Waarom zien wij die nietquote:Op zondag 11 mei 2008 23:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
noooooooooooooooo! ik zie net een video van vrijdag nacht waar ik ongeveer mn broek op mn knieen heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
Uit verveling maar een opzetje voor de meet gemaakt
Is iedereen het er over eens dat de meet op zaterdag moet zijn?
Datums die dan overblijven (later is geen optie lijkt me?):
21 juni
28 juni
5 juli
12 juli
Locaties:
- Utrecht
- Strand (ergens)
- Groningen (iedereen tevreden houden)
Iemand nog ideeën?
W T F moet jij met die video dan?quote:
ja, nou goed dat zat dus zo, er is een fransoos op bezoek hier van vorig semester en die wou dat dus zienquote:
Wil ik dat wel zienquote:Op zondag 11 mei 2008 23:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nee die video komt dus NIET online te staan
iedereen vroeg er omquote:
Ikke nietquote:
nee sorry op de meet ga ik echt niet zover als op de videoquote:
Post die video danquote:Op zondag 11 mei 2008 23:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gaat nou ineens iedereen slapen? ik post die video niet dus iedereen gaat maar weg?
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nee die video komt dus NIET online te staan
ik ga ook mn bedje opzoeken!quote:
Zet hem er maar in hoor, van mij mag je.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:22 schreef Bravebart het volgende:
Waarom mocht mijn UI niet in de OP en die van Renesite nu opeens wel?
Gelukkig, als het van jou mag ben ik gerustgesteld!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zet hem er maar in hoor, van mij mag je.
Ik ben tenminste niet zo'n eikel die zegt dat je het niet mag!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig, als het van jou mag ben ik gerustgesteld!
Jaja, ga nou niet gelijk in de verdediging, het was niet lullig bedoeldquote:Op maandag 12 mei 2008 00:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet zo'n eikel die zegt dat je het niet mag!
quote:
daarom ben ik dus ook zo vroeg opquote:Op maandag 12 mei 2008 09:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedemorgen allemaal, vandaag maar eens met de studie bezig!
quote:
Nouquote:
Veel plezier vandaag hèquote:Op maandag 12 mei 2008 10:09 schreef Bravebart het volgende:
Fijne dag iedereen en geniet van het mooie weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |