Klopt, dat heb je vaak met die telefoons..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:16 schreef Cici het volgende:
Alleen lijkt het wel of die accu snel leeg gaat.
Als ik even bel, en nog wat speel met mijn telefoon, is die al van 100 % naar zeg maar 87 %.
Maar wat ik zo om me heen hoor, komt het omdat het nieuwe telefoons zijn, en ze willen dat mensen nieuwe telefoons kopen, dus zijn ze wat goedkoper...
Dat is wat ik gehoord heb.
Anyway, vriendin van mijn neefje heeft het ook..
Maar ben wel blij met mijn foontje.
Ooh!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:35 schreef Cici het volgende:
Nou, die instellingen kun je via een smsje krijgen via de sony ericsson site.
Ik wacht er al 2 uur op...
Kan mijn foon niet updaten, want hij kan geen verbinding maken met internet, en mmsen wil al helemaal niet...
Klote zooi.
Ik wacht mijn email van Sony Ericsson maar af en anders ga ik maandag of dinsdag even bellen naar SE of weer naar de Vodafone winkel..
De mensen in de Vodafone winkel waren vandaag zowat een dik half uur bezig met mijn telefoon..
Ik ook verder niet hoor!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:19 schreef Cici het volgende:
[..]
Ah kijk, wist ik niet.
Ik kom daar ook nooit...
Oh was jij dat?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:38 schreef Bakakame het volgende:
Ik doelde meer op drugspark, maar oké
Ben er één keer doorheen gelopen, toen kreeg ik ook direct wiet aangeboden
Nouja, ik was op zoek naar iemand en dat vond ik toen iets belangrijkerquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh was jij dat?
Take it or leave it hae?
Oh eindelijk joh!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:56 schreef Cici het volgende:
Jaja :p
Anyway Jo, ik kan eindelijk mmsen en op internet!
In het andere topic kreeg ik de site www.bel.nl door
Kostte me 3 x 90 centMaar goed, kan eindelijk mmsen en updaten!
Erg leuk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
JA HOI!
Hebben jullie allemaal een leuk weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |