Inderdaad, geweldige beschrijving van Van Hanegem.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:56 schreef Falco het volgende:
Wel een ontzettende droeftoeter, die Clive Thomas
Het eerste EK zoals we dat nu kennen was dat van Engeland in 1996. Ervoor was een EK véél beperkter. Zelfs in '88 waren er maar 8 deelnemende landen hoor.quote:
Klopt inderdaad, het ging Nederland toen in 1976 meer om sportieve revanche op de Duitsers dan om Europees kampioen te worden.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
EK's waren toen ook nog niet eens zo heel belangrijk , dat waren toernooitjes tussen twee WK's door dat sommige landen vaak lieten schieten ... Pas sinds de jaren '90 begonnen die EK's sterk aan belang te winnen ...
Dat had ik dus ook. Hopelijk volgende keer weer beter.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Deze uitzending viel mij een beetje tegen, beetje langdradig gedoe over die scheidrechter
Ja, weet ik, dat vond ik toen ook al weinig, dus 4 helemaal.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het eerste EK zoals we dat nu kennen was dat van Engeland in 1996. Ervoor was een EK véél beperkter. Zelfs in '88 waren er maar 8 deelnemende landen hoor.
Was idd een vervelend, naar en vooral weinig memorabel EK. Niet alleen vanwege dat Davids-debacle.quote:
Wordt best interessant over hoe dat toen ging. Maarten Oldenhof (destijds AD van Ajax) is ook geinterviewd over de salariëring van de Ajax-spelers.quote:
Die had toen een rechtszaak wegens fraude tegen zichquote:
Dat was Konijnenburgquote:Op zondag 25 mei 2008 17:05 schreef DrDentz het volgende:
maar Sigi Lens vertegenwoordigde de kabel en bracht ze naar Milan
Nouja, Oldenhof was destijds algemeen directeur he. Nu zit er ook niemand meer bij Ajax die er toen al werkzaam was.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:45 schreef Klopkoek het volgende:
Het schijnt dat Michael van Praag niet wilde reageren. Het Ajax standpunt zal wel onderbelicht blijven vermoed ik.
Ronald was dat tochquote:Op zondag 25 mei 2008 22:29 schreef Ole het volgende:
wat zegt die Frank allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |