Waarom zien wij die nietquote:Op zondag 11 mei 2008 23:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
noooooooooooooooo! ik zie net een video van vrijdag nacht waar ik ongeveer mn broek op mn knieen heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
Uit verveling maar een opzetje voor de meet gemaakt
Is iedereen het er over eens dat de meet op zaterdag moet zijn?
Datums die dan overblijven (later is geen optie lijkt me?):
21 juni
28 juni
5 juli
12 juli
Locaties:
- Utrecht
- Strand (ergens)
- Groningen (iedereen tevreden houden)
Iemand nog ideeën?
W T F moet jij met die video dan?quote:
ja, nou goed dat zat dus zo, er is een fransoos op bezoek hier van vorig semester en die wou dat dus zienquote:
Wil ik dat wel zienquote:Op zondag 11 mei 2008 23:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nee die video komt dus NIET online te staan
iedereen vroeg er omquote:
Ikke nietquote:
nee sorry op de meet ga ik echt niet zover als op de videoquote:
Post die video danquote:Op zondag 11 mei 2008 23:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gaat nou ineens iedereen slapen? ik post die video niet dus iedereen gaat maar weg?
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nee die video komt dus NIET online te staan
ik ga ook mn bedje opzoeken!quote:
Zet hem er maar in hoor, van mij mag je.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:22 schreef Bravebart het volgende:
Waarom mocht mijn UI niet in de OP en die van Renesite nu opeens wel?
Gelukkig, als het van jou mag ben ik gerustgesteld!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zet hem er maar in hoor, van mij mag je.
Ik ben tenminste niet zo'n eikel die zegt dat je het niet mag!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig, als het van jou mag ben ik gerustgesteld!
Jaja, ga nou niet gelijk in de verdediging, het was niet lullig bedoeldquote:Op maandag 12 mei 2008 00:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet zo'n eikel die zegt dat je het niet mag!
quote:
daarom ben ik dus ook zo vroeg opquote:Op maandag 12 mei 2008 09:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedemorgen allemaal, vandaag maar eens met de studie bezig!
quote:
Nouquote:
Veel plezier vandaag hèquote:Op maandag 12 mei 2008 10:09 schreef Bravebart het volgende:
Fijne dag iedereen en geniet van het mooie weer![]()
Hoe dat zo?quote:Op maandag 12 mei 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
Volgens mij gaat het heel stil worden hier vanmiddag![]()
neuh, gewoon een presentatie die ik moet maken voor morgen en een verslag waar ik heerlijk de hele week mee bezig mag!quote:Op maandag 12 mei 2008 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Hebben sommige mensen ineens een leven?
We doen alsofquote:Op maandag 12 mei 2008 10:36 schreef PieterBas het volgende:
Hebben sommige mensen ineens een leven?
Ik moet een rijtje met 25 potentiele afstudeerplaatsen/opdrachten op stellen.. Daar ben ik ook wel even zoet mee.. geloof ik.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
We doen alsof![]()
Dean en ik moeten werken, en dan loopt er nog een klef stel in Rotterdam te slenteren
Ben jij er wel vandaag? Cali zal ook nog wel langskomen, die kan niet zonder ons![]()
Dat geloof ik ook welquote:Op maandag 12 mei 2008 10:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet een rijtje met 25 potentiele afstudeerplaatsen/opdrachten op stellen.. Daar ben ik ook wel even zoet mee.. geloof ik.
Sterktequote:Op maandag 12 mei 2008 10:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet een rijtje met 25 potentiele afstudeerplaatsen/opdrachten op stellen.. Daar ben ik ook wel even zoet mee.. geloof ik.
Dank je wel, ik heb al een paar bedrijven op papier staan.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je wel, ik heb al een paar bedrijven op papier staan.
Ik denk dat een onderzoek met bijvoorbeeld sport... en sigaretten samen gaanquote:Op maandag 12 mei 2008 10:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
psssst als je niets tegen de sigarettenindustrie hebt, probeer British American Tobacco Nederland eens, ¤ 550 per maand
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat een onderzoek met bijvoorbeeld sport... en sigaretten samen gaan.
heet niet voor niks wedstrijdspanning.. en met die stress presteer ik altijd beter.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien iets met de spanning voor een belangrijk moment wegnemen ofzo![]()
der is vast iets op te vinden!quote:Op maandag 12 mei 2008 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat een onderzoek met bijvoorbeeld sport... en sigaretten samen gaan.
BAR, dat is een tijd geleden..quote:Op maandag 12 mei 2008 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
der is vast iets op te vinden!![]()
uiteindelijk had BAT een racing team
Werksequote:Op maandag 12 mei 2008 11:17 schreef Piles het volgende:
Nou mensen, veel plezier vandaag, ik ga werken
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[ afbeelding ]
Vader/zoon verhouding op zijn best!
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:13 schreef jna het volgende:
Goeiemiddag iedereen![]()
Gistert erachter gekomen dat m'n vader en ik hetzelfde cadeautje hadden gekocht voor m'n moeder
Gistert erachter gekomen dat m'n vader en ik hetzelfde cadeautje hadden gekocht voor m'n moeder
Dankje Pilesjequote:Op maandag 12 mei 2008 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel plezier vandaag hè
Ik zal aan jullie denken als ik straks aan het werk ben
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben jij er wel vandaag? Cali zal ook nog wel langskomen, die kan niet zonder ons![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dankje Pilesje
Oja Luctor de winkels zijn open hoor
quote:DIDAM - Een 31-jarige vrouw uit Didam heeft donderdag ademhalingsproblemen gekregen na een keukenbrand in haar woning aan De Eik.
Toen de vrouw stond te koken, ging de bel. Vervolgens waaide de voordeur achter haar dicht en raakte ze buitengesloten. Ze klom over de schutting en ging via de achterdeur weer naar binnen.
Daar was de vlam in de pan geslagen en had de afzuigkap vlam gevat. De brandweer bluste het vuur. Zowel de boven- als benedenverdieping liepen rookschade op. De vrouw is naar het ziekenhuis vervoerd.
WTF, ik heb gister tot 1600 aan het water gelegenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:52 schreef Californium het volgende:
Hey Hou trouwens de top 100 van gister gezien
top 100
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF, ik heb gister tot 1600 aan het water gelegen! En s morgens nog eens me wagen gewassen. Ernstig.
1 & 3quote:Op maandag 12 mei 2008 12:52 schreef Californium het volgende:
Hey Hou trouwens de top 100 van gister gezien
top 100
Niet op een zaterdagquote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
1 & 3
En volgens mij is mijn lijstje wel compleet. Het zijn er geen 25 maar dit moet wel voldoende zijn.
Ik moest van mijn afstudeerbegeleider een lijstje maken met 25 bedrijven, wie sport sponsoren of sportbonden.. of met sport en ICT te maken hebben.. Ik heb nu 15 bedrijven en een drietal artikelen over sport en ICT..quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo naar het water. Vanavond daar BBQen
.
ow.....quote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest van mijn afstudeerbegeleider een lijstje maken met 25 bedrijven, wie sport sponsoren of sportbonden.. of met sport en ICT te maken hebben.. Ik heb nu 15 bedrijven en een drietal artikelen over sport en ICT..
Straks pas meis.quote:
je blijft nog evenquote:
Jaquote:
Veel plezierquote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo naar het water. Vanavond daar BBQen
.
Buiten is te warmquote:Op maandag 12 mei 2008 13:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ga jij niks doen, behalve een beetje binnen zitten?
quote:
Het is immmers heerlijk weer om even buiten te zijn, lekker warm!quote:Op maandag 12 mei 2008 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Buiten is te warm![]()
En ik ben bezig met mijn stageverslag
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is immmers heerlijk weer om even buiten te zijn, lekker warm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |