Ronald was dat tochquote:Op zondag 25 mei 2008 22:29 schreef Ole het volgende:
wat zegt die Frank allemaal?
Hij was toen 20 jaar.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:35 schreef Palmboom313 het volgende:
was seedorf toen 16 jaar
Nee, de Boer zei dat Clarence 16 was toen hij in de basis kwam bij Ajax, in 92/93 dusquote:Op zondag 25 mei 2008 22:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Oke de boer is gewoon onduidelijk te verstaan
Zeker, ik ben dan ook benieuwd hoe ze er nu op terug kijken, komen ze ook in de uitzending?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:38 schreef BB-King het volgende:
Davids en Seedorf zijn wel veranderd in die 10 jaar.
Zeker qua gedrag... de wijsheid komt met de jaren zoals ze zeggen.
quote:
nee helaasquote:Op zondag 25 mei 2008 22:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker, ik ben dan ook benieuwd hoe ze er nu op terug kijken, komen ze ook in de uitzending?
Vergeet ook niet dat het echt jonge spelers waren die al bij de top speelde toen.
quote:De hoofdrolspelers spreken openlijk over de gang van zaken bij het Nederlands Elftal en bij Ajax. Met Ronald de Boer, Winston Bogarde, de toenmalige bondscoach Guus Hiddink en Maarten Oldenhof, de algemeen directeur van Ajax uit die periode.
Inderdaad. Dat fantastische avontuur bij Chelsea was natuurlijk geslaagd in dat opzichtquote:Op zondag 25 mei 2008 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
die bogarde is gewoon nog steeds een brother
Wat zijn het eigenlijk ook allemaal geldwolven die profvoetballers
Inderdaad, beetje een huilie verhaal van jongens die net kwamen kijken en meteen een grote bek en sterallures.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:45 schreef VoreG het volgende:
Het is ook volkomen belachelijk wat Bogarde en consorten beweerden. Blind/De Boer/Litmanen etc etc waren de topmannen van de ploeg, gearriveerde spelers, Winter en Rijkaard verdienden bijvoorbeeld ook net zo veel.
Bogarde, Davids, Kluivert waren jochies die net kwamen kijken
Inderdaad zeg, wat een koekenbakker.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:51 schreef VoreG het volgende:
Bogarde zit nog steeds in het calimero complex. Mijn god wat een zielig ventje is dat zeg, alles wat niet donker is is verkeerd, hij neemt net nog niet het woord slavendrijvers in de mond.
hij heeft uiteindelijk 3 jaar lang 50.000 euro per WEEK gekregen door met de jeugd mee te trainenquote:Op zondag 25 mei 2008 22:54 schreef Tommeke het volgende:
Mooi huis heeft ie wel geregeld met een paar jaar bankzitten
Inderdaad, hier is hij goed in. Als presentator van Studio Sport vind ik hem veel te warrig.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuk programma wel, dit kan Tom Egbers dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |