quote:
Done.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:33 schreef Cici het volgende:
Ja hallo, present, maarreh, ik sta niet bij de Hengelose Fokkers!1!!!!
Ik sta wel op de kaart![]()
Ja, en?quote:
De OP kan ik niet aanpassenquote:Op maandag 12 mei 2008 00:41 schreef Cici het volgende:
Hengelose FOK!ers
Bakakame
Bravebart
Jojoortje
bierbart
LilDutchPrincess
Pakspul
tomttt
HeaRt_woRm
Sta jij er niet bij maar woon je wel in Hengelo? Laat het TS weten zodat hij de OP aan kan passen
Ik heb wel modpower, maar niet hierquote:Op maandag 12 mei 2008 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen Bakakame kan dat doen toch
Of heeft Bartje nu opeens modpower
Jeweetquote:
Dank je!quote:Op maandag 12 mei 2008 01:36 schreef Bakakame het volgende:
Waaaah, drukdruk.
Ik zal 't even aanpassen Cici, sorry
OMG IK ZIE JE KNIE!!!!quote:Op maandag 12 mei 2008 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
Check mijn plaatjes in LF forum in my active topicsFris he?
Ik zag het... Beetje viesquote:Op maandag 12 mei 2008 15:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet die laatste 2 kijkenDan zie je mn knie niet meer
Alleen pus
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Alleen ben ik nu te lui om het aan te vragen...
Tukkers op FOK! #28: En nu echt een meetquote:Op maandag 12 mei 2008 20:33 schreef bierbart het volgende:
Is de Hengelo meet nou omgedoopt naar Tukker meet of komen er ook mensen van buiten Hengelo?![]()
Vandaag lekker naar het zwembad geweest
Ken jij geen reet aan nog?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:32 schreef bierbart het volgende:
En je woont in de Hoeve zie ik netken je een Loys?
Och ja tuurlijkquote:
ten vregelaar?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:32 schreef bierbart het volgende:
En je woont in de Hoeve zie ik netken je een Loys?
Now here I am alone at home, and I wonder how it could bequote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef bierbart het volgende:
[..]
Och ja tuurlijk![]()
![]()
Greta![]()
Dat waren nog eens tijden.. toen we nog jong waren en Mental Theo zo geweldig vonden
Ja hij jaquote:
Toen bij elkaar slapen nog uit pure onschuld bestond..quote:Op maandag 12 mei 2008 22:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Now here I am alone at home, and I wonder how it could be
How was I supposed to know, I thought that you were fooling me
Vroegâh!
Duhquote:
Hehehe jop!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef Bakakame het volgende:
Iemand die ik ken, zag meteen een pluspunt in het afbranden van Bouwkunde.. Namelijk dat hij dan in 'n mooi, nieuw gebouw mocht gaan studeren.. Denk alleen wel dat hij eerst 'n tijdje in 'n noodgebouw terecht mag, misschien iets minder
Het nieuwe album van The Kooks is gaaf
Ken je The Kooks niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hehehe jop!
Maarehhh wie is The Kooks?
Ik weet wel zeker, want zo snel staat zo'n gebouw er nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef Bakakame het volgende:
Iemand die ik ken, zag meteen een pluspunt in het afbranden van Bouwkunde.. Namelijk dat hij dan in 'n mooi, nieuw gebouw mocht gaan studeren.. Denk alleen wel dat hij eerst 'n tijdje in 'n noodgebouw terecht mag, misschien iets minder
Het nieuwe album van The Kooks is gaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zondag 18 mei 2008 11:19 schreef Cici het volgende:
Ik heb geen alcohol nodig voor een leuke tijd.
Klemzuipen
Voor sommigen (bierbart) meer dan 'n idee, vrees ik..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:44 schreef Jojoortje het volgende:
Comazuipen!
Misschien een leuk idee voor jullie als jullie weer gaat meeten
Dat valt ook nog wel meequote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Voor sommigen (bierbart) meer dan 'n idee, vrees ik..
Nee, de karnemelk was goed, ik hou alleen niet zo van karnemelk, puur, wel met roosvicee ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien was die karnemelk wel zo ver over datum, dat je er meteen nuchter van werd
Ja vind je het gek, daar knal je wel nuchter vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:26 schreef bierbart het volgende:
Ik nam gisterenavond na flink wat bier een klein beetje pure citroensap.. en ik voelde me meteen weer wat nuchterder!
Kut voor je joh!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:05 schreef Cici het volgende:
Ik ben kapot...
Honden- centraal topic met foto's- deeltje 12
...quote:
Ohw!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:05 schreef Cici het volgende:
Ik ben kapot...
Honden- centraal topic met foto's- deeltje 12
janken als een klein kind mag dan hoor!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:10 schreef Cici het volgende:
[..]
...
Vond net nog een haar van hem, zit nu te janken als een klein kind..
Pas nog mijn relatie en nu dit..
Dank je, dat was hij zeker! 3 kwart Duitse Herder, 1 kwart Doberman.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ohw!![]()
Het was wel een hele mooie hond!![]()
Iddquote:janken als een klein kind mag dan hoor!
Maar het komt allemaal wel in 1 keer zeg![]()
Dank jequote:Op maandag 26 mei 2008 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
sterkte Cici![]()
zijn er nog gegadigden voor de FOK! tukker meet?
Tukkers op FOK! #29: 8 juni Tukkers op FOK! meet
het is ook niet verplichtquote:
Heb je mooi voor mekaarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:33 schreef Bakakame het volgende:
LOLLEROFL!
Ik was net bij de KFC en 't is best lekker daar.. En omdat ze bijna gingen sluiten, kregen we wat meer, voor minder geld. "Het moet toch op"
Jajajajajaja! Ik moet eens kijken wanneer ik een gaatje heb.. Misschien dat ik vanavond als ik snel ben, even langs kan komen.. Want moet tot half 8 werken, dan snel naar huis, eten en als ik tijd heb bij jou langs dus, en dan Schoolslag en schoolfeestquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:04 schreef bierbart het volgende:
[..]
Heb je mooi voor mekaar![]()
Was het werken gisteren nog leuk dan?je kreeg zelfs nog hoog bezoek, dus dat moet wel!
![]()
En kom je slot eens halen!
Is goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jajajajajaja! Ik moet eens kijken wanneer ik een gaatje heb.. Misschien dat ik vanavond als ik snel ben, even langs kan komen.. Want moet tot half 8 werken, dan snel naar huis, eten en als ik tijd heb bij jou langs dus, en dan Schoolslag en schoolfeest
Ik sms wel als ik nog snel langskom, oké?
Wow gaafquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:26 schreef Cici het volgende:
Ik ga lekker naar Stevie Wonder op 14 september!
Mijn droom gaat in vervulling.
Ben al sinds dat ik 3 jaar was een fan!
Op het veld, of tribune?quote:
Stevie is heel leukquote:Op maandag 16 juni 2008 12:18 schreef Cici het volgende:
Geen idee waar.
Ze zei alleen dat ze naar Guus ging.
En dan denk ik, Guus pff, ik ga lekker naar Stevie!
Beat that
Maar Guus is mijn favoriet niet ofzo.. het is gewoon een groot feest..quote:Op maandag 16 juni 2008 14:29 schreef Cici het volgende:
Ach ja, ieder z´n favoriet he.
Goedzo!quote:Op maandag 16 juni 2008 17:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga liever naar Guusje dan naar StevieGUUSJE
Neequote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensennnnnnnnnn!!
Leven we nog???
Iedereen het Oranjadrama verwerkt?![]()
![]()
Ik begin er een beetje overheen te komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensennnnnnnnnn!!
Leven we nog???
Iedereen het Oranjadrama verwerkt?![]()
![]()
Niks noppes nadaquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ook
Heb je nog veel leuks gepland voor de vakantie?
True, dat is het fijnstquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niks noppes nada
Maar zo heb ik het het liefst
Mooi elke dag bekjken wat ik ga doen
Nou, de pijn is net zo plotseling weer weg als dat het opgekomen was...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Hmm das minder Cici!
Maareh... WAAR BLIJFT DE ZOMER DAN?
Uiteraard! Net terug van 2 weken in de zonquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:12 schreef Jojoortje het volgende:
Mensennnnnnnnnnnnnn!
Genieten jullie een beetje van de vakantie!?![]()
Beter! Ik bleef 3 weken alleen thuis.. En 't weer was niet bepaald perfectquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Uiteraard! Net terug van 2 weken in de zon
Hengelo!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik blijf lekker in Hengelo
Ik blijf Hengelo tenminste trouw
Dat zijn er nogal watquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:08 schreef Cici het volgende:
Hallooooooooooo, ik ben er ook nog
Heb een nieuw telefoontje, de Sony Ericsson Cybershot geval.
Voel alsof ik vreemdga.
Na 6 jaar een Samsung heb ik nu een Sony Ericsson...
Maar goed, erg fijn dingetje!
Klopt, dat heb je vaak met die telefoons..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:16 schreef Cici het volgende:
Alleen lijkt het wel of die accu snel leeg gaat.
Als ik even bel, en nog wat speel met mijn telefoon, is die al van 100 % naar zeg maar 87 %.
Maar wat ik zo om me heen hoor, komt het omdat het nieuwe telefoons zijn, en ze willen dat mensen nieuwe telefoons kopen, dus zijn ze wat goedkoper...
Dat is wat ik gehoord heb.
Anyway, vriendin van mijn neefje heeft het ook..
Maar ben wel blij met mijn foontje.
Ooh!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:35 schreef Cici het volgende:
Nou, die instellingen kun je via een smsje krijgen via de sony ericsson site.
Ik wacht er al 2 uur op...
Kan mijn foon niet updaten, want hij kan geen verbinding maken met internet, en mmsen wil al helemaal niet...
Klote zooi.
Ik wacht mijn email van Sony Ericsson maar af en anders ga ik maandag of dinsdag even bellen naar SE of weer naar de Vodafone winkel..
De mensen in de Vodafone winkel waren vandaag zowat een dik half uur bezig met mijn telefoon..
Ik ook verder niet hoor!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:19 schreef Cici het volgende:
[..]
Ah kijk, wist ik niet.
Ik kom daar ook nooit...
Oh was jij dat?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:38 schreef Bakakame het volgende:
Ik doelde meer op drugspark, maar oké
Ben er één keer doorheen gelopen, toen kreeg ik ook direct wiet aangeboden
Nouja, ik was op zoek naar iemand en dat vond ik toen iets belangrijkerquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh was jij dat?
Take it or leave it hae?
Oh eindelijk joh!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:56 schreef Cici het volgende:
Jaja :p
Anyway Jo, ik kan eindelijk mmsen en op internet!
In het andere topic kreeg ik de site www.bel.nl door
Kostte me 3 x 90 centMaar goed, kan eindelijk mmsen en updaten!
Erg leuk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
JA HOI!
Hebben jullie allemaal een leuk weekend?
Tuttuttutquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:40 schreef bierbart het volgende:
donderdag pas!![]()
ik hoef alweer niks te doen..kutschool
sorry, mevrouwquote:
Ben nu meestal op de mobiel online en dan hou ik PUB SC niet bijquote:
Klap op je kop gehad ofzo?quote:
Het gaat dan ook niet om de SC, maar om dat andere topic!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:04 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ben nu meestal op de mobiel online en dan hou ik PUB SC niet bij
Sorryquote:
Ik had ook veel zin in school totdat ik mijn rooster zag.. heb echt niks te doen..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:25 schreef Bravebart het volgende:
NeehoorIk heb ook weer zin om volgende maandag te beginnen
Sowwiequote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA
Ons niet meer in de steek laten he
Dat deed ik ook en ik hoor niks.. flauw hoor, alles op haar af reagerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA
Ons niet meer in de steek laten he
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:28 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat deed ik ook en ik hoor niks.. flauw hoor, alles op haar af reageren
Pff, dan pas? Ik ben alweer vrijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
Weet nog niet
Moet pas om 14:30 naar school
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb meer vrij dan ik naar school moetZelfstudie
Wattuh?quote:
Di-rectquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:47 schreef Asjen het volgende:
Di-rect was gaaf, maar Liqiuido - Narcotic bij de pauze na Di-rect was nog 10 keer gaver![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:36 schreef Bravebart het volgende:
Ja nou
Ik fietste net langs je huisch Jojoor [ afbeelding ]
Jajaquote:
Ben ik nietquote:
Niksquote:
Nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:56 schreef Cici het volgende:
Geef toe, je ego is wel gestreeld!![]()
Goed dan, etter, zal niet meer lief tegen je doen
Ik was er deze week met Paulien ja, echt vet dat je het boek tussen die zwarte stippen kan leggenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:04 schreef Bakakame het volgende:
Ik werk trouwens wel bij de bieb, dus dat telt ook wel 'n beetje toch?
En heeft iedereen al 'n nieuw pasje?Er is 'n nieuw systeem!
Geen idee, ik heb eigenlijk nog nooit zo'n event in de bieb meegemaakt.. Behalve dan de stadsdichter junior uitkiezen, want toen moest ik werken en hoorde ik 't steeds. Maar dat ik er echt heen ben geweest: nop.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:16 schreef Phedre77 het volgende:
Hey leuk, ik heb gehoord van de nieuwe systemen, maar heb ze nog niet gezien. Klinkt geweldig. Vrijdag 14 november sta ik bij de Connie Palmen lezing in de bieb. Ben jij er dan ook?
Kom terug danquote:
kanniet want ik moest zonodig zwanger worden en het werk van mijn vriend was belangrijker dan mijn werkquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
kanniet want ik moest zonodig zwanger worden en het werk van mijn vriend was belangrijker dan mijn werk
Huuuuuuuuuuuuu
Welke school in HHW?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:56 schreef Dakota het volgende:
mja bij ons andersom, ik kon freelancen en hij werkt hier (heerhugowaard) op een school.
Toch mis ik het uitgaansleven(o74, murphy's law) (uberhaupt want met 8 mnd zwangerschap zit je niet lollig in de kroeg) maargoed, ben ook niet in staat om gezellig te buurten bij vriendinnen. Mja jammer. Nooit verwacht dat ik het zou gaan missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |