Ken je The Kooks niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hehehe jop!
Maarehhh wie is The Kooks?
Ik weet wel zeker, want zo snel staat zo'n gebouw er nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef Bakakame het volgende:
Iemand die ik ken, zag meteen een pluspunt in het afbranden van Bouwkunde.. Namelijk dat hij dan in 'n mooi, nieuw gebouw mocht gaan studeren.. Denk alleen wel dat hij eerst 'n tijdje in 'n noodgebouw terecht mag, misschien iets minder
Het nieuwe album van The Kooks is gaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zondag 18 mei 2008 11:19 schreef Cici het volgende:
Ik heb geen alcohol nodig voor een leuke tijd.
Klemzuipen
Voor sommigen (bierbart) meer dan 'n idee, vrees ik..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:44 schreef Jojoortje het volgende:
Comazuipen!
Misschien een leuk idee voor jullie als jullie weer gaat meeten
Dat valt ook nog wel meequote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Voor sommigen (bierbart) meer dan 'n idee, vrees ik..
Nee, de karnemelk was goed, ik hou alleen niet zo van karnemelk, puur, wel met roosvicee ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien was die karnemelk wel zo ver over datum, dat je er meteen nuchter van werd
Ja vind je het gek, daar knal je wel nuchter vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:26 schreef bierbart het volgende:
Ik nam gisterenavond na flink wat bier een klein beetje pure citroensap.. en ik voelde me meteen weer wat nuchterder!
Kut voor je joh!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:05 schreef Cici het volgende:
Ik ben kapot...
Honden- centraal topic met foto's- deeltje 12
...quote:
Ohw!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:05 schreef Cici het volgende:
Ik ben kapot...
Honden- centraal topic met foto's- deeltje 12
janken als een klein kind mag dan hoor!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:10 schreef Cici het volgende:
[..]
...
Vond net nog een haar van hem, zit nu te janken als een klein kind..
Pas nog mijn relatie en nu dit..
Dank je, dat was hij zeker! 3 kwart Duitse Herder, 1 kwart Doberman.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ohw!![]()
Het was wel een hele mooie hond!![]()
Iddquote:janken als een klein kind mag dan hoor!
Maar het komt allemaal wel in 1 keer zeg![]()
Dank jequote:Op maandag 26 mei 2008 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
sterkte Cici![]()
zijn er nog gegadigden voor de FOK! tukker meet?
Tukkers op FOK! #29: 8 juni Tukkers op FOK! meet
het is ook niet verplichtquote:
Heb je mooi voor mekaarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:33 schreef Bakakame het volgende:
LOLLEROFL!
Ik was net bij de KFC en 't is best lekker daar.. En omdat ze bijna gingen sluiten, kregen we wat meer, voor minder geld. "Het moet toch op"
Jajajajajaja! Ik moet eens kijken wanneer ik een gaatje heb.. Misschien dat ik vanavond als ik snel ben, even langs kan komen.. Want moet tot half 8 werken, dan snel naar huis, eten en als ik tijd heb bij jou langs dus, en dan Schoolslag en schoolfeestquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:04 schreef bierbart het volgende:
[..]
Heb je mooi voor mekaar![]()
Was het werken gisteren nog leuk dan?je kreeg zelfs nog hoog bezoek, dus dat moet wel!
![]()
En kom je slot eens halen!
Is goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jajajajajaja! Ik moet eens kijken wanneer ik een gaatje heb.. Misschien dat ik vanavond als ik snel ben, even langs kan komen.. Want moet tot half 8 werken, dan snel naar huis, eten en als ik tijd heb bij jou langs dus, en dan Schoolslag en schoolfeest
Ik sms wel als ik nog snel langskom, oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |