finale?
Ws een vriendje van de Uil.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:49 schreef tong80 het volgende:
Your moet zijn muil houden ben blij dat ie stopt
Enschede kliek he.quote:
Wie van de 2 bedoel je?quote:
En als het nog even over Gullit gaat, dan komt "Roed is/was mijn man" ook nog wel voorbij. Maar Jack én Petrovic is me iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Fantastische kloeb.!! Ik zet in op meer dan 5x
Inderdaad ja. Met de neger die voor niemand buigtquote:Op zondag 25 mei 2008 22:42 schreef Tommeke het volgende:
Wat een huilie verhaal nu trouwens op Nederland 1 met Andere Tijden.
Klikquote:Op zondag 25 mei 2008 22:42 schreef Tommeke het volgende:
Wat een huilie verhaal nu trouwens op Nederland 1 met Andere Tijden.
Even turven of ie dat weer gaat zeggen, die griezel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:52 schreef tong80 het volgende:
Ies faaaantastisch weer miet Martien te mogen werken. Ies een fantaaaastische coach.
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is Hugo?
Daar is ie al.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:30 schreef 456 het volgende:
Er worden vlaamse series ondertiteld... Waarom wordt die Petrovic niet ondertiteld?
*proest*quote:Op zondag 25 mei 2008 23:30 schreef 456 het volgende:
Er worden vlaamse series ondertiteld... Waarom wordt die Petrovic niet ondertiteld?
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
TV TIP:
KIJK OP PAGINA 888 OM MENEER KLOEP TOCH NOG TE KUNNEN VOLGEN.
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:37 schreef Palmboom313 het volgende:
goed idee Jolde jong en sneijder en daarvoor van persie van der vaart en robben/kuyt
Ja Hugo is er niet hé...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:41 schreef TC03 het volgende:
Ik erger me eraan dat Jol constant met z'n armen over elkaar zit.
Petro houdt niet veel lichaamsdelen meer over, als 'ie hierna nog vaker assistent-trainer wordt....quote:Op zondag 25 mei 2008 23:36 schreef DrDentz het volgende:
lijkt me wel een Hugo vraag of hij ook een nier aan Jol af zou staan
Hij was wel bijna vermoord en is met zijn privéjet NL ontvluchtquote:Op zondag 25 mei 2008 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Petrovic doet nu net alsof Dick het fantastisch deed, wat een kut-ek was dat, we wonnen alleen van Letland
En nu hebben we allemaal spijt. Bring back the Dick!quote:Op zondag 25 mei 2008 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij was wel bijna vermoord en is met zijn privéjet NL ontvlucht
Spijt?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En nu hebben we allemaal spijt. Bring back the Dick!
Maar van der Sar is een Nederlander en hij pakt de beslissende penalty.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:47 schreef mcyodogg het volgende:
Van der Sar's heldenrol wordt wel een tikkie overdreven vind ik.
Cech pakte er evenveel.
Cech pakte nog wel meer denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:47 schreef mcyodogg het volgende:
Cech pakte er evenveel.
Sar pakt de beslissende. Dus ben je een held. Klaar!quote:Op zondag 25 mei 2008 23:47 schreef mcyodogg het volgende:
Cech pakte er evenveel.
quote:
was een quote van Petroquote:Op zondag 25 mei 2008 23:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Spijt?![]()
Geen haar op mijn hoofd.
Als hij nou net zo had gecoached bij NL zoals hij nu doet............dat is een ander verhaal.
Zou zeggen, bekijk de Europa Cup-I finale uit 1986 eens. Dat is pas een heldenrolquote:Op zondag 25 mei 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sar pakt de beslissende. Dus ben je een held. Klaar!
De spelers zullen houden van Petrovic.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:49 schreef schaap001 het volgende:
Ik geef Jol een naamdje of twee en dan wordt 'ie knettergek van Petro.
Ja, maar daar staat steedsquote:
Ferguson kan opgelucht ademhalen. Manchester United verdiend ook het officiele grote kloep certificaatquote:
Als zelfs Petro je clubje geen grote kloeb noemt heb je het echt verneukt in de voetbalwereld.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:54 schreef PirE het volgende:
Potverdorie, Valencia is geen grote kloep. Dan zal hard aankomen in de sinaasappelstad. Krijg je eerst Ronald Koeman en als die weg is strooit Petro nog wat extra zout in de wond met zijn statement dat Valencia geen grote kloep is.
redacTOER!quote:Op zondag 25 mei 2008 23:55 schreef schaap001 het volgende:
Hallo jack...Martijn ies kewoon un vaantaastiesche eindredacteur.
Petro is besmettelijk...
Fuck... Heb jij die nog? Ik heb van de week mijn video band overschreven met een aflevering van As the world turns...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had beter naar een oude aflevering van Hart In Aktie met Natasja Froger kunnen kijken.
Omdat je altijd positieve feedback krijgt, dat is soms wel nodig in de voetbalwereld.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:57 schreef Wooldoor het volgende:
Toch benieuwd waarom toch wel bekende trainers kiezen voor hem als trainer of assistent, inhoudelijk stelt hij weinig voor lijkt het.
Allebei net zo goed verstaanbaar in ieder gevalquote:Op zondag 25 mei 2008 23:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat je altijd positieve feedback krijgt, dat is soms wel nodig in de voetbalwereld.
Ik denk dan ook dat Grant Petrovic als assistent had moeten nemen ipv Ten Cate. Dan had hij lang niet zo depressief geweest.
Absoluut.quote:
Volgens mij heb ik wat gemist?quote:Op maandag 26 mei 2008 00:16 schreef DemonCleaner het volgende:
Helemaal dat zielige verhaal over Voetbal Insite.
Ja dat was nog erger, ja mathijssen is perfect in de luchtquote:Op maandag 26 mei 2008 00:16 schreef DemonCleaner het volgende:
Jol heeft er wel kijk op, hij moet alleen niet al te opzichtig zijn eigen HSV spelers de hemel in praten. Meesterlijk filmpje trouwens![]()
Van die Petrovic word ik net als iedereen misselijk. Helemaal dat zielige verhaal over Voetbal Insite.
Dan weet hij meer dan wij weten.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Breukelen vond Joris ook al zo'n ''hele goede'' mandekker
Even een weekje op vakantie. Niet meer doen dus. Alsjeblieft. Dan weet je ook meteen weer waarom Jack en Youri NIET de hoofdredenen zijn om te kijken.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:19 schreef Damzkieee het volgende:
Waar was Hugo trouwens?
Ook leuk hoe Jol heel subtiel Petro al af en toe in de hoek zet. Maar je zou er inderdaad toch knettergek van worden, van die babbelzieke gozer.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:06 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Jol lijkt een dooie lul maar heeft goeie teksten. Heerlijk hoe ie Henk Kessler neersabelde.
En Petrovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |