Iemand?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Sjonnie. Fokking held.
Terechte winnaar van de voetballer van het jaar. Alleen gaat de gouden schoen niet naar de topscorer van het seizoen?In dit geval Huntelaar dus.
De Nederlandse is de beste voetballer van het seizoen. De Europese is de europese topscoorder.quote:
Oh zo zit het dus. Thnx.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De Nederlandse is de beste voetballer van het seizoen. De Europese is de europese topscoorder.
Vond m jankerig over komen toen er over Blind gepraat werd en dat Blind tegenover hem ontkende dat er iets speelde en 2 weken later toch toegaf dat er op dat moment de overgang naar Ajax al speelde.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
Hugo is in vorm vandaag
Adrie Koster volgend jaar naar Twente.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:44 schreef denthemen het volgende:
Ik lette niet goed op, wat was er nou tussen Ajax en Twente waar men het vorige week ook al over had?
Ik vind Hugo daarin de meest kinderachtige, ik vind het een leuke vent maar als je het niet met meneer eens bent .quote:
"Ik vroeg Blind jok jij niet ? dus hij mij vertellen dat het helemaal niet te spraken is"quote:Op zondag 11 mei 2008 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vond m jankerig over komen toen er over Blind gepraat werd en dat Blind tegenover hem ontkende dat er iets speelde en 2 weken later toch toegaf dat er op dat moment de overgang naar Ajax al speelde.
Ja morgen middag rond half 12 dacht ik, tvgids.nlquote:Op zondag 11 mei 2008 23:52 schreef DrDentz het volgende:
wordt dit vanavond nog herhaald? of morgenmiddag wel he
Zo uit het hoofd nederland 2 om 13.10. alleen waat ik niet of dat ook 2e pinksterdag geldquote:Op zondag 11 mei 2008 23:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja morgen middag rond half 12 dacht ik, tvgids.nl
13:10 - 14:10quote:Op zondag 11 mei 2008 23:54 schreef maril het volgende:
[..]
Zo uit het hoofd nederland 2 om 13.20. alleen waat ik niet of dat ook 2e pinksterdag geld
die kop van Jack van Gelder in de OP straalt ook wel veel Ajax uit vind ikquote:Op zondag 11 mei 2008 23:56 schreef Yeahinho het volgende:
Fotoreportage van Heitinga in de OP, een en al Amsterdamse icons, "kakkies"... Zit ik hier in het Ajax-topic ofzo?
Ja natuurlijk, Calimero.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:56 schreef Yeahinho het volgende:
Fotoreportage van Heitinga in de OP, een en al Amsterdamse icons, "kakkies"... Zit ik hier in het Ajax-topic ofzo?
Hij heeft toch werkelijk niks toegevoegdquote:
Ik heb het veranderd de tijd, maar het zou mij niets verbazen als het om 13.20 begint Journaal van 13.00 duurt altijd 10 min en daarna ook nog de sport.quote:
Precies sloeg allemaal nergens opquote:Op zondag 11 mei 2008 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft toch werkelijk niks toegevoegdGesteund door Jack met z'n "Dit gaan we jou niet vragen" "Hier hoef jij geen antwoord op te geven hoor" etc....
Ook dit is weer een typische Ajacieden opmerking, worden ze een keer met de feiten geconfronteerd dan zijn de andere altijd de boertjes en de calimero's.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
Ja natuurlijk, Calimero.
Je weet het toch: het is Studio Ajax.
Niks toegevoegdquote:Op zondag 11 mei 2008 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft toch werkelijk niks toegevoegdGesteund door Jack met z'n "Dit gaan we jou niet vragen" "Hier hoef jij geen antwoord op te geven hoor" etc....
Jack voelt sowieso niets aan, ga VI steeds beter vinden.quote:
Pssst hij heeft het over het programmaquote:Op maandag 12 mei 2008 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
Niks toegevoegd
Kom op man, hij is samen met Huntelaar dit seizoen toch zeker een zeer belangrijke kracht.
Hij en Huntelaar waren inderdaad de twee beste gasten van Studio Voetbal dit seizoen!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:00 schreef toma het volgende:
Niks toegevoegd
Kom op man, hij is samen met Huntelaar dit seizoen toch zeker een zeer belangrijke kracht.
quote:Op maandag 12 mei 2008 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij en Huntelaar waren inderdaad de twee beste gasten van Studio Voetbal dit seizoen!![]()
![]()
Lijkt echt het Ajax topic geworden dit... We hebben het over studio voetbal he [ afbeelding ]
Ja inhoudelijk zei hij niet veel verassends. Dacht idd dat je het over zn voetbalkwaliteiten had.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij en Huntelaar waren inderdaad de twee beste gasten van Studio Voetbal dit seizoen!![]()
![]()
Lijkt echt het Ajax topic geworden dit... We hebben het over studio voetbal he [ afbeelding ]
Johnny had ook niet in de schaduw gezeten.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Jackie was weer bruin zeg
Bij Johnny kon je precies de afdruk van zijn zonnebril zienquote:Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Johnny had ook niet in de schaduw gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |